Witamy na Fiat Klub Polska
  • Nowa Lancia Flavia Cabrio

    Konsekwencją sukcesu Flavii Cabrio Concept na genewskim Salonie Samochodowym 2011 jest decyzja Lancii o produkcji oryginalnej Flavii Cabrio, a więc nasycenie elementami włoskiej aury i stylizacji wprowadzanego na rynki Europy Chryslera 200.

    Nowy kabriolet Lancii jest interesującą propozycją dla klienteli, która ceniąc zalety samochodu typu coupe - nie rezygnuje z przyjemności podróżowania 'bez dachu na głową'. Czy to w trakcie codziennych dojazdów do pracy, czy też podczas pozamiejskich wycieczek weekendowych, wóz dostarcza wrażeń i emocji niespotykanych w tym segmencie pojazdów.


    Nowa Lancia Thema w zbliżeniu
    W kategoriach długości (4,9 m), wysokości (1,4 m) oraz szerokości (1,8 m) Flavia Cabrio plasuje się na szczycie segmentu D, oferując najobszerniejsze wnętrze (dla czterech dorosłych osób), a dzięki 276-centymetrowemu rozstawowi osi także i najwyższy komfort jazdy.

    Przyciągająca wzrok elegancją i dynamiką wyglądu, nowa Flavia Cabrio prezentuje unikalny rysunek kraty chłodnicy z logo Lancii, w towarzystwie oryginalnych reflektorów i lamp przeciwmgielnych.

    Nowa Lancia Voyager będzie dostępna z dwoma silnikami
    Prawdziwie elegancka i przejrzysta linia nadwozia podkreślona jest wydłużającym i dynamizującym sylwetkę, podłużnym przetłoczeniem oraz efektownymi, 18-calowymi obręczami ze stopu lekkiego. Tylne lampy zespolone LED połączone chromowaną listwą ozdobną akcentują niebanalny design pojazdu, a wrażenie naturalnej estetyki potęgują podwójne chromowane końcówki wydechu i harmonijnie wbudowana w bryłę karoserii pokrywa składanego dachu (tonneau), mieszcząca dodatkowe (trzecie) światło hamowania.

    Jeżeli więc "elegancja i dynamika" najlepiej oddaje urodę nadwozia Flavii Cabrio, to jej wnętrze zasługuje na komplement wyrafinowania i innowacji w najlepszym włoskim stylu i o najwyższej jakości wykonania, a z tego słynęły zawsze samochody marki Lancia. Podziw budziła wyszukana estetyka przedziału pasażerskiego otaczająca kierowcę i pasażerów szlachetnością materiałów, precyzja najmniejszych nawet detali a także zaawansowane rozwiązania w zakresie komfortu, bezpieczeństwa jazdy i przyjemności prowadzenia.

    Nowa Lancia Flavia Cabrio to oferta dla klienta nastawionego na ekskluzywność, nowoczesne technologie oraz „smak Italii" w posiadanym samochodzie, by wymienić tylko elegancką konsolę z chromowanymi krawędziami i centralnym ekranem wyświetlacza, nową obszytą skóra kierownicę z przyciskami bezpiecznego sterowania radiem, tempomatem i telefonem komórkowym oraz nowe siedzenia z aktywnymi zagłówkami pokryte delikatną skórą.

    Napędzana 175-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra z 6-stopniową przekładnią automatyczną, Lancia Flavia Cabrio występuje w jednej tylko, ekskluzywnej wersji modelowej typu All Inclusive. Bogate wyposażenie standardowe obejmuje m.in. wysokiej jakości tapicerkę skórzaną, system elektronicznej stabilizacji toru jazdy (ESC) i kontroli trakcji, najnowszej generacji system przeciwblokowania kół ABS oraz liczne poduszki powietrzne (czołowe typu multi-stage, fotelowe boczne i okienne), zaczepy mocujące foteliki dziecięce Isofix, system multimedialny Uconnect z nawigacją satelitarną oraz system audio marki Boston Acoustic klasy premium.
    wypowiedzi 9 wypowiedzi
    1. Avatar tomasz_
      tomasz_ -
      kurde i to już mi włoszczyzną nie pachnie. Nie ma żadnego polotu, fantazji, tego co można dostrzeć patrząc na inne lancie czy alfy. Brak tu tego 'czegoś'..
    1. Avatar seth
      seth -
      nie wiem czego tu ci tomek brakuje jak dla mnie bardzo fajne autko
    1. Avatar Jelcyn
      Jelcyn -
      Kurde, to po to fiat łączył się z chryslerem, żeby chryslerom malować znaczki Lancia? Chyba coś tu nie gra...
    1. Avatar seth
      seth -
      po to fiat przejął chryslera żeby wykorzystywać ich modele i wprowadzać je na nasz rynek i w drugą stronę
      wszystko jest jak powinno o to chodziło i będzie z tego niezła kasa
    1. Avatar Jelcyn
      Jelcyn -
      Kurcze, nie pasuje mi znaczek lancii na tych amerykańskich wynalazkach. Nie mam nic do chryslera, ale nie mogą ich sprzedawać pod nazwą chrysler?
    1. Avatar seth
      seth -
      e czepiasz sie. akurat ten model nie wygląda jak typowy amerykaniec jest juz lekko inny. zresztą freemont to tez chrysler a zobacz jak fajnie wyfląda
    1. Avatar miszko
      miszko -
      Wiadomo, nie jest to ta Lancia jaka była. Czyli inne kształty jak np. Lybra czy Thesis albo nowość Ypsilonka.
      Szkoda, że tak trochę idą na łatwiznę, ale z drugiej strony nie dziwię się. Zmieniać całą linię produkcyjną to olbrzymie koszty. Wolą więc wykorzystać to co mają, dopasować i sprzedawać. Po drugie o ile AR ma nowe modele i coś tam się dzieje, to Lancia jest naprawdę na szarym końcu. Mało nowości poza Delta i Ypsilonką. I tutaj myślę po to robią ten mariaż, aby wypełnić tę lukę.
      Ja chętnie obejrzę Theme, jak trafi do salonów wybiorę się.
    1. Avatar Jelcyn
      Jelcyn -
      Widać pozostaje tęsknić za kształtami np.: lancii aureli
    1. Avatar tomasz_
      tomasz_ -
      dokładnie zgadzam się z jelcynem. Ten cabrio to przeciez chrysler po małym liftingu ze znaczkiem lancii.. smutne
http://www.iparts.pl