Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
Like Tree2lubi to!
  • 1 przez mariuszjarzynka19790227
  • 1 przez yaroimi

Temat: Wymiana klocków tył  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007

    Wymiana klocków tył

    Czy ktoś z forumowiczów samodzielnie wymieniał klocki z tyłu? W którą stronę wkręcamy tłoczek? Czy tak jak w Bravo ,tj. prawy w prawo a lewy w lewo ? Czy tipo ma jakiś inny patent?

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    Tuszyn
    Wiek
    49
    Postów
    71
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2017
    Dowiedziałeś się ?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007
    Niestety nie

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2018
    Skąd
    Mława
    Wiek
    57
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-jet
    Rocznik
    11.2017
    Proste sprawdzenie "organoleptyczne" - czyli próbujemy kręcić w P lub L i widzimy co się dzieje, chowa się lub wychodzi

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał mariuszjarzynka19790227 Zobacz post
    Czy ktoś z forumowiczów samodzielnie wymieniał klocki z tyłu? W którą stronę wkręcamy tłoczek? Czy tak jak w Bravo ,tj. prawy w prawo a lewy w lewo ? Czy tipo ma jakiś inny patent?

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
    Cześć, będę przymierzał się do wymiany tylnych klocków, czy wiesz już jak to jest w Tipo?
    Tak jak w Bravo czy inaczej?

    Pozdrawiam

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007
    Tak samo

    Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
    siwymw lubi to.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Ok, Dzięki

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    62
    Auto
    Malacz x2, Panda, Bravo, Tipo...
    Oba tłoczki wkręca się w prawo. Właśnie wymieniałem. 1,4 tjet SW. Tylko uważaj na uszczelniacz (guma), sprawdzaj, czy gdzieś nie przycinasz.
    Ostatnio edytowane przez yaroimi ; 11-11-2021 o 15:23
    siwymw lubi to.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    7
    Auto
    Tipo HB 1.4 Tjet 120HP
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał yaroimi Zobacz post
    Oba tłoczki wkręca się w prawo. Właśnie wymieniałem. 1,4 tjet SW. Tylko uważaj na uszczelniacz (guma), sprawdzaj, czy gdzieś nie przycinasz.
    Z tyłu masz zaciski Mando czy TRW? Niby w tjecie miały być z tyłu TRW i tarcze 264mm a u mnie z tyłu siedzi Mando z tarczą 251mm. Pytam, bo mam wyciskacz do tłoczków prawoskrętny i jeżeli u Ciebie z tyłu też siedzi Mando, to nie będę musiał kupować lepszego zestawu.
    Były: Seicento 899 39HP => 1242 75HP oraz Panda 1242 60HP
    Są Octavia I 1.9 tdi 110HP oraz Tipo HB 1.4 T-Jet 120HP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    62
    Auto
    Malacz x2, Panda, Bravo, Tipo...
    Cytat Napisał sebastos78 Zobacz post
    Z tyłu masz zaciski Mando czy TRW? Niby w tjecie miały być z tyłu TRW i tarcze 264mm a u mnie z tyłu siedzi Mando z tarczą 251mm. Pytam, bo mam wyciskacz do tłoczków prawoskrętny i jeżeli u Ciebie z tyłu też siedzi Mando, to nie będę musiał kupować lepszego zestawu.
    Szczerze mówiąc nie wiem jaki producent. Nie sprawdzałem tego. Od lat używam zwykłego wyciskacza do tłoczków, żaden z górnej półki.
    A dla ciekawostki, tarcze Bosch'a, które dawałem miały na pudełku napis, że są do 500L.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,784
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Tu tłoczkiem są skręcane i jak się je wciśnie to ponoć można uszkodzić mechanizm ręcznego w zacisku w środku. Ktoś to może potwierdzić?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    7
    Auto
    Tipo HB 1.4 Tjet 120HP
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Tu tłoczkiem są skręcane i jak się je wciśnie to ponoć można uszkodzić mechanizm ręcznego w zacisku w środku. Ktoś to może potwierdzić?
    Tak z tyłu tarczowe zawsze masz wkręcane jak jest ręczny na lince. Jedynie te które mają ręczny elektryczny np z grupy VAGa cofasz za pomocą interfejsu i możesz wtedy już normalnie je wciskać tak jak z przodu.
    Były: Seicento 899 39HP => 1242 75HP oraz Panda 1242 60HP
    Są Octavia I 1.9 tdi 110HP oraz Tipo HB 1.4 T-Jet 120HP


 

Podobne tematy

  1. Wymiana klocków croma 1.9 150 km
    Napisany przez FoxFox07 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-07-2017, 07:55
  2. wymiana tarczy i klocków
    Napisany przez tomasz19910402 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 29-01-2016, 22:51
  3. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
    Napisany przez piecza66 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-03-2015, 20:08
  4. wymiana klocków hamulcowych tył
    Napisany przez lama na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-04-2012, 13:30
  5. [ukł. hamulcowy] Wymiana klocków w 1.4 el
    Napisany przez aferka1970 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-03-2010, 09:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl