Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14

Temat: Temperatura Silnika  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004

    Temperatura Silnika

    Niby znany problem a jednak. Temperatura w miescie nie przekracza 80 stopni. Jak dotykam rury z obiegiem zewnetrzyn to juz zaczyna sie nagrzewac przy 70-73 stopniach. Wniosek: zepsuty termostat. Kupilem nowy i to samo. Napisamem do sprzedawcy ze jest cos nie tak a on mi odpisał ze jest termostat dobry i temperatura nie powinna przekroczyc 80 stopni w czasie pracy. Z tego co wiem właściwa temperatura pracy to 90 stopni. Czy sprzedawca kłamie czy też rzeczywiście ma racje?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Temperatura w zależności od silnika oscyluje w granicach 87 stopni

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W zależności od silnika i termostatu.. Generalnie powinno być właśnie te 85-90 podczas normalnej pracy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004
    "W zależności od silnika i termostatu" tzn. z zależności od firmy czy od rodzaju? Jeżeli w danym modelu silnika przewidziana jest temperatura pracy ..... stopni to raczej celem każdej firmy produkującej termostaty jest zrobienie takiego który utrzymuje tą odpowiednią temperaturę, tak? Mówimy o nowym termostacie.
    Mój termostat na pierścieniu , tam gdzie jest również uszczelka gumowa, ma taką małą dziurkę z małym metalowym "pypciem, wentylkiem" przez którą podobno ucieka ciśnienie z małego obiegu. Czy ktoś się spotkał z takim rozwiązaniem? Mam wrażenie że właśnie przez ta dziurkę ucieka cała ciepła woda i dla tego silnik nawet nie podchodzi do temperatury 90 stopni. Co wy o tym myślicie?

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał azbach Zobacz post
    Jeżeli w danym modelu silnika przewidziana jest temperatura pracy ..... stopni to raczej celem każdej firmy produkującej termostaty jest zrobienie takiego który utrzymuje tą odpowiednią temperaturę, tak?
    Wydawałoby się logiczne ale tak nie jest.. Są termostaty na różne temperatury.. Chodzi być może o to że fizycznie wyglądający tak samo termostat stosowany jest w różnych modelach auta i są różne temp otwierania. Ale sprzedają to jako jeden.. Najlepiej szukać po oryginalnym numerze części.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    a ten pypeć to nie przypadkiem odpowietrznik-w 2.0 JTD tam właśnie mam odpowietrznik.
    A czy te 80 stopni ci w czymś bardziej przeszkadza (podwyższone spalanie,czy złe ogrzewanie)bo ja tak nie bardzo na to zwracam uwagę ale w czaje jazdy zawsze się obniża temp.a w korkach to te 90 ma
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004
    Tak mi się wydaje że przez to może być większe spalanie bo jeżdżę nim spokojnie nawet bardzo spokojnie to pali mi ok8.5 litra na setkę. Wydaje mi się że trochę za dużo. Czytałem opinie że średnio one palą około 8 dlatego to właśnie podejrzewam. Po za tym miałem cytrynkę C5 i przejeżdżałem jakieś 2-3 km i już leciało gorące powietrze a w tym trochę muszę przejechać żeby tak się stało. Chce doprowadzić ten samochód do pełnego stanu a takie szczegóły mnie irytują.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    35
    Postów
    18
    Auto
    ulysse
    Rocznik
    1994
    Witam, posiadam ulysse 94r 2.0 b/g, jaką macie temperaturę silnika na wskaźniku ? ja odkąd go kupiłem praktycznie zawsze mam powyżej 90stopni, trochę mieszanej jazdy i jazda w góre do 100 i tak w kółko, po wymianie silnika temp, tak samo, po wymianie chłodnicy (zakładałem klimę) to samo.... Nigdy się nie zagotował, ale mam wrażenie że podczas trasy 93-95 stopni to za dużo....

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    masz dobrze odpowietrzony układ chłodniczy?
    może ktoś kiedyś grzebał w liczniku i przestawił wskazówkę od temp.silnika
    sprawdź czy masz odpowiedni czujnik według katalogu i jak znajdziesz jakie ma mieć wskazania na mierniku to go przemierz.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    35
    Postów
    18
    Auto
    ulysse
    Rocznik
    1994
    TAK odpowietrzony, dodam że czujnik na pewno zmieniałem przy okazji wymiany czujnika temp. dla komputera, Zastanawiam się nad tym licznikiem, może jak ktoś licznik kręcił to coś zmajstrował bo do 60km/h wskazówka się trzęsie

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    trzęsie bo za słabo wciśnięta linka w licznik -jak pogrzebałem w uno w liczniku też się tak trzęsie.
    wskazówka od temperatury nie wiem czy nie jest sterowana jakąś cewką.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam.ja również mam problem??Tzn bardzo szybko rośnie temperatura. Dziś po 500 m już miałem 90 stopni na wskaźniku. Zdecydowanie tak nie było , ale od jakiegoś czasu jest. Magik zasugerował pompę wody? i pytał , czy są w tym aucie jakieś podgrzewacze??

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    jak nie mas zwersji skandynawskiej to nie ma żadnych podgrzewaczy zwłaszcza w silniku benzynowym !!!
    magik zasugerował pompę wody - jak była niedawno zmieniana przy rozrządzie to zły trop -
    pytanie czy rzeczywiście temperatura jest wysoka po 500m czy tylko wskazania - bo może padł tylko czujnik !!!!! który polecałem sprawdzić już ruski miesiąc temu !!!!!
    jak jest rzeczywiscie gorący płyn po 500 m to do sprawdzenia uszczelka pod głowicą - też pisałem
    dość filozofowania tylko te rzeczy dobrze sprawdzić bo nie będę pisał bez końca i uczył mechaniorów - a oni będą od Ciebie za moje rady kasę brali

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    wszystko Jacku prawda , ale kto to sprawdzi????Ja , z pewnością nie

    A czujnik , to jaki , temperatury???


 

Podobne tematy

  1. Mała temperatura silnika
    Napisany przez pavel12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 15-12-2012, 17:03
  2. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-11-2012, 17:38
  3. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-05-2012, 08:40
  4. Niska temperatura silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2011, 20:36
  5. [osprzęt silnika] temperatura silnika ulysse 2.0
    Napisany przez zuladaniel na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-04-2011, 20:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ulysse 2.0 jtd 8v temperatura

termostat fiat ulysse

fiat ulisse 2004 termostat

termostat fiat ulysse 2004 2 0 jtd

termostat do ulyssesa

wymiana termostatu fiat ulysse

termostat ulysses

fiat ulysse 2.2 jtd temperatura

wymiana termostatu 2.2 jtd

fist 2.0 jtd 70 stopni

Fiat scudo 2.0 jtd jaka temperatura

jak wymienic termostat fiat ulysse

termostat fiat ulysse 2004

klub fiata ulissesa

fiat ulysse gdzie znajduje sie termostat

fiat ullyse temperatura

jak obnizyc temp silnika do 80 stopni

gdzie termostat fiat ullyse 2 2 jtd

klub ulissesa 2 2 jtd

gdzie jest termostat w fiat ulysse

termostat do zrobienia we fiacie ulysses

fiat ulisses termostat na iako temperature

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl