Zgadzam się , że warto zainwestować w dobrego mechanika i dobra instalkę.Na tym nie zaoszczędzisz. Tzn , oszczędność może być , ale kosztem częstych wizyt w warsztacie , który nie ma pojęcia , co z tym zrobić. Podjadę do Staga, popytam co i jak.
Zgadzam się , że warto zainwestować w dobrego mechanika i dobra instalkę.Na tym nie zaoszczędzisz. Tzn , oszczędność może być , ale kosztem częstych wizyt w warsztacie , który nie ma pojęcia , co z tym zrobić. Podjadę do Staga, popytam co i jak.
Witam.Wczoraj zrobiłem mały rekonesans , będąc u paru gazowników. Rozbieżności cenowe od 2300+2900zł.Kwestia co jest wsadzone do instalki. W firmie AC w Białymstoku, gdzie jest PRODUKOWANY stag, dostałem propozycję montażu instalacji za kwotę 2700 zł.
Wstawiają swoje Q box , do tego reduktor R01. oraz listwę wtrysków ACU 02? Za taki zestaw kwota , jak wyżej, butla chyba 48 litrów pod spodem.
Następnie pojechałem do człowieka polecanego z dobrymi opiniami ,a tam na początku powiedział ,że trzeba dobrać coś , co będzie dobrze sie spisywało i nie sprawiało kłopotów dla mnie i jemu w serwisowaniu
Więc podobnie jak wyżej Qbox , Reduktor zavoli N , wtryski Baracuda. Poprzednio byłe w firmie Alex , maja swoja instalację i koszt 2300 zł. Nie jestem centusiem i optuję ,za ta najdroższą , ale może tez nie jest super do Ullego?Pozdrawiam Marek
http://gazeo.pl/instalacje/produkty/...ykul,8318.html
Ostatnio edytowane przez Maras62 ; 12-04-2016 o 22:28
Witam, Staga polecają i montują już w dobrych serwisach, przed paru laty proponowano mi go do Ferdynada ale nie doszło do konsumpcji
byłoby ok gdyby zbiornik miał min 55 ltr , bo z 48 ltr odliczając ok 8÷10ltr zostaje Ci na ~300km między tankowaniami to w trasie czasem mało ,
pierwszy kocioł miałem 52 ltr Stako i następny zażyczyłem sobie 55ltr Bormech taki miesci się w standardowym koszu koła Ulyssesa 1
a zestaw bym taki żądał który jest typowy i serwisowalny w prawie całej Polsce , nie tylko u pana Jasia w miejscu zamieszkania
Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 12-04-2016 o 23:09
Witaj. Co do zbiornika , facet ma obawy , mierzył i zaproponował 48. Szczerze mówiąc mi tam może być ten 48 , na 300 km to było by super Jeszcze podjadę do Ac czyli producenta STAGA. A jak twoim zdaniem ten reduktor zavoli n , oraz wtryski Baracuda?Bo skłaniam się ku tej instalce. Termin instalacji na 10.05 , więc mogę jeszcze popytać.Wiadomo , każdy wstawia i chwali swoje instalacje , kwestia późniejszego serwisowania i by auto nie było zbyt często w serwisie, to jest wkurzające.
Witaj, nie pamiętam ale Ulysse II/ C8 jako większe auto niż pierwsza wersja chyba w standardzie ma opony 215 więc kosza na zapasowe mniejszego nie ma niż starsze - a u mnie wchodzi spoko bez żadnego naciągania 55ltr ,
jak facet ma obawy lub nie chce mu się ściągnąć zbiornika innego niż mu pasuje - to ja mam obawy o dalsze serwisowanie i kolejne jego "obawy"
więc poszukaj innego fachmana,
piszesz 300km wystarczy - nie wiem gdzie planujesz jeździć, ale jadąc w trasę nawet ok 180km w jedna stronę , tankujesz na pewnej stacji i wracasz spokojnie mając większy kocioł ,
Zdarzało mi się przy dłuższych wyjazdach zatankować lipny gaz i silnik zaczynał przerywać na gazie, wiem że większy kociol też można napełnić syfem , ale im mniej tankowań tym mniejsza szansa na trafienie w lichotę ,
za granicą czasem też ciężko zaplanować tankowanie -nie wszystkie stacje po drodze spasują
co do doboru wtryskiwaczy brać typowe które powinni mieć i wymienią i w Poznaniu , Kielcach, czy Olsztynie tu bym się skłaniał do doboru serwisu autoryzowanego Staga
ja mam Matrixa fajny , ale jak padła jedna cewka to czekałem 10 dni aż ściągną - a wtedy jazda trochę boli zwłaszcza po mieście lub na trasie ,
i jeszcze jedno po paru latach trzeba będzie coś wymienić i zregenerować więc lepiej typowe
Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 14-04-2016 o 20:54
Co do opon w briefie było 205/65/15, w innych papierach 215/65/15. Teraz mam z volvo 205/65/15. Co do zbiornika , to jaka u Ciebie pojemność , skoro wchodzi 55 litrów gazu? W volvo tyle wchodziło , ale zbiornik był chyba 60 litrów.
Ten gość robił w Stagu , a teraz ma swoją firmę więc zna się na robocie. Terminy na lato , ale ja po znajomości zostałem zapisany na maj. Jeszcze pojeżdżę popytam co i jak
mam teraz zbiornik o poj. 55ltr i na 400km wystarcza bez problemu, wielozawór z boku zbiornika, mieści się pomimo uchwytu haka - nasza prod ze Słupska
dobra konstrukcja, choć kostrukcja rdzewiała podobnie jak na haku Westfalia w Citroenie - ich powiązania z rudą są ponad międzynarodowe ...lakiery
auto ma w briefie homologowane koła 195/65R15 i 205/65r15 i zbiornik mieści się poziomo -ważne dla poziomu wskazań gazu
jak zamontuje za mały i będzie brakować to wymiana kosztuje ok 500 + robota , wiec jak płacę to wymagam
Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 15-04-2016 o 20:33
Będę zakładał instalkę w opcji Qbox plus, reduktor Zavoli N oraz wtryskiwacze baracuda. Do tego jakiś filtr , oraz czujnik poziomu benzyny , jak dobrze zrozumiałem. Wlew pod klapką wlewu paliwa. Zbiornik do sprawdzenia.Pierwsza wersja 48 litrów.Koszt 3 tysiące .
Byłem W Ac Stag , ich podobnie Qbox plus i cała reszta. Koszt 2700 zł.
Termin na maj, w to mi graj
Mam pytanie o montaż wlewu gazu pod klapka wlewu paliwa. Jeden majster twierdzi ,że można zamontować , ale drugi sugeruje ,że jest tam plastik i może z czasem wypaść , lub się uszkodzić zawór tankowania. Więc pytanie czy można , czy też warto? Może jakieś sugestie?
czy warto?to zależy od ciebie bo ty jako kierowca tankujesz.Jeżeli dobrze zamontuje bez przejściówki do wkręcania to warto ale jak masz się bawić w wkręcanie przejściówki i dopiero tankowanie to bez sensu.Korek najlepiej montować tak by nie było trudności i kombinacji z tankowaniem.Nie wstydź się korka
zamontuj w zderzaku -łatwe i szybkie tankowanie
Pewnie ,że warto, jeśli jest to możliwe. Łapki czyste , nie upaprane od odkręcania koreczka , ubrudzonego błotkiem . Kwestia jak to się trzyma , bo obudowa plastikowa i bez przejściówki nie da rady pewnie. Korka w zderzaku się nie wstydzę, ale dlaczego mam nie zamontować pod klapka wlewu paliwa??
Trzeba korzystać z możliwości i iść z postępem
Zamontuje pod klapką wlewu paliwa - łatwe i szybkie tankowanie. A i jeszcze dodam czyste
Mam wlew schowany pod klapką paliwa. Przed tankowaniem odkręcam małą zaślepkę, wkręcam adapter i napełniam zbiornik
Co do montażu - jak nie otworzysz drzwi albo nie naciągniesz pistoletu tudzież nie będziesz szarpać przejściówką, to nic się nie stanie.
A da się otworzyć drzwi przy otwartym wlewie?
Ja w poniedziałek oddaję auto do gazownika...
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
Da się. Testowo zrobiłem to przy klapce i drzwi zamknęły mi klapkę
Teoretycznie, drzwi POWINNY się cofnąć po napotkaniu przeszkodzy ale ja wolę nie ryzykować, że urwą mi adapter Tomasetto
Zrobiłem test.... W moim się nie da, w Zecie też się nie dało.
Wysłano z LG G3 D855 3/32
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.