Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996

    Podłączenia gazu do silnika 1.2 MPI 73KM

    Witam ponownie.
    Jak już wiecie silnik jest wymieniony. Zostało mi tylko podpięcie z powrotem gazu 2 gen. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak i w które miejsce się wpiąć ? Dodam że wiązka silnika jest z punto I, przewody do butli i centralki są już puszczone. Zostało tylko wpięcie się w cewkę i podanie napięcia na elektrozawory. Nie bardzo rozkminiam jak to zrobić więc proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    pokaż foto umieszczenia miksera, parownika, przewodów, oraz całej instalacji gazowej....

    a i foto układu przewodów chłodzenia potem bedziemy rozkminiać
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996
    Obecnie wszystko jest wywalone i leży w garażu. Została tylko sama wiązka gazu. Foto podeślę w sobotę. Chciałbym tylko opis/schemat przewodów w instalacji 2 gen gazu.

    Powód ponownej instalacji gazu :
    -spalanie w mieście (wawa ) - ponad 9 l/100km
    - w trasie jest ok - 6 l/100km

    Najlepsze jest to że 1.0 fire też palił około 9 litrów tylko że gazu
    Ostatnio edytowane przez cinex134 ; 03-09-2014 o 19:22

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,546
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    miałem ten silniczek w sienie. Przy dynamicznej jeździe miedzy 3000 - 3500obr/min w Warszawie palił mi max 9,4 l LPG/100km ( instalacja II generacji )

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996
    Są foteczki.


    FAKTY
    1)Na drugim zdjęciu widać dwa przewody :
    czerwony - był zlutowany z przewodem we wtyczce która wchodziła do cewki ( pewnie +12 po zapłonie)
    brązowy - nie wiadomo z jakich przyczyn wisiał luzem. ( sygnał z cewki ? )
    Reasumując nie wiem gdzie wpiąć

    2)na szóstym zdjęciu widać dwa przecięte przewody
    brązowy
    zielony
    oba są do elektrozaworu w butli ( sam ucinałem )
    Reasumując wiem gdzie wpiąć

    3)Na 4 i 5 zdjęciu widać dwa zółte przewody. Nie mam pojęcia gdzie je wpiąć.

    4) Na 8 zdjęciu widać :
    - żółty przewód
    - czarny ( brązowy )
    To pewnie będzie coś związane z sondą lambda.
    Reasumując nie wiem gdzie wpiąć

    Jeżeli byłby tu jakiś 'fachowiec' od gazu to bardzo prosiłbym o rady.

    Foty:
    1
    DSC_0010.jpg
    2
    DSC_0011.jpg
    3
    DSC_0012.jpg
    4
    DSC_0013.jpg
    5
    DSC_0014.jpg
    6
    DSC_0015.jpg
    7
    DSC_0016.jpg
    8
    DSC_0017.jpg
    9
    DSC_0018.jpg
    10
    DSC_0019.jpg
    Ostatnio edytowane przez cinex134 ; 04-09-2014 o 15:48

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996
    Gaz założony u gazownika - 100 zł.

    MAM JUŻ DOŚĆ TEGO AUTA !!!
    Po puszczeniu pedału gazu na wyższych obrotach to strzela w tłumik przez co chodzi jak rajdówka .... Na benzynie jest wszystko ok. Czujniki cofają zapłon ?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    eh...... jaką masz instalację (nazwa sterownika), bo na 99,9% nie masz włączonej/nie posiadasz opcji CUT OFF i Ci dopala gaz.... normalne ;p;p widać, ze gazownikowi sie bawić z tym nie chciało ;p
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał neo_agin Zobacz post
    eh...... jaką masz instalację (nazwa sterownika), bo na 99,9% nie masz włączonej/nie posiadasz opcji CUT OFF i Ci dopala gaz.... normalne ;p;p widać, ze gazownikowi sie bawić z tym nie chciało ;p
    Ja bym to nazwał kiepską regulacją instalacji albo wy******** parownikiem, jeździłem kilkoma autami bez cutoff i nic takiego się nie działo.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    miałem punto z podpisu z tym silnikiem i instalacją II gen, bez CUT OFF niezależnie od ustawień z wysokich obrotów zawsze strzelał... taki urok tego silnika... ;p
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996
    Panowie planuje założyć blosa do tego silnika ponieważ nie można idealnie wyregulować tej instalacji. Czy każdy blos pasuje do każdego silnika ? Pewnie nie . Bardzo proszę o linki do blosa który będzie pasować do 1.2 MPI .

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    72
    Auto
    UNO 1.2 MPI 73 KM
    Rocznik
    09.1996
    Sory że post pod postem ale nie mam mozliwosci edycji.
    1. Jak przerobić dolot ( pozbycie się patelni ) żeby założyć blosa ?
    2. Blos musi być zamontowany bezpośrednio przed przepustnicą ( 5 cm ) ?
    3. W jakiej pozycji musi być zamontowany ? Poziomo ? Pionowo ?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 03-10-2014 o 13:42


 

Podobne tematy

  1. nierówna praca silnika na lpg i problem z opadalniem bez dodania pedału gazu
    Napisany przez kaszatck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-05-2014, 01:49
  2. stuki z silnika podczas dodawania gazu
    Napisany przez jandej1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 07-12-2012, 21:55
  3. [osprzęt silnika] "Skrzeczy" przy dodawaniu gazu
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-04-2011, 18:35
  4. [osprzęt silnika] Stukot w pedale gazu
    Napisany przez 212aneczka na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-11-2010, 18:38
  5. [osprzęt silnika] Brak możliwości połączenia z egzaminerem -
    Napisany przez monster111 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-01-2010, 00:10

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Silnik fiata 1.2 73 KM

Fiat 1.2 mpi 73KM opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl