Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 105 SX
    Rocznik
    08.2000

    Bravo - standardowe radio w miejsce fabrycznego - będą problemy?

    Chciałem zapytać jak wygląda sprawa wymiany radia w Bravo z dużego fabrycznego na małe standardowe? Fabryczne mam na kasetę a w szafie zalega mi od kilku lat dobry sprawdzony Pioneer na płytę. Wiem, że trzeba zakupić specjalną ramkę, ale jak wyjąć to duże fabryczne radio - z wierzchu jest tak zabudowane, że nie wiem jak się do tego zabrać? Jak wygląda sama instalacja radiowa - czy kostki i gniazdo antenowe są takie same czy może fiat miał swój patent i potrzebne będą jakieś przejściówki? Na Allegro jest wiele różnych ramek - jedne jak piszą są pełne a drugie z dziurami - wie ktoś jaka to różnica? Może ktoś z Was zmieniał też radio i coś podpowie, poleci jak się do tego zabrać i co najlepiej kupić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Potrzebna Ci ramka, kostka o ile w pionner masz ISO podpasuje (na 99% tak). Nie wiem jak antena ale w razie co są przejściówki. Uważaj na chłamowate ramki bo bywa z nimi różnie - inne kolory, nie pasują, odstają itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    28
    Postów
    23
    Auto
    Brava 1,9 JTD 100km
    Rocznik
    2001

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 105 SX
    Rocznik
    08.2000
    Wygląda na to, że moje radio ma chyba kostkę ISO. Wygląda to tak: do radia wpięta jest kostka z której wychodzi wiele kabli do kolejnej podwójnej kostki z której wystają płaskie blaszki - bolce. Kostka jest podwójna: w jedną kostkę wchodzi 8 kabli - przypuszczam, że to głośnikowe (fioletowe, szare, białe i zielone), w drugiej kostce mam natomiast kabel czarny, czerwony, żółty i niebieski. Czerwony ma opis ACC, niebieski opis B REMOTE. Czy taki układ i kostka podejdzie do fabrycznej instalacji? Natomiast jeśli chodzi o podpięcie anteny z radia wychodzi czarny kabel zakończony taką długą czarną fajką na końcu której jest okrągłe gniazdo dookoła metalowe z dziurą na bolec w środku o średnicy około 2 mm.
    A czym mam się kierować przy wyborze ramki żeby trafić na dobry gatunek? Znacie może kogoś kto sprzedaje dobry towar?
    Jeszcze jedno trochę od tematu - charczy mi głośnik w drzwiach - jak się zabrać do jego wymiany i jakie głośniki podejdą w to miejsce?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    więc w radiu masz ISO kup ramkę i podpinaj

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 105 SX
    Rocznik
    08.2000
    Wczoraj dzięki Waszym wskazówkom udało się wyjąć fabryczne radio. Podpiąłem swojego Pioneera i wszystko zagrało. Mam jednak 2 pytania: po zaprogramowaniu w radiu stacji i wyłączeniu stacyjki radio gubi pamięć - nie pamięta stacji. Jak to opanować - zauważyłem, że jeden kabel w kostce od instalacji i radia jest jakby w innym miejscu. Druga rzecz to w momencie pauzy czy ciszy po końcu utworu na CD słychać w głośnikach taki lekki szum, syczenie - na fabrycznym radiu tak nie robi a i mój Pioneer jak pamiętam z poprzedniego auta też tak nie robił - co to może być?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Co do gubienia ustawień to przetnij żółty przewód i połącz go z czerwonym,ale TYLKO od strony radia.Drugi koniec obciętego żółtego przewodu idącego wiązką od auta,ładnie zaizoluj taśmą.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wszystko było nie raz już na forum.. Sprawdź jednak czy radio nie pobiera zbyt dużego prądu w spoczynku..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Problemy z Bravo
    Napisany przez gren1000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-05-2013, 19:45
  2. Bravo 1,9 TD intercooler i chłodnica oleju miejsce montażu.
    Napisany przez mazitechnoboy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-02-2013, 18:31
  3. bravo 1,4 12v 1998 problemy
    Napisany przez JAREKH na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 24-01-2013, 09:27
  4. Bravo 1.4 12V problemy z silnikiem
    Napisany przez Radek 85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-11-2012, 19:58
  5. grubość fabrycznego lakieru w bravo II
    Napisany przez pablo686 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-08-2012, 11:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

radio do fiata brava

radio fiat brava

jak zalozyc wlasne radio do bravo

jak wyjac radio fiat bravofiat bravo 2 wymiana radiajak wymienic radio w fiat bravofiat brava radiojakie radio polecacie do nowego fiata bravobravo wymiana radiajak zmienic orginalne radio fabryczne fiata na standardowefiat brava radio cdjak wyjac stare radio fiat bravoradio fiat bravo Iradio fiat brava 1radio cd fiat bravafiat bravo jaki kabel do radiafiat bravo wymiana radiademomtaz radio fabryczne bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl