Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
Like Tree6lubi to!

Temat: Czy przy przesiadce z Grande Punto będzie odczuwalna zmiana w stabilności?  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,782
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Marx Ty masz hb i amory z fsb czy jakoś tak i tego nie czujesz bo chłopaki piszą o sedanie. Ja w sw tez nie czuje nic takiego o czym piszą w przypadku sedana…
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Harry.wesoły napisał, że czuje i nie jest wtedy wesoły a ma SW

    Wiec jest z tym tak jak z hamownią w dupie, że co niektorzy po wlaniu innego oleju czują przypływ mocy

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Marx30 zapierdala w zakrętach po 120 kmh wiec ma wyższy skill prowadzenia Tipo, a moze jak to mówią nie ma dzieci czy żony i dlatego ma mniejszy poziom odczuwania strachu
    Po ślubie rajdowcy są wolniejsi o 1s na km
    Qvadrat lubi to.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,782
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    No to może oprócz hb czy sw trzeba mieć jeszcze butle lpg, ja mam :-D no i zawsze sporo gratów w podwójnej podłodze…
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  5. #19
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Marx30 zapierdala w zakrętach po 120 kmh wiec ma wyższy skill prowadzenia Tipo, a moze jak to mówią nie ma dzieci czy żony i dlatego ma mniejszy poziom odczuwania strachu
    Po ślubie rajdowcy są wolniejsi o 1s na km
    Nie bardzo śmieszne (BTW nie wiem czym sobie zasłużyłem na twoje uwagi od pewnego czasu) .
    Ale może jest coś na rzeczy, mam na ogół zdyscyplinowanych pasażerów (nikt nie drze ryja że za szybko, za wolno, a za blisko pobocza, a kiedy dojedziemy itp.)więc łatwiej mi się skupić na prowadzeniu i odczuciach z tym związanych. Nie wiem czy skill ma cos do rzeczy-wątpię ale tak jak pisałem - nie doświadczam żadnych niedogodności z prowadzeniem tego auta, podmuchów , myszkowania poza jakimiś skrajnymi sytuacjami.
    A drobne różnice mogą mieć znaczenie - jeździłem kiedyś corollami tzn jedna po drugiej tylko po lifcie. I pierwsza w zakrętach zachowywała się chujowo była zauważalnie podsterowna - ryj wylatywał z zakrętu. Druga nie miała tych przypadłości.
    A FSD mogą mieć znaczenie
    Tu jest filmik z niby porównaniem (akurat w kamperze :-) od 30 sek. No niby bez tego trzeba się fajerą nalosować żeby jechać prosto
    https://www.youtube.com/watch?v=7t6LlnZvEMU
    Wgl na filmikach reklamowych FSD wszyscy z tych kredensów wychodzą szczęsliwi jak po trawie
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-06-2021 o 16:08

  6. #20
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Nie czepiam sie, moze po prostu czytam forum i pewne info sam zamieszczasz. Bez obrazy
    Ja nigdy nie napisalem ze to auto myszkuje czy zle sie prowadzi, wrecz przeciwnie fajnie sie jezdzi w trasie.
    Natomiast predkosci 160+ uwazam że bardzo są zalezne od pogody, wydaje mi sie ze bardziej niz w innych nawet troszke mniejszych autach. Choc dramatu nie ma i gdy pogoda jest Ok (wiatr itp.) problemow tych nie ma.
    Swoją drogą lata lecą i może u mnie postrzeganie takich prędkości się zmieniło

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    105
    Auto
    Tipo HB 1.0 było: GP 1.4, SC 1.1, CC 0.7
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A drobne różnice mogą mieć znaczenie - jeździłem kiedyś corollami tzn jedna po drugiej tylko po lifcie. I pierwsza w zakrętach zachowywała się chujowo była zauważalnie podsterowna - ryj wylatywał z zakrętu. Druga nie miała tych przypadłości.
    A FSD mogą mieć znaczenie
    Jak czytam to forum, to stawiam, że Fiat podczas liftingu wyciął te amortyzatory FSD


    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Nie czepiam sie, moze po prostu czytam forum i pewne info sam zamieszczasz. Bez obrazy
    Ja nigdy nie napisalem ze to auto myszkuje czy zle sie prowadzi, wrecz przeciwnie fajnie sie jezdzi w trasie.
    Natomiast predkosci 160+ uwazam że bardzo są zalezne od pogody, wydaje mi sie ze bardziej niz w innych nawet troszke mniejszych autach. Choc dramatu nie ma i gdy pogoda jest Ok (wiatr itp.) problemow tych nie ma.
    Swoją drogą lata lecą i może u mnie postrzeganie takich prędkości się zmieniło
    Jeśli tak, to mi takie prowadzenie w zupełności wystarczy

    P.S.

    Podczas jazdy testowej Crosem byłem zaskoczony, tym, że na drodze z kostką wydawał mi się zbyt twardy. Nie specjalnie potestowałem przy większych prędkościach, bo S8 zapchana.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Jak czytam te wypowiedzi, to zastanawiam się o co chodzi. Kupiliście auto rajdowe z twardym zawiasem, czy auto komfortowe z komfortowym zawieszeniem. Jazda tipem do 140 na godz jest bardzo komfortowa. nic nie znosi itd Kupowałem tipo z myślą o komforcie i tyle.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    105
    Auto
    Tipo HB 1.0 było: GP 1.4, SC 1.1, CC 0.7
    Rocznik
    2020
    Wróciłem z urlopu. Parę spostrzeżeń - auto trzyma się drogi lepiej w porównaniu do GP (w GP miałem 185 R15, tu 195 R15, czyli zbliżone opony). Jeśli chodzi o odporność na boczne podmuchy, to przy prędkościach oscylujących wokół dopuszczalnych na drodze szybkiego ruchu, jest dobrze (wiatr był dość mocny - rzucało ptakami w locie). Podsumowując - dla mnie jest OK


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Stabilność jazdy punto
    Napisany przez StKUriziel na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-03-2020, 15:20
  2. Grande Punto zmiana ECU od 16V do 8V. Możliwe?
    Napisany przez Złośnik na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-07-2019, 12:14
  3. Grande punto zmiana kierownicy i gałki zmiany biegów
    Napisany przez kontini90 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-03-2017, 11:18
  4. Grande Punto 1,4 8V - szarpie, dławi się przy przyśpieszaniu
    Napisany przez radzion na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-09-2016, 18:30
  5. Grande Punto - Szarpie przy ruszaniu
    Napisany przez nettmanek na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-05-2016, 11:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl