Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Uno 1,0 Turbo ?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    44
    Postów
    24
    Auto
    Uno Fire

    Uno 1,0 Turbo ?

    Witajcie.
    Posiadam Uno z silnikiem 1,0 fire. Znam historię tego autka , przebieg silnika 90000km , silnik jest suchy i chodzi jak należy.
    Moje pytanie brzmi: Czy warto do tego silnika zamontować turbinę i czy dużo jest z tym roboty?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Odpowiedź - nie warto.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    hm.... 1.0T to około 80-90KM, przy czym koszt takiej zabawy to 2000-4000 zł w wersji soft; IMHO nie warto; no chyba że sztuka dla sztuki

    btw, oprócz T mam nadzieję że reszta przygotowana, tj hamulce (min. 240 wentylowane), zawieszenie

    ps1. gdybyś się jednak zdecydował, to pisz; się ogranie temat; chociaż osobiście polecam 1.2 8v (75KM) lub 16v (82KM);p ew. 1.6 16v (105KM)
    Ostatnio edytowane przez neo_agin ; 02-10-2013 o 22:29
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak jak kolega wyżej radzi, taniej będzie wstawić większy silnik. No chyba że stawiasz na oryginalność i koniecznie chcesz turbo w tym silniku

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    44
    Postów
    24
    Auto
    Uno Fire
    Cytat Napisał neo_agin Zobacz post
    hm.... 1.0T to około 80-90KM, przy czym koszt takiej zabawy to 2000-4000 zł w wersji soft; IMHO nie warto; no chyba że sztuka dla sztuki

    btw, oprócz T mam nadzieję że reszta przygotowana, tj hamulce (min. 240 wentylowane), zawieszenie

    ps1. gdybyś się jednak zdecydował, to pisz; się ogranie temat; chociaż osobiście polecam 1.2 8v (75KM) lub 16v (82KM);p ew. 1.6 16v (105KM)
    Dzięki za odpowiedź.
    Doradzasz samą przekładkę silnika ,czy dodatkowo do tego montaż turbinki?
    P.S. oczywiście hamulce i zawias też biorę pod uwagę. Na razie pytam ,bo mam obecnie inne pilne wydatki ,ale chciałbym orientacyjnie wiedzieć jaki będzie koszt takiej imprezy łącznie z robocizną.
    Pozdrawiam.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    jak Cię stać to można i potem T zakładać, kwestia $$$ i mocy jakich oczekujesz oraz ile sam ogarniesz/spodziewasz się po aucie (ale wtedy i pozostałe komponeny trza dobierać); jak chcesz szczegóły i/lub pomoc w ogarnięciu itp, pisz na priv; bytom nie jest daleko
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    Tych ludzi to nie wliczamy w opłacalność... W garażu który widać w tle powstały takie Uno jak:
    - Drupiego 1.6 16v i to z filmiku 2.0 16VT 4x4 (układ jezdny Lancia Delta Integrale; moc docelowa z tego co pamiętam 400KM)
    - Glacy 1.2 T LPG -> 1.4 T LPG -> 1.2 T LPG (silnik 1.2 nie chciał wytrzymać więcej jak 160KM) oraz obecnie 2.0 8v T LPG (bez cięcia podłużnicy, dawcą jest stara Croma)
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    44
    Postów
    24
    Auto
    Uno Fire
    Neo angin wysłałem Ci wiadomość.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] 2,0 16v turbo
    Napisany przez dejv667 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-07-2013, 22:27
  2. Turbo
    Napisany przez koko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-02-2013, 01:59
  3. Turbo Jet (T-Jet) i... LPG?
    Napisany przez miszko na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-07-2011, 12:48
  4. Uno 1,4 turbo
    Napisany przez Martenz555 na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-04-2011, 23:06
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 10:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl