Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19

Temat: Tipo test Łosia  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,824
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    I jadąc w wakacje na niewielkim luku po deszczu też widziałem go na dachu.
    Widziałem zwykłe samochody na dachu, na prostej drodze, co z tego wynika? Myślisz, że jak w łuku w swoim Tipo depniesz awaryjnie po hamulcu to gładko będzie? Tył wyleci na zewnątrz aż miło przy okazji zmniejszając promień skrętu. Ogólnie dość ciekawe doświadczenie. Nie trzeba się specjalnie starać, żeby samochód położyć, chyba że ma środek ciężkości przy glebie.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 13-10-2021 o 00:22



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,002
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie chcę się już powtarzać ale każdego kredensa dużo łatwiej wywalić, jest to oczywiste i są tysiące przykładów niektóre nawet śmieszne. W stanach po rozpowszechnieniu się kredensów powstała nawet komisja ds dachowań. Ale to nie moj problem dopóki zdrowie pozwoli nie będę jezdzil samochodem dla staruszków bo jego jedyną zaletą jest łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie. Poza tym najczęściej twardy zawias co by się właśnie za łatwo nie wywracał , paliwożerność, większy hałas itp. Co najwyzej żonie kupię tonale czy raczej brennero jesli będą łaskawi w końcu to wypuścić, będzie miała do bulwarowego lansu. Choć nie wiem czy da radę pogodzić to z wożeniem pieseła w aucie, w punto reksio ma swój kingdom z tyłu.
    A odnosnie testu losia jest on srednio miarodajny bo np quashai przechodzi go tak samo jak porsche 911 i zeby to bylo miarodajne robi sie sine dwell, jest ustandaryzowany i robi go robot
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 13-10-2021 o 01:12

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,824
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    dopóki zdrowie pozwoli nie będę jezdzil samochodem dla staruszków bo jego jedyną zaletą jest łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie.
    Dla mnie główną zaletą jest to, że "kredens" nie szoruje czymkolwiek pod spodem, a w przypadku GP trzeba obrać tort jazdy, żeby osłona pod silnikiem nie była tylko z nazwy.


    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    paliwożerność, większy hałas
    To zależy O swoim "kredensie" nie napiszę, że paliwożerny i głośniejszy od GP 1.4 8V, co więcej im szybciej tym ciszej od wymienionego. Od Tipo 1.3MJ ciszej - takim miałem okazję jeździć, więc mam porównanie, ale wiadomo, Diesel.



    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Nie chcę się już powtarzać ale każdego kredensa dużo łatwiej wywalić,
    To zależy Zglebionemu GP "kredens" w zakrętach nie ustępuje, ba, nawet więcej mogę sobie pozwolić ze względu na niższy profil gum. Wiadomo, wszystko do czasu, ale nie miałem sytuacji, żeby nadwozie mi zaczęło się kłaść, a styl jazdy "niekredensowy." Twardość zawiasu porównywalna z GP, czyli na torowisku luźne zęby wypadają w obu przypadkach.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,002
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W codziennej jezdzie nie zdarza mi się nigdy szorować Tipkiem bo nie jest aż taki niski, owszem zdarzało się w alfie. Po lesie nie jeżdzę drogi mam asfaltowe i czasem gruntowe Więc uznaję to za złoty środek. I punto jest sporo twardsze od Tipo ale to i tak nic w porównaniu z małą 500. Tipo i inne podobne które w testach łosia nie wypadają rewelacyjnie jest po prostu wygodny i długa jazda nim nie męczy. Nie ma pierdyliarda drobnych drgań które występują w obu wcześniej wymienionych zwłaszcza 500 która proporcjami jest podobna do żelazka (też wysoko zawieszona jak na malucha) i właśnie dlatego musieli ja utwardzić.
    A moje ulubione acz śmieszne przypadki w tym temacie to wklejane już tu:

    .
    Strach tym jezdzić choć dzięki ESP test łosia przejdą.
    W stanach są nawet kancelarie prawne zajmujące się tym tematem :-), tzn wyciągające odszkodowania np. https://jrleach.com/car-accident-law...ver-accidents/.
    I pełno innych, niezłe jaja. Ciekawe czy ma to odzwierciedlenie w kosztach ubezpieczenia.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 13-10-2021 o 13:31


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. test
    Napisany przez czesc_tu_marti na forum Oddam/Zamienie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-01-2021, 12:22
  2. Crash test Tipo!
    Napisany przez darekpowarzny na forum Tipo
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 20-05-2017, 20:21
  3. Crash test Fiat Tipo (2016)
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 07-12-2016, 09:33
  4. Fiat Tipo - pierwszy test na polskich drogach
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-03-2016, 20:07
  5. Problem z półosia do Uno 1.5
    Napisany przez Kajurek29 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-10-2009, 10:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl