Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997

    Uno gaśnie przy zmianie biegu

    Witam, dziś mu uno zgasło dwa razy. Na torach i na światłach. Gdy wrzucałem na luz lub (nie jestem pewien czy też)redukowałem bieg. Myślę, że to może przez świece? Właśnie je wyczyściłem i jutro zobaczę jak to będzie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    No nadal gaśnie. Gdy hamuje i juz wciskam sprzegło i przy końcowej fazie hamowania auto gaśnie. W czym problem?

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolego tematów tego typu jest masę nawet nie zadałeś sobie trudu poszukać..
    Pierwsze co to siłownik biegu jałowego (krokowiec czy jak go tam zwał). Przeczyścić przepustnicę, odmę itp, poszukać czy nie zaciąga lewego powietrza..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    To typowy w Uno objaw zaśniedziałej krańcówki (odpowiedzialnej za wolne obroty) wbudowanej w silnik krokowy.
    Ale uklad dolotowy szczególnie w samochodzie z LPG też bym sprawdził.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Nie posiadam LPG. Hmm gdzie jest ta "krańcówka" dokładnie? Jakieś foto?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Troszku roboty jest. Chyba zlecę to mechanikowi. Mam go o tym poinformować czy niech sam szuka usterki?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Mechanik zapewne wymieni cały silnik krokowy, nie będzie się bawił w naprawę,
    Lepiej powiedzieć bo rozbierze całe autko

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Jeszcze jedno pytanie, nie raz mój uniacz gdy puszcze gaz to i tak ten gaz jest, dopiero po 1-2sek odpuszcza się. Czy to też może być spowodowane Silnikiem krokowym? Bo jeszcze nie wymieniłem.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Tak zacinający się (zużyty) "krokowiec" może powodować taki efekt.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    A jeszcze jedno. Może ktoś dać zdjęcie silnika gdzie dokładnie jest ten silniczek krokowy?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Tu foty mojego silnika:

    http://zapodaj.net/0eb01d9b88b06.jpg.html

    http://zapodaj.net/240c522bd1238.jpg.html

    Tu jest zdjęcie boku tego plastiku. Gdzieś tutaj jest?

    http://zapodaj.net/15c099e147ca8.jpg.html

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Trzeba było od razu napisać że masz wersję Clip (wtrysk Magneti-Marelli).Element zaznaczony strzałką to silniczek krokowy.
    Gumową rurę odmy też masz do wymiany.15c099e147ca8.jpg

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Hmm, dlaczego mam do wymieny rurę odmy? I która to i od czego odpowiada?

    A i ten silniczek to to co dałem w kółko?:

    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 7dae66f1dff2d.jpg


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pytanie hałas przy zmianie biegów
    Napisany przez Michał Rodak na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-05-2014, 16:57
  2. Krótkotrwały zanik mocy po zmianie biegu na wyższy
    Napisany przez mikoz na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-05-2013, 13:58
  3. Stukanie przy zmianie niskich biegów
    Napisany przez abarth_87 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 27-04-2011, 13:10
  4. Walenie przy zmianie biegów
    Napisany przez lukaszsz na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-07-2009, 19:42
  5. przy zmianie biegów traci na chwilę moc
    Napisany przez przemek--81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-01-2009, 17:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl