Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2018
    Skąd
    wro
    Postów
    214
    Auto
    tipo hb 1.4 95
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Marcin_2_1 Zobacz post
    Ja mam to samo chyba, nagrałem filmik możecie porównać czy tak właśnie wam stuka:

    https://youtu.be/odjA70BVLkA

    poprzedni mój samochód (fabia 3) przy przebiegu 30k zaczął wydawać podobny dźwięk - przy jeździe nie było tego słychać. tocząc się czy na postoju ruszając delikatnie kierownicą lewo-prawo było bardzo podobne (niemal identyczne) stukanie. aso początkowo nie widziało problemu, zgłaszałem do importera, w koncu wymienili sam ten element widoczny u Cb na filmiku. pomogło na 2 tygodnie. zacząłem nagrywac filmiki, przez kierownika serwisu i po konsultacji z importerem wymienili mi całą kolumnę kierownicy. części i robota tydzień, na szczęście dali zastępcze. musieli demontować część deski rozdz. bo silnik wspomagania był większy niż otwor. bałem się jak to piskładają ale na szczęście było super zrobione (poprawili montaż fabryczny, czymś wytłumili i nie drżamy mi plastiki przy zegarach).
    a co się okazało? najprawdopodobniej silnik wspomagania kierownicy. po wymianie nabiłem kolejne x km, aż do sprzedaży była cisza



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    33
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    U mnie na przeglądzie stwierdzili, że mam lekko przytarte łożysko górne lewego amora. W środę wymiana na gwarancji.
    Coś sporo drobnych problemów z zawieszeniem w tym aucie.
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    I jak sprawa się ma. Mam nowe auto a pyka mi czy strzela jak skręce na full w lewo a później lekko w prawo

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Na bank końcówki stabilizatora..

  6. #20
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    I jak sprawa się ma. Mam nowe auto a pyka mi czy strzela jak skręce na full w lewo a później lekko w prawo
    Stuka na postoju, przy ruszaniu czy także podczas jazdy?
    Jak na postoju to może być łożysko kolumny McPhersona, przy ruszaniu może być przegub...

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    33
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Mi wymieniali lewe łożysko kolumny McPhersona. Może znowu jakaś wadliwa seria. Mi stukało na postoju jak ruszałem kierownicą.
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  8. #22
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    Mi wymieniali lewe łożysko kolumny McPhersona. Może znowu jakaś wadliwa seria. Mi stukało na postoju jak ruszałem kierownicą.
    I podejrzewam, że u kolegi wyżej jest to samo.

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Ja miałem i łożysko jak i łączniki stabilizatora 2x(co 15 tyś idą łączniki). Ciężko te łączniki zdiagnozować. Trzeba na szarpaku za nie trzymać i bujać budą.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2019
    Skąd
    Kielce
    Postów
    5
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał Marcin_2_1 Zobacz post
    Dokładnie nagrałem to dzisiaj. Jestem umówiony na środę w ASO bo podczas jazdy czasem strzela czasem nie, a na podnośniku bez obciążenia to szczerze wątpię żeby to strzelało. Najgorsze ze mam dopiero 22 tys przebiegu a już takie cyrki, pomijając drugi problem ze przybywa mi oleju a ubywa płynu chłodniczego... i ze już na gwarancji miałem ściągana cała deskę bo zacinała się klapka od powietrza zimne ciepłe i klima latem potrafiła grzać.
    I jak to się skończyło??Bo u mnie też coś od czasu do czasu strzela

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Mnie od kilku dni też puka i trzeszczy coś, aż żona usłyszała. Szczególnie jak jadę powoli na skreconych kołach to non stop słychać te odgłosy:/ przebieg 56k

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    34
    Postów
    210
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Miałem takie same pykanie na zakrętach, kupiłem nawet już przegub, a okazały się to być łączniki stabilizatora.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Łączniki wymienia się parami? Puknięcia przy ruszaniu mam coraz głośniejsze.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Tak jest najlepiej, jak jedna strone usztywnisz to druga dostanie

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4
    Rocznik
    1999
    Łącznik stabilizatora łączy tylko kolumnę MacPhersona z prętem stabilizatora. Jest to połączenie sztywne, nie powinno mieć żadnym luzów. Jeśli jest luz na przegubach łącznika, należy go wymienić. Nie ma konieczności wymiany łączników parami, chyba że stosuje się zamiennik o innej długości (po wymianie jednego samochód będzie wówczas przechylony). IMHO praktyka wymiany parami wynika z innej kwestii: oba łączniki zostały już zużyte w podobnym stopniu, więc jeśli pojawił się luz na jednym, z dużym prawdopodobieństwem w niedługim czasie pojawi się i na drugim (chyba że przebieg jest niewielki, wówczas szybkie zużycie jednego może świadczyć o wadzie fabrycznej). Łatwiej jest wymienić dwa łączniki za jednym podejściem, niż dwa razy zabierać się do tej samej roboty.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    U mnie też czasami występuje taki dźwięk, ale raczej uważam że to są trzaski. występuje przy kręceniu kierownicą podczas parkowania i przy max wychyleniach kół (czyli przy pełnych skrętach). Tylko nie potrafię ich dokładnie doprecyzować kiedy to się dzieje. Osobiście stawiam na któryś kielich- łożysko, albo przeskok sprężyny w mocowaniach na mc-personie.....


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 18-04-2017, 19:46
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-09-2015, 13:12
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-02-2015, 18:18
  4. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 03-02-2014, 14:16
  5. [osprzęt silnika] "Skrzeczy" przy dodawaniu gazu
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-04-2011, 18:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plzawieszenie-i-uklad-hamulcowy-tipo-537pykanie-przy-skrecie-w-prawo-36118

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl