Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 88
Like Tree12lubi to!

Temat: Tipo SW S-Design vs Seat Leon FullLed/FR - pomocy :(  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Luknij na giuliettę. Uklad napędowy jeszcze jak w tipo (w pelni gazowalna) a designersko ciekawsza. Klima dustrefowa ledy przod tyl (lampy glowne zwykłe). Na pelnym wypasie jesynie bez xenonow znajdziesz za mniej niz 75. Ale troche mniejsza niz tipo.
    Gulietta mi się nie podoba :/ no i nie jest to kombi a przez 2 dzieci nie mogę pozwolić sobie na nic innego ( wygoda )

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Załącznik 34223
    Załącznik 34224

    jak dla mnie roznica klas, wykonanie z samego wygladu lepsze, osobiscie nie widze duzych roznic na pierwszy rzut oka w s design i lounge

    nie neguje Fiata, sam jezdze i nie narzekam, jakbym mial wybor kupujac wybrac wyposazenie s design w swoim, pewnie bym to zrobił ale w tym zestawieniu prosty wybor w kierunku leona, bo wyposazeniem go przebija. Stylistyka zewnetrzna to kwestia gustu oba sa na swoj sposob ładne ale wyposazenie i srodek na duzy plus dla Seata.
    Nie wspomne juz o kierownicy ktora z calego Tipo jest najbrzydsza i chcialbym zeby u mnie ten element byl inny, w Leonie kierka kozacka
    Wewnątrz Tipo też mi się bardzo podoba kierownica - prawda szału nie robi nawet podczas jazdy gorzej się ją trzymało. W Leonie wygląda fajnie

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    Ja bym radził autorowi tematu zwrócić jeszcze uwagę na kilka pierdół, których być może teraz nie bierze się pod uwagę jakoś mocno, ale w codziennym życiu mogą okazać się istotne. Przykładowo zwróć uwagę na Start Stop, czy przypadkiem nie jest tak że we Fiacie można go na stałe wyłączyć a w Leonie nie?

    Wygoda foteli - tak jak ktoś pisał najlepiej przejechać autem przez weekend kilkadziesiąt - kilkaset kilometrów żeby się przekonać w którym człowiekowi jest wygodniej. Może się okazać, że ewidentnie w którymś będziesz się czuć gorzej

    Albo np. pojemność bagażnika, z tego co kojarzę to w Leonie jest mniejszy.
    Start stop pytałem już teraz w fiacie też trzeba za każdym razem wyłączać gdy się odpali silnik. Bagażnik podobny bardzo nie robi mi roznicy. Są w Leonie niektóre bajery które są fajne ale jak pisałem obawiam się w dłuższej eksploatacji (10 lat) że jak zacznie się coś psuć to może więcej wyjść kasy bo droższa technologia.. z zewnątrz oba samochody fajne ale chyba bardziej podoba mi się Tipo ( gdyby tylko reflektory miał z Leona :p )



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Za te pieniądze to bierz Seata, przewaga w wyposażeniu i silniku. Jeżdżąc Seatem na benzynie będziesz miał niewiele większe koszty niż eksploatacja Tipo z gazem, a unikniesz potencjalnych problemów z instalacją gazową. Patrząc na kilkuletnie Fiaty i Seaty, to wydaje mi się, że Seat będzie mniej zmęczony w środku niż Fiat.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Obejscie start stopu to ukladzik za mniej niz 10 zl. Tym sobie w ogole nie ma co glowy zaprzatac. Nie podzielam opinii ze seat mniej zmeczony w srodku. Wlasnie kumpela z bylej pracy sie przesiadla z ibizy na tipo. Ibiza trzyma sie gorzej niz grande i mito. To tez chyba kwestia nieistotna. Ten leon jest juz dlugo na rynku i wyceniany jest nizej co sprawia ze mozna go kupic lepiej wyposazonego.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 25-11-2018 o 11:00

  5. #19
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    Chciałbym LPG bo w obecnym samochodzie mam i zawsze oszczędność. W tsi też LPG działa dobrze. Wyniki spalania z Autocentrum i forum Seata. Jak pisałem testowka miała 6.2 a tam zakładam że każdy "pałuje" chociaż chwilę :p

    Seat ma dwu strefową klimę auto holdy i inne fajne bajery.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.



    Nie jest bezsensowny. Zwykły POP (120km) jest za powiedzmy 58-60k to ja wolę dopłacić kilkanaście koła do S Design ktory wygląda dużo lepiej i ma fajne bajery w cenie.

    Oba samochody podatne na chip tuning do 160 170 km...

    Do Tipo najlepiej założyć BRC czy jakaś inną instalację?
    Tipo POP 62700 a S 78200, lepiej kupic lounge wyposazony we wszystko z 18 z S i tak wyjdzie taniej. Gdzie s design wyglada lepiej, z zewnatrz niczym sie nie rozni od zwyklego tipo.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Za te pieniądze to bierz Seata, przewaga w wyposażeniu i silniku. Jeżdżąc Seatem na benzynie będziesz miał niewiele większe koszty niż eksploatacja Tipo z gazem, a unikniesz potencjalnych problemów z instalacją gazową. Patrząc na kilkuletnie Fiaty i Seaty, to wydaje mi się, że Seat będzie mniej zmęczony w środku niż Fiat.
    Silnik podobny jeżeli chodzi o dynamikę. Oba podatne na chipa.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Tipo POP 62700 a S 78200, lepiej kupic lounge wyposazony we wszystko z 18 z S i tak wyjdzie taniej. Gdzie s design wyglada lepiej, z zewnatrz niczym sie nie rozni od zwyklego tipo.
    Lounge wyjdzie też 70+ a nie wygląda tak fajnie jak s design :p

  7. #21
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Nie wiem jak jest z podatnością na chipa w Seacie, ale w Tipo T-jet nie jest już tak bezproblemowy na chip-tuning niż był np. w Bravo. Norma E6 zrobiła swoje i z tego co czytałem to tylko 140KM idzie wycisnąć z tego silnika nie dokonując żadnych przeróbek w silniku.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Przeciez tu na forum ktos zchipowal na 150. Silniki sa konstrukcyjnie takie same zdaje sie

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Pamiętaj, że 1,4 TSI jest już wycofany z wiadomych względów i pewnie wyprzedają go teraz na szybko . Dlatego cena zbliżyła się do wypasionego Tipo. Przy samochodzie na 10 lat 1,4 TSI bym się nie dotknął. Zrobiłem 10 tys 1.0 TSI w Aronie i paliła około 7,5-8 w mieście. Leon musi znacząco więcej spalić. Wyposażenie Leona i Tipo jest podobne, Ledy w Leonie wyjątkowo słabo świecą - są podobno mniej bezpieczne niż zwykle lampy w tym modelu. Deska na mój gust wyjątkowo brzydka a wykonanie oszczędne - dużo twardych plastików. Tipo s-design tu mocno nie odstaje.
    Jeśli Leon to tylko z nowym 1,5 TSI - może będzie trwalszy od 1,4 ale trzeba do Tipo minimum dychę dołożyć w fajnej wersji.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Pamiętaj, że 1,4 TSI jest już wycofany z wiadomych względów i pewnie wyprzedają go teraz na szybko . Dlatego cena zbliżyła się do wypasionego Tipo. Przy samochodzie na 10 lat 1,4 TSI bym się nie dotknął. Zrobiłem 10 tys 1.0 TSI w Aronie i paliła około 7,5-8 w mieście. Leon musi znacząco więcej spalić. Wyposażenie Leona i Tipo jest podobne, Ledy w Leonie wyjątkowo słabo świecą - są podobno mniej bezpieczne niż zwykle lampy w tym modelu. Deska na mój gust wyjątkowo brzydka a wykonanie oszczędne - dużo twardych plastików. Tipo s-design tu mocno nie odstaje.
    Jeśli Leon to tylko z nowym 1,5 TSI - może będzie trwalszy od 1,4 ale trzeba do Tipo minimum dychę dołożyć w fajnej wersji.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Właśnie dlatego chcę 1.4 bo to jednostka poprawiona względem pierwszych egzemplarzy i na pasku. Wuja miał 1.4 160 z 2008 niby bardzo awaryjne a przez 10 lat jak ma to rozrząd wymienił tylko ale na 150k przebiegu tylko. 1.5 to czary odłączanie cylindry dpfy benzynowe i inne rzeczy które będą kosztować a nie wiemy co to za jednostka. Leon pali niby 6 7 max większa pojemność zawsze mniej spali. Co do ledow to nie mam porównania świeciły ok jak jechałem oglądałem testy i wszędzie mówili że dużo lepiej świeca niż przed liftem z 2017..

    A Tipo niby xenon ale 20w więc jak halogen .. nie wiem :p jak żyć..

  11. #25
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Zeby ludzie mieli tylko takie dylematy na swiecie

    Z Leonem dla mnie wygrałby tylko taki w tym kolorze
    https://m.facebook.com/pages/categor...?locale2=pl_PL

    40A13040-0CC3-492F-84F7-40C3BD7B0298.jpeg
    Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 25-11-2018 o 13:12

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Zeby ludzie mieli tylko takie dylematy na swiecie
    Prawda

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Na mieście jest dokładnie odwrotnie, mniejszy silnik powinien palić. Tym bardziej, że w 1,0 ma tylko 3 cylindry. 1,4 TSI spali może raptem litr mniej niż T-jet ze względu na bezpośredni wtrysk. Nowy 1,5 może mniej palić.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    A Tipo niby xenon ale 20w więc jak halogen
    Kolejny raz brednie powielane, bo coś gdzieś ktoś napisał.
    1. Nie 20W, a 25W (D5S), i nie "niby xenon" , a prawdziwe palniki wyładowcze.
    2. Świecą lepiej niż halogenowe i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej, bo na własnym doświadczeniu bazuję.


    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    Właśnie dlatego chcę 1.4 bo to jednostka poprawiona względem pierwszych
    Wytłumacz zatem w jakim zakresie ten niemiecki szrot jest poprawiony? Bo przejedzie 90tyś. km, a potem ruletka?

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2018
    Skąd
    NML
    Wiek
    36
    Postów
    246
    Auto
    Tipo Sedan Tipo 1.4 16V FIRE
    Rocznik
    2018
    Ciesz się, że masz taki wybór a nie Passat B5 FL vs. Peugeot 407 bo na więcej nie ma kasy. Też się niby zastanawiałem, choć inna cena więc inne modele, a później wychodzi w praniu. Jak będzie bezawaryjnie to się będziesz cieszył z wyboru a jak się trafi usterkowy egzemplarz to będziesz sobie pluł w brodę, że nie wybrałeś tego drugiego. Tak to już jest.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Zeby ludzie mieli tylko takie dylematy na swiecie

    Z Leonem dla mnie wygrałby tylko taki w tym kolorze
    https://m.facebook.com/pages/categor...?locale2=pl_PL

    40A13040-0CC3-492F-84F7-40C3BD7B0298.jpeg
    Właśnie jakiś czas temu trafiłem na ten profil i spodobało mi się Tipo :p

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Na mieście jest dokładnie odwrotnie, mniejszy silnik powinien palić. Tym bardziej, że w 1,0 ma tylko 3 cylindry. 1,4 TSI spali może raptem litr mniej niż T-jet ze względu na bezpośredni wtrysk. Nowy 1,5 może mniej palić.

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    U mnie połowa trasa połowa miasto,


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Tipo S-Design by Quattro
    Napisany przez Quattro na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-12-2019, 17:42
  2. Tipo HB i SW S-Design
    Napisany przez twinskillers na forum Tipo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 27-03-2018, 11:21
  3. Tipo S-Design czy sedan 120 KM LPG - obserwacja
    Napisany przez aegea na forum Tipo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 06-11-2017, 21:43
  4. Tipo S-design
    Napisany przez marx30 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-08-2017, 23:01
  5. Bravo vs. Leon vs. Signum
    Napisany przez feniks86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-05-2012, 01:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kia ceed kombi vs seat leon st

seat leon vs fiat tipo

seat Leon st czy Kia ced st forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl