Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    witam ; Marku sorry nie będę usprawiedliwiał i nie chce dzielić mechaników na lepszy i gorszy "sort" - pracowałem z różnymi,
    ale też w innych branżach podobnie bywa; począwszy alfabetycznie od budowlanki, kucharzy, lekarzy, prawników, sprzedawców czy urzędników itd.
    dużo zależy od okoliczności .....ale też od chęci, umiejętności, kosztów usługi, że o rzetelności już marzymy czasem, czy za kasę czy na NFZ
    żeby nie było że hejtuję; mam kontakt z konkretnymi osobami pokrzywdzonymi przez niedouczonych?? lekarzy łącznie z błędnymi decyzjami ordynatora w specjalistycznym szpitalu ginek-położn. w Krakowie - historie sprzed ok. 33 lat (sprzed
    wybuchu w Czernobylu) - ale następstwa trwają i zostaną z nimi do końca ...
    wczoraj przywiozłem 2 takie osoby z grupowego wyjazdu Rajgrodu po " wypoczynku " od widoku domowych ścian lub DPS-u
    ale spotykamy też przecież wspaniałych i oddanych fachowców wielu dziedzin oby coraz więcej

    co do krakowskich serwisów czy niektórych warsztatów mam podstawy do swoich subiektywnych ocen -też różnie bywa

    ale nie wiem czy jak wyjeżdzałeś z warsztatu świeciła się kontrolka, czy później się pojawiła ?
    masz auto dość wrażliwe elektronicznie, czasem próba zapłonu przy odpiętej wtyczce i myk , czasem na skutek chwilowych stanów MIL zapali się i zgaśnie
    myślę że jak wrócisz to sprawdzą i wykasują jak nie gaśnie, chyba że nie chcesz/możesz to w innym warsztacie trzeba - kontrolka check/MIL to typowe i proste dla silników benzynowych przynajmniej tych do 2005/06r

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    aha, aha - jeszcze jedno , a w zasadzie sedno tematu ;
    do sprawdzeni czy właczenie instalacji gazowej wyłącza zasilanie elektr. pompy paliwa - chodzi aby ona niepotrzenie nie włączała się jak jest na gazie -
    bo mogłaby się ona wtedy przegrzewać i palić uzwojenia

    opisujecie Koledzy drugi przypadek wymiany pompy w stosunkowo młodych autach
    Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 23-07-2018 o 16:59



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam. Jak widać post napisany 22.07 i mogę powiedzieć ,że od tej daty zniechęcam się do Fiacika . Ale zaraz , zaraz co fiacik winny ??? Skoro popsuł się , to trzeba lekarza , mechanika. A narazie na takich nie trafiłem i motam się z fachowcami.
    Błąd Antipollution pojawia się i z autem zaczynają się problemy.
    Gdy nie ma komunikatu błędu , auto jeździ , a nawet zapier...............a. Czy na gazie , czy na benzynie. Z chwilą pojawienia się błędu , a zdarza się przy spadku obrotów ( tak mis się wydaje) , auto wchodzi w tryb awaryjny i szarpie , nie jedzie . Tzn krótkimi skokami naprzód. Zgaszenie i jedziemy dalej. Przy wciskaniu pedału gazu , jedzie , jest pięknie , wiatr we włosach , żadnego problemu. Dojazd do świateł , ronda , redukcja biegu i CHECK ENGINE uruchamia tryb awaryjny po raz kolejny,.
    Wizyty u pseudomechaników to wymiana sondy lambda , przewód od odmy , dziś czujnik Mapsensor i du.............a klapa !!!!!
    Czyszczenie przepustnicy bez efektu.
    Co dalej??? Nie wiem , auto stoi u majstra i dalej szukają . Koszty rosną , a jazdy nie ma.
    Wielu mówił Fiat to grat , nie słuchałem .Ale przez dwa lata bardzo się cieszyłem z użytkowania auta.Dziś już mniej.
    Wielkie dzięki koledze o nicku Sympatyk za info na Pw.Pozdrawiam i może jakieś podpowiedzi co i gdzie ugryźć, najlepiej w Biąłymstoku , ale pewnie i gdzieś do 200 km bym podjechał.

    Dodam ,że auto odpala bez problemu , jedzie , aż do czasu gdy coś mu się nie spodoba,tzn chcek engine. Zastanawiam się , czy mogli coś w pompie paliwa namieszać i ma ona wpływ na takie objawy.Myślę ,że nie , ale mechanika , to nie moja branża
    Ostatnio edytowane przez Maras62 ; 11-09-2018 o 19:58

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam.Dziś kolega podpiął sprzęt do zmierzenia ciśnienia pompy i okazało się ,że po odpaleniu na wolnych obrotach było ciśnienie 2.3 -2.5 bara , a po chwlili zaczęło spadać i spadło do 1 bara.
    Przy jeździe i dodaniu gazu manometr pokazywał prawie 3,5 bara , więc chyba prawidłowo?
    Moje pytanie , czy ciśnienie na pompie jest stałe , bez względu na obroty i czy powinno cały czas utrzymywać się na poziome 3,5 bara.
    Bo problem z autem trwa nadal , wchodzi w tryb awaryjny.
    jeśli będzie złe chyba wymienią pompę.
    A może problem z regulatorem napięcia??

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    A może problem z regulatorem napięcia?? - można to sprawdzić prostym mulimetrem ,
    na zgaszonym silniku ~12,5V ; na biegu jałowym ~13,7v i na większych obrotach do 14,5v

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Hm ?, Jacek , ja nie jestem fachowcem w tej branży , ale jeżdżę , jak widać do pseudomechaników . Bo pewnie żaden nie zadał sobie trudu i nic nie mierzył.
    Choć jeden mówił ,że nie było masy i napięcie wynosiło 11.5 , a po wyczyszczeniu i dokręceniu pojawiło się 14V ?

    Jeszcze pytanie o filtr paliwa. Czy w tym moim aucie , jest filtr paliwa.??Przy 3 wymianach oleju , filtrów zlecałem wymianę tego filtra paliwa , ale NIKT nie zlokalizował??Więc stąd moje pytanie .

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam.Ja mam pytanie o ciśnienie pompy paliwa. Padła mi pompa , założono nową .Tzn , mieli założyć nową pompę , ale niby wymienili wkład i zaczęły się problemy z autem. Opis w innym temacie.
    Natomiast nie dawało mi spokoju oszustwo z wymiana pompy i kolega zmierzył ciśnienie .Pokazało po odpaleniu 2,5 bara , następnie spadło do 1 bara!!!
    Z chwilą gdy zaczął jechać z podpiętym manometrem ciśnienie wskoczyło na 3,3 bara.
    Czyli takie powinno chyba być. ??
    Więc wizyta u fachowca , który zmierzył ciśnienie i pokazało dziś znowu 2.5 bara.Czy tak ma być , bo ja myślę ,że jest za niskie i żądam wymiany na kpl pompę .Ale gość nie daje się przekonać.
    Więc żeby sprecyzować pytanie. Jakie powinno być ciśnienie na pompie , czy ma być stałe od chwili odpalenia auta , jaka wartość.
    Czy te 2,5 bara jest odpowiednie? :-(

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam , ponownie pytanie , jakie ciśnienie powinno być na pompie w moim fiaciku i jaką pompę ewentualnie wybrać. Bo podają ciśnienie 3 w magnetti marelli , a inne mają 3.6 bara.
    https://e-katalog.intercars.com.pl/#...92/1401000000/
    Tu oferta z Intercars

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    brałbym Magnetti Marelli,
    ciśnienie 3,0 czy 3,5 bara zależy od sposobu i miejsca pomiaru, masz silnik tylko 2.0 nie 2,9l to raz,
    dwa; większość chcesz jeździć na gazie więc ta pompa jest wtedy nieistotna -
    zatem ta pompa z ciśn, 3.0 całkowicie wystarczy, zaręczam że jak będzie prawidłowo zamontowana - to żadnej różnicy nie odczułbyś między tymi pompami

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    I jak się spodziewałem , reklamacja na pompę uznana , będzie wymieniona.
    Natomiast wymiana przepustnicy NIC NIE DAŁĄ.
    Auto jeździ , jak chce , tzn jedzie na pełnych obrotach , następnie ledwo się czołga.
    Taki typowy francuski shit!!!!!!!!!!!!

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    Marek - tyś nie miał dobrze zrobionej adaptacji przepustnicy , auto jak było podpięte pod LEXIE -to bez udziały osoby z nią obznajomionej -
    jeśli masz taki kłopoty z wymieniaczami ( bo to nie sa mechanicy z tego co napisałeś ) to bardzo przykre, a wiem że duckę pieniędzy już zostawiłeś -
    zastanawiam się czy mają klepki na oczach , że wydmuchanej uszczelki pod głowicą nie potrafią zweryfikować????
    bywałem na Podlasiu -ale widzę, że w razie awarii trzeba się holować na południe
    weż auto na lawete i może w Polsce centralnej znajdziesz już specjalistę od mechaniki /elektryki aut francuskich, myślę że będzie taniej i szybciej
    przykre ale to nie wina Francuzów - tylko naszych .......

    Marek, bez urazy, a jakbyś kupił konia , to będzie komu podkuć ???
    Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 11-10-2018 o 20:43

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004

    Red face

    O tak , pewnie sam bym mu podkowę wziął na wkręty
    A odnośnie wymieniaczy , to takich tu pełno , tzn w Białymstoku.Zarabiają na częściach , to po co komu lexia , jak nie wie co z nią zrobić.
    Dzwoniłem do Peugeota z pytaniem o adaptację , a to silnik francuski , ale oprzyrządowanie włoskie , nie damy rady , nic nie pomożemy.Więc poleciłem by zapytał mechanika , zapisał na przyszły piątek , bez gwarancji ,że coś sprawdzą.!!!
    A co ja mogę??? Nic , uwierz mi , że nic. Daj namiary na fachowca pod Warszawą pojadę , jak Bóg miły.No , kwestia , jak daleko zajadę.
    Uszczelka?? Mówię o tym , a to termostat , ale jak szybko się grzeje , to ok. To co mam im k........... zrobić!!!!! Czujnik ? po co?

    Podejmujesz się naprawy , chętnie Ciebie odwiedzę , dostarczę bimberek z Podlasia , parę słoików miodku wezmę , a w Krakowie byłem w 1984 roku , a smoka nie wiedziałem
    Ostatnio edytowane przez Maras62 ; 12-10-2018 o 21:45

  13. #27
    volvgangster
    Guest
    Co do adaptacji przepustnicy moim zdaniem w tum modelu nie trzeba nic adaptować a jak już na siłę chcecie to zrobić to jest prosty trick:
    Odłącz klemy od akumulatora złącz te klemy razem min na 2godziny...ja zawsze zostawiam na dłużej potem podłącz wszystko i odpal silnik nie dotykając żadnych pedałów gazu sprzęgła hamulca na postoju silnik pracuje do włączenia wentylatora z chłodnicy potem gasimy i odpalamy jest git! Robimy to tylko na pb aby dobrze mapy ecu zebrało proponuje pojeździć na pb 200 300km i będziesz widzieć czy ci kuchenka nie rozwala map paliwowych ...miałem podobnie a na końcu okazało się że akumulator do wymiany bo miał 10,5v i normalnie odpalił a cyrki przez 3miesiace miałem ale to przechodziłem w mondeo

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Może w mondeo tak było , ale w tym badziewiu , już tak nie jest. Ten trick pomaga po tym , jak zrobisz i tak jest ok jedzie. Ale poranek , to już poranek kojota , czyli wycie ze złości. Że tez takie gó...............no sprzedawało się?????
    P.s Sprawdzone dwa ray , po restarcie jedzie , nawet super , poranek , jak wyżej weryfikuje.Tzn jak w piątek i dziś.
    ZERO mocy , brak reakcji na pedał gazu !!!

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    z niepowodzeń„ trzeba wnioski wyciągać, myś›le, źe juź blisko,
    wysłałem na priva

    auta sprzedawały się dobrze jak był‚y nowe ; sorry ale Twój ma 14 latek ? gówniarz, mój skoń„czył 21 lat i ok 2009 zaczałem się rozglą…dać‡ za nastę™pcą… ,
    a ten dalej jeżdzi pomimo, źe zapocony tam i uwdzie , a 300tyskm zamyka, owszem nie ma już Powera ale...

    Marku zobaczysz i usłyszysz jak niedługo blużnić‡ ludzie zaczną…, na te plasticzane autka, którym poską…piono cylindra lub dwóch -
    po paru latach krę™cenia bę™dą musieli… silniki kompletne wymieniać‡ , oj jak się™ producenci cieszyć‡ bÄędą

    a poza tym posłuchaj co mówią… uĹźytkownicy nówek nieśmiganych VW ,Audi z silnikami 1,8 TSI czy 2.0 TSI oprócz benzyny -trzeba i olej litrami tankować‡ ,
    a ceny ropy idą… w górę
    za tą… " przewagę dzieki technice" (niemieckiej) zapłacili chyba więcej niź, Ty za Francuza z włoskimi znaczkami
    Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 14-10-2018 o 00:45

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Jacku , to tylko emocje sprawiają ,że człowiek ma złe myśli o super fiaciku , co narazie stoi w garażyku.
    Problem dodtyczy fachowości niektórych mechaników i to jest problem.A jak jeszcze dorzuci się im Tfsi Tsi i elektronikę , to piź.........c , auta nikt nie naprawi.
    Nie ma fachowców , a jeśli są , to 2- miesiące kolejka.
    Ja jutro mam mieć wizytę elektromechanika, co zrobi , nie wiem.Pracował w Fiacie , może jakiś pomysł ma.
    Jeśli nie , kopiuję poprzedni mój post z opinia o włosko francuskich autach


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pompa paliwa
    Napisany przez cygan_1_ na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-11-2014, 17:03
  2. Pompa Paliwa
    Napisany przez szymon12201 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-10-2014, 20:59
  3. Pompa paliwa 1.7D
    Napisany przez bogdan-gos na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-09-2011, 21:38
  4. Pompa paliwa.
    Napisany przez bczk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-04-2010, 19:54
  5. Pompa paliwa
    Napisany przez ciecieszek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-02-2009, 08:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl