na fakturze za zaliczkę/zadatek masz nr zamówienia
mój 10.06 zamówiony, 12.09 odebrany z fabrycznym LPG
na fakturze za zaliczkę/zadatek masz nr zamówienia
mój 10.06 zamówiony, 12.09 odebrany z fabrycznym LPG
Lepszy
Power
Gamoniu
No właśnie, a mój zamówiony 8.06 i nie wiadomo nawet co z produkcją, o odbiorze to nawet nie myślę. Też z LPG, lakier biały, a z wodotrysków to tylko Android Auto i ciemne szyby.
Faktycznie jest numer zamówienia, ale myślałem że to może jakiś wewnętrzny, "salonowy". Spróbuje zapytać.
Jak rzekłem, tak zrobiłem. Dzisiaj oddzwonił Pan z Bielska, że auto ma zejść z linii produkcyjnej 2 października. Przynajmniej coś się w końcu dowiedziałem.
W salonie to mi pewnie zgniłe jajo ukryją gdzieś pod tapicerką za to, że Fiat już dwa razy interweniował w mojej sprawie.
Zamówiony początkiem sierpnia. Dziś się dowiedziałem ,że produkcja przewidziana jest na 20 października. A odbiór pewnie pod koniec listopada.
Dzisiaj będąc w okolicy wstąpiłem do salonu i poprosiłem o sprawdzenie statusu ....i dostałem dobrą wiadomość status 55 - w transporcie do salonu wiec dzisiaj lub jutro będzie na miejscu :
zamawiany 29.06.2017.
Dzwoniłem dzisiaj do centrali Fiata i oczywiście samochód się w poniedziałek nie wyprodukował, ale jakimś dziwnym trafem ma się wyprodukować w przyszły poniedziałek.
Wychodzi więc na to, że w sierpniu sprzedawca będący na zastępstwie, jako jedyny, przez przypadek, powiedział mi prawdę, że samochód będzie produkowany w 44 tygodniu, a późniejszy nieco optymistyczniejszy termin podali tylko na uspokojenie sytuacji, a teraz będą go przeciągać aż do listopada.
W poniedziałek poinformuję ich, że czekam do końca listopada i w grudniu samochodu nie odbieram. Jakbym wiedział, że to jest taka niepoważna firma, to nie traciłbym na nich czasu.
Ciekawe od czego zależy odbiór ,od salonu ,wybranego modelu wypasu ,ja zamawiałem 29 czerwca ,1lub 2 września tel z salonu że auto w Tychach ,odebrany 8 września ,Sedan lounge ful wypas
Coraz bardziej jestem przekonany, że to jednak zależy od salonu i żałuję, że nie zdecydowałem się jednak na Kraków.
Za cztery dni rozpocznie się piąty miesiąc oczekiwania na samą produkcję, a gdzie transport i reszta.
Ostatnio edytowane przez otasz ; 04-10-2017 o 19:46
Ja zamawiałem w okolicach połowy czerwca i Tipacz był do odbioru w połowie września (załapałem się na produkcję przed wakacjami i transport trwał standardowo około 5 tygodni). Co do samochodu "otasza" to jakiś wałek tu czuje (np. wynikający z zaległości dealera w stosunku do FCA i braku możliwości zamawiania nowych aut .. tak gdybam)
W sumie to mnie natchnąłeś i spróbuję się dowiedzieć kto jest winny i kiedy tak naprawdę wpłynęło moje zamówienie. Albo załatwią to jakoś polubownie, albo przejadę się po innych salonach i wezmę to co jest, nawet jeśli stracę zaliczkę. Samochód wzięty na firmę i każdy dzień zwłoki to jest dla mnie strata. Jeżeli umawiamy się na odbiór po trzech miesiącach (wiedzieli że to pilna sprawa, bo nie będę miał czym jeździć), a w piątym miesiącu nikt nie potrafi nawet odpowiedzieć kiedy będzie produkcja, to coś tutaj chyb nie zagrało.
Ja bym zrobił taka aferę żeby otarło sie o Marchionne. Przeciez to są jaja, ludzie szanujmy się trochę. Twoja kasa tam leży a przecież mogłaby pracować (fakt że dziś stopy są g.niane, ale jednak). W 5 miesięcy można prom kosmiczny zbudowac albo małą fabrykę.
Moim zdaniem: pismo że ze względu na niedotrzymanie terminu rezygnujesz z zamówieniaprosisz o zwrot zadatku w podwójnej wysokości (lub zaliczki w zależności od tego co wpłaciłeś) z kopia do centrali FCA Poland.
I to dopiero ruszyłoby temat a nie wizyty i dopytywanie się.
Otasz- jak zamawiałeś w czerwcu to moim zdaniem już teraz powinieneś jeździć lub info że zapraszamy po odbiór. Zbliża się koniec roku i naprawdę są fajne wyprzedaże nie tylko Fiat. Rozumiem twój ból że to jest twoja konfiguracja i ciężko może takiego z placu wybrać , ale tak jak kolega wyżej napisał - to już są jaja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Czy czytałeś umowę, którą podpisałeś zamawiając samochód? Czyli - czy wezwałeś pisemnie dealera do wydania samochodu? Jeśli tekst umowy jest podobny u każdego dealera, to tam jest bardzo ładnie napisane co należy zrobić w razie opóźnienia w dostarczeniu samochodu, aby rozwiązać umowę z winy sprzedawcy. Przynajmniej w mojej jest to opisane, szczególnie co jest "rażącym opóźnieniem"
Ostatnio edytowane przez tomek4832 ; 06-10-2017 o 00:05