Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000

    Centralny zamek w UNO - dołożenie pilota

    Witam wszystkich.

    Kolega poprosił mnie o pomoc w dorobieniu mu sterowania z pilota zamkiem centralnym jaki ma on w swoim UNO.
    W Uno raczej prawie nigdy nie grzebałem, ale coś niecoś poszukałem , daltego chciałbym się upewnić/dopytać o to, a zapewne przyda się ten temacik na przyszłość innym;

    Centralkę odbiorczą mamy osobną, taki zestaw pilot+centralka( typowy) która w zal. od ustawienia generuje impuls/podaje masę lub + na wybrane styki. Była kiedyś w innym aucie, uniwersalna centralka odbiorcza konfigurowalna, więc można nią wysterować idealnie fabryczny centralny zamek.

    ** Centralny zamek ma fabryczny na kluczyk, my dokładamy pilota ***
    Z tego co przeglądałem na szybko schematy - fabrycznie kolega powinien mieć 2 siłowniki master ze sterowaniem masą, tj jak w typoym uniwersalnym centralnym, siłowniki zwierają w założ. od położenia masę na daną krańcówkę - styk;
    prawda?

    na schematach centralka właściwa jest oznaczona jako urządzenie nr "98", idą do niej do sterowania pozycją siłowników od każdego z nich niebieski i biały (no i czarny - ta masa), no i zasilanie tej centralki;
    prawda?

    powinno być gdzieś w aucie wolne nieobsadzone dodatkowe złącze (na schem.: "103") na którym wyprowadzone powinny być zasilanie, masa i kable niebieski i biały do sterowania centralnym zamkiem z osobnego urządzenia (czyli naszej dokladanej centralki-odbiornika pilota) ; prawda? gdzie szukać tego złącza? mogę przekopać koło skrzynki bezpiecznikow, listwy w okolicach drzwi itp, ale jeśli ktoś wie gdzie ono jest, to po co...

    ktoś pewno sam sobie dokładał i może mógłby mi odpisać, bo w poniedziałek będę musiał poleźć do kolegi bo mnie męczy o dodanie tego pilota mu do UNO
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2009
    Skąd
    Zwoleń / Bartodzieje
    Postów
    45
    Auto
    UNO 1.0i.e.S 99r JOZIN LIMITED EDITION by LPG
    Centralka może być za schowkiem, co do sterowania - masa podawana na styki, tak jak pisałeś, co do dodatkowej kostki, instalacja w UNO to loteria, w niektórych są dodatkowe wiązki a w niektórych brak
    Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
    błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
    DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
    teraz i w godzinę chill-outu naszego.
    MAYDAY

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    za schowkiem mówisz? to zerkniemy tam, choć z lewej strony koło kierowcy coś cykało, ale poszukam, szkoda że nie ma standardu i tego złącza... chciałem wiedzieć, gdzie ono jest standardowo, jeśli jest...
    tak czy inaczej dzięki
    jak widać, jak zawsze trzeba przekopać autko będzie...

    [size=2][ Dodano: 2009-04-05, 23:16 ][/size]
    więc tak:

    centralny na pilota -= tu dołożenie pilota do fabrycznego centralnego = na szybko dołożyłem kumplowi w uno tydzień temu;
    jakby ktoś szukał:

    kumpel miał zestaw pilot+centralka odbiorcza, typowa uniwersalna, kdo której tylko podłączamy zasilanie i która wystawia masę lub plus bądź imuls, w zależności od ustawienia, na jeden lub drugi kabel wyjściowy, po odebraniu sygnału; idealna do wysterowania fabrycznej centralki zamka centralnego;
    ustawiliśmy na sterowanie masą;

    wg schematów powinno być wolne złącze, oznaczane różnie, na niektórych schematach bodajże "103", różnie, w którym to są podprowadzone linie od centralnego fabrycznego do sterowania zamkami plus zasilanie i masa;

    u kumpla miałem tego złącza szukać, ale idąc po przewodach, które ze schematu wcześniej wypatrzyłem... znalazłem gotowe złącze po autoalarmie który już dawno umarł śmiercią naturalną więc sprawa była prostsza;

    ogólnie zamki sterowane są masą (krańcowe styki w siłownikach zwierają masę na konkretny kabel w zależności od położenia); centralka i siłowniki są razem na jednych liniach, czyli wspólna masa, wspólna linia do zamykania, wspólna do otwierania;

    szukamy cienkich dość kabli od jakiegokolwiek siłownika idąc najlepiej, można się wpiąć w kable od jakiegoś siłownika równolegle, lub te same przy centralce lub te same przy złączu przygotowanym fabrycznie na dodanie 'pilotowej' centralki (jak ktoś to złącze znajdzie idąc po kablach);
    szukamy cienkich:
    czarny = masa
    biały i błękitny (błęktiny, nie niebieski, jasny niebieski, błękitny, bez żadnego paska który to pasek czasem jest na podobnych ale słabo widoczny!)
    zwieranie masy do białego lub błękitnego powoduje zamykanie/otwieranie drzwi, to samo robią styki w siłowniku jak kluczyk przekręcamy; cała filozofia;

    do naszej dodawanej pilotowej centralki podpinamy plus zasilania, masę a wyjścia na których będzie masę wystawiać do białego i błękitnego; jak się pomylimy zadziała na odwrót, starczy zamienić wtedy;

    szczegółów dalszych nie rozpisuję bo chyba dość to jasne jak ktoś chce sam dołoyć sobie centralkę odbiorczą;
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]


 

Podobne tematy

  1. [zamek] Klamki
    Napisany przez artek700 na forum Panda
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 17-10-2015, 10:27
  2. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia przód
    Napisany przez soul2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 14-07-2010, 13:58
  3. Przełożenie gażnika weber
    Napisany przez kuba1990 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-12-2008, 11:48
  4. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia i większe felgi.
    Napisany przez garfield1988gse na forum Albea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-09-2008, 16:19
  5. centralny zamek fiat marea
    Napisany przez kasiaitomi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

centralny zamek fiat uno

centralny zamek do fiata uno

gdzie jest centralka zamka w uno

zamek centralny fiat uno

centralny zamek uno

gdzie jest centralka w fiacie uno

pilot do fiata uno

gdzie szukac centralnego zamka w fiacie uno

fiat uno centralny

centralny zamek uno na pilota

fiat uno fabryczny centralny zamek

fiat uno centralny zamek

centralny zamek w uno

dobry centralny zamek do una

gdzie jest centralka zamka uno

uno centralny zamek

Fiat uno jaki centralny

fiat uno zamek centralny centralka

zamek centralny w fiacie uno

centralny uno

Uno fabryczny centralny zamek

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl