Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2017
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    29
    Postów
    4
    Auto
    Ulysse
    Rocznik
    1997

    2.1 TD - Problem na biegu jałowym / brak komunikacji z komputerem

    Witajcie, od 2 latek jeżdżę w/w Fiacikiem z 97r. Wcześniej jeździł nim trochę czasu dziadek. Niedawno wybiło mu 210 tys na liczniku.

    Od dobrych dwóch tygodni zmagam się z ch*rnie uporczliwym problemem. Auto, tuż po odpaleniu zachowuje się dziwnie, dziwnie - mam tutaj na myśli, to, że zaczyna telepać silnikiem i budą jednocześnie, obroty falują w granicach 500 - 1500 do pewnego momentu - gdy nie zgaśnie. Auto na zimnym odpala i chodzi w porządku. Wydaje mi się, że dzieje się tak, gdy się nagrzeje. Czasem, gdy dłużej pochodzi na biegu jałowym po odpaleniu i widać już, że obroty zaczynają "skakać" - zaczyna wydobywać się dzwięk, tak jakby zgrzytu, który ustaje po wciśnięciu sprzęgła, bądź przygazowaniu.

    Kontynuując, niestety to nie koniec. Problemu dzieją się również podczas samej jazdy - wystarczą 2, czy 3 sekundy by przejechać na luzie i... auto gaśnie, tuż po spadku obrotów. Na światłach niestety, muszę stać na ręcznym i delikatnie przygazowywać, bo w innym wypadku - auto gaśnie.

    Żaden mechanik nie jest w stanie zdiagnozować problemu... Niestety... Z początku nasuwał mi się problem z dwumasą, która mogłaby siadać, ale każda to inna wizyta u kolejnego mechanika zaczęła to rozwiewać... każdy przypuszcza co innego - ugh, racja przypuszcza, bo uwaga, tutaj kolejny problem - żaden nie jest w stanie podłączyć się ze złączem diagnostycznym, które teoretycznie jest gdzieś rozłączone, co prowadzi do niemocy, jaką jest brak możliwości zrobienia diagnostyki silnika...

    Mam ogromną nadzieję, że ktoś miał podobny problem i podsunie pod nos co nie co.

    Pozdrawiam, Kuba.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    volvgangster
    Guest
    kolego nie miałem takiego przypadku ale na początek posprawdzaj masy wszędzie od aku do kompa silnik itp.Dodatkowo każde połączenie kostki złącza czy śniedź się nie wdarła

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2017
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    29
    Postów
    4
    Auto
    Ulysse
    Rocznik
    1997
    Doczytałem się gdzieś, że to przez podłączone nieoryginalne radio samochodowe może tak być, jutro będę jechał na diagnostykę - odłączę i dam znać, czy pomoże.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Taki kotlet sprzed prawie roku... Ale to co piszesz to śmierć pompy epic Lukas...

    W tych samochodach diagnostyka tylko przez lexia lub Peugeot planet...

    Tak dla potomnych.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.


 

Podobne tematy

  1. Problem z ABS - brak komunikacji z mes
    Napisany przez Hertz na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-01-2017, 19:54
  2. Falowanie obrotów na biegu jałowym, brak mocy.
    Napisany przez hybrid na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-11-2014, 13:14
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-02-2014, 13:43
  4. brak spadku spalania na biegu jałowym
    Napisany przez Aron77 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-12-2012, 21:29
  5. Fiat Brava 1.4 12v brak komunikacji z komputerem
    Napisany przez zoil na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-08-2012, 11:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

na biegu jalowym komputer

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl