Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 43 z 43
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    wywala błąd wentylatora??
    jesli nie to do pzrekaźnika jest napiecie i przejscie.
    przyczyna jest gdzies dalej.
    -przekaxnik wentylatora
    -przewody
    -wentylator

    spróbuj uruchomic go na krótko.
    tak jak pisałem na jednym kablu(grubym) ma byc stały plus. podawana jest masa

    podaj mase na gruby kabel, wentylator ma sie wlaczyc.
    ale najpierw sprawz czy masz plusa na drugim kablu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ok jutro zrobię test i dam znać

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    -Wentylator sprawdziłem - jest sprawny,
    -Napięcie w kablach jest,
    -Temperatura stoi w miejscu ale po krótkiej jeździe i postoju - podnosi się
    -Wentylator dalej się nie załącza
    -Odpowietrzyłem myślę poprawnie.

    Nie wiem co jeszcze może być powodem braku reakcji wentylatora.
    Tak jak już pisałem - na starej chłodnicy działał perfekt

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    A tak btw co to jest?
    hm.png

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    to wlasnie jest przekaznik wentylatora chłodnicy.
    jak po jego wyjeciu zmostkujesz 2grube przewody to ma wlaczyc sie wentylator.
    oczywiscie mowa o czerwonym

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ok.
    -Jak zmostkuje na próbę i będzie działać - co w tym przypadku?
    -Jak zmostkuje na próbę i nie będzie działać - kupić nowy przekaźnik?

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    najpierw sprawdz pozniej bede tłumaczył.
    a pozatym bardzo dokładnie opisałem gdzie ma byc jaki prąd

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ostatnio brak czasu ale zmostkuję niebawem - wentylator dalej nie hula.
    Układ odpowietrzony.

    Pytanie: Po odłączeniu czerwonego przekaźnika odpowiadającego za wentylator chłodnicy zaczęła się świecić marchweka
    Dlaczego? Po podłączeniu - wszystko ok

  10. #39
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Po odłączeniu czerwonego przekaźnika odpowiadającego za wentylator chłodnicy zaczęła się świecić marchweka
    Dlaczego? Po podłączeniu - wszystko ok
    Bo ECU widzi otwarty obwód? Jak odłączysz wtryski czy cewkę zapłonową też się zapali...

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    opisze jeszcze raz, ale juz nie zakładaj nowych postow i zrób tak jak pisze:
    sterownik wykrywa napiecie na pinie 13 złącze A jasnoniebiesko-żółty jesli cewka przekaźnika jest ok to błedu nie pokazuje, jak jest zle to marchewa sie swieci.
    ten czerwony przekaźnik sterowany jest masą z ecu,
    kabel jasnoniebiesko-żółty nóżka 85, ma byc na nim 12v jak wentylator nie chodzi, masa jak wentylator działa.
    na drugim pinie przekaźnika tym obok jasnoniebiesko-żółtego ma byc stałe 12v (pomarańczowo-biały) nóżka 86

    zostają 2 piny 87 i 30 na 30 ma byc masa
    drugi to masa na wentylator, jak zmostkujesz 87 i 30 to ma włączyc sie wentylator

    wentylator jest zabezpieczony bezpiecznikiem 50A (duży przy grodzi czołowej)
    na wtyczce od wentylatora ma byc zawsze plus 12vna jednym pinie, na drugim ma byc dołaczana masa.

    jak czegos nie rozumiesz to i tak nie bede powtarzał, chyba ze cos niezrozumiale napisałem.

    PS. napisanie tego posta mozliwe, ze zajeło mi wiecej niz gdybym podszedł do auta z próbówką.

    posprawdzaj co napisałem i dopiero pisz o wynikach.

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Wyniki:
    Nóżka 85 [jasnoniebiesko-żółty] - Jest 12V jak wentylator nie chodzi
    Nóżka 86 [pomarańczowo-biały] - Jest stałe 12V
    87 i 30 - zmostkowałem -> wentylator odpalił

    Czy to może być jednak wina przekaźnika?

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    tak to wina przekaznika, jesli to nie bedzie przekaznik to zostaje tylko kabel od komputera, ale bardzo w to watpie
    dodam jeszcze ze to nie pierwszy taki post.
    podpiac temat, albo go gdzies zachowac.
    Ostatnio edytowane przez robert199 ; 15-08-2014 o 21:14

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Wymieniłem przekaźnik - wentylator działa.

    Jak zawsze jesteś bezbłędny Robercie - Dziękuję


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. [1.2] wymiana chłodnicy wody
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 03-08-2014, 15:33
  2. płyn do chłodnicy+wymiana wachacza
    Napisany przez lama na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 07-02-2013, 10:13
  3. wymiana chłodnicy
    Napisany przez halomistrz na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2013, 08:33
  4. wymiana płynu w chłodnicy
    Napisany przez cygan_1_ na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 11-11-2012, 18:57
  5. Wymiana wentylatora chłodnicy
    Napisany przez gld na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-07-2010, 20:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana wentylatora chlodnicy fiat brava 1.2

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl