Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 40 z 40
Like Tree6lubi to!

Temat: Wspomaganie  

  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,333
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Chyba raczysz sobie żartować. Tryb CITY, to najmniej potrzebna , a nawet zbędna rzecz w tym samochodzie. Od trzech lat użyłem RAZ i zapomniałem o jego istnieniu. Kierownica lata jak w chińskim symulatorze za 10$ z aliexpress. Jeżdżę na 225/40R18 i uważam że na zwykłym trybie jest za lekko.
    A ja tam lubię CITY i jeżdżę z nim non stop. Super sprawa według mnie. Tak się przyzwyczaiłem do lekko chodzacej kierownicy, że jak wyłącze City np. jak jadę autostrada to jak tylko zjadę z autostrady i muszę częściej manewrować kierownica to od razu włączam city, tak lubię bardzo leko kręcąca się kierownice. Ale rozumiem że każdy lubi co innego, ale nie zgadzam się z tym że to zbędna rzecz, dla mnie jest to konieczna rzecz w Tipo
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    18 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    JTN dziękuję

  4. #33
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Popieram słowa JTN choć giannini też ma racje bo czasem traci sie wyczucie przez zbyt lekkie kręcenie się kierki ale kwestia przyzwyczajenia

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,333
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    A jeszcze czytam że ktos nie czuje różnicy z włączonym a wyłączonym CITY, to chyba ma uszkodzone wspomaganie i powinien pojechać z tym do ASO, albo przesiadł się żuka i dlatego nie czuje różnicy ������, chociaż to i tak byłoby dziwne bo gdy pokazuje znajomym tryb CITY, kiedy auto stoi na asfalcie to różnica jest wręcz ogromna z włączonym a wyłączonym CITY, czyli ci którzy nie czują różnicy powinni faktycznie do ASO podjechać, bo mają coś nie tak ze wspomaganiem.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  6. #35
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,783
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    To ja. Wspomaganie działa. Poprosiłem dziś nawet znajomego i znajomą aby wsiedli i pokręcili na postoju kierą z citi i bez. Kobieta czuje duża różnice, kolega czuje tez ale mówi „trochę lżej”, ja natomiast jestem w stanie bez city na postoju obracać kiere* małym palcem, wiec nie dziwcie się, ze ja „nie czuje roznicy”. Wychodzi na to, ze citi działa, różnica jest ale dla mnie niewyczuwalna... taki gruboskórny drań ze mnie...

    * oczywiście przy uruchomionym silniku...

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dla mnie to kiera w tipo w ogole za lekko chodzi... a wcześniej jeździłem mondeo mk3 2.2 tdci po małym wirusie, nie żukiem...

    Takie mam odczucia i wrażenia z jazdy tipo...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    141
    Auto
    fiat Tipo 1,4 T-Check LPG
    Rocznik
    2017
    Drodzy koledzy dziękuje za wypowiedzi do tematu są bardzo cenne. Natomiast ja przed oddaniem auta do serwisu na naprawę po stłuczce zawsze jeździłem z włączonym trybem city i na pewno jak go wyłączyłem to kiera chodziła dozo ciężej przy niskich prędkościach (przy wyższych ponoć sam się system odłącza). Natomiast obecnie różnica jest bardzo niewielka i nie wiem czy coś się w serwisie wydarzyło czy to moje przyzwyczajenie z jazdy kia ceed w której kiera chodzi zupełnie lekko. Zastanawiałem się czy może trzeba jakiegoś płynu dolać - ale z tego co mi wiadomo wspomaganie jest elektryczne chyba? Poza tematem to nie jedyny problem po odebraniu samochodu z serwisu dosłownie po jednym dniu szyba boczna wpadła mi w drzwi (wymiana całego mechanizmu podnośnika ASO -600 PLN cześć, udało mi się kupić ze szrota. Może przypadek ale gwarancja na auto skończyła się klika dni temu.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Faktycznie Tipo ma małą różnicę w trybie city ,wiadomo działa to tylko przy minimalnej prędkości i na postoju ,u znajomego w Pandzie tryb city to szok tak leciutko kręcisz

  9. #38
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja tez tego uzywam ale równie optymalnie byloby miedzy city a normalem. Szkoda ze w tipo wsadzono przekladnie kerownicza z ikarusa i trzeba sie nakrecic. Przy tym wspomaganiu moglaby miec mniejsze przełozenie i wieksza szybkosc reakcji. Bo to główny czynnik powodujacy wołowatość tego auta a nie miekki zawias ktory jak dla mnie jest zaletą.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Otóż to, dziś przekraczając 200km/h sobie o tym przypomniałem... za lekko to chodzi, jakaś bardziej wyczuwalna progresywnosc powinna być...
    Przy takiej predkosci a i o polowe nizszej to wspomaganie praktycznie juz nie działa. A na pewno juz city ktorego charakterystyka schodzi sie ze zwyklym trybem gdzies w okolicach 40 kmh. Info od sasiada z nexteer ktory takie graty bada wlasnymi rękoma.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 25-04-2020 o 17:32

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    20 marzec 2015
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2017
    Czytając wcześniejsze wpisy dziś sam postanowiłem dłużej pojeździć w trybie CITY (na codzień to tylko parkowanie ale to rzadko) i faktycznie kierownica chodzi delikatnie. Ja przyzwyczaiłem się do zwykłego wspomagania i na nim jeżdżę przeważnie cały czas. Jak dla mnie tryb CITY działa wzorowo.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2017
    Skąd
    Świnoujście
    Wiek
    57
    Postów
    317
    Auto
    Brak
    Rocznik
    Brak
    witam...to ja napisze tak...tryb CITY chodzi u mnie bez problemow tzn.bardzo lekko wiadomo...a co do predkosci do ktorej to dziala to...napisze ze znacznie pow.kodeksowej poza obszarem zabudowanym ...nie polecam tego trybu w ciasnych zakretach bo nie czuc auta,delikatny ruch kierownica i zmiania sie tor jazdy,wczoraj w nocy sprawdzane...ufff......
    zbychbor lubi to.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Wspomaganie??
    Napisany przez Proxilar na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-11-2016, 21:41
  2. Wspomaganie
    Napisany przez lama na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-08-2013, 11:25
  3. wspomaganie
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 10-06-2013, 12:36
  4. wspomaganie
    Napisany przez Piotr25 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-09-2012, 17:16
  5. wspomaganie
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 23-04-2012, 20:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531wspomaganie-466903

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl