Marx a gdzie na tych zdjęciach widzisz oznaczenie dc dr lub dc/dr wymagane do xenonow na legalu ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Marx a gdzie na tych zdjęciach widzisz oznaczenie dc dr lub dc/dr wymagane do xenonow na legalu ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A na pierwszym zdjeciu ostatnie trzy litery . Nie ma ich w lampach z odłyśnikiem. I liczba normatywna światła 30 (ale to do długich).
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
O tutaj w kółku
Fiatowi nie chciało się robić dwóch homologacji dla dwóch różnych reflektorów no to pierdolnął wszystko razem. Skutek jest taki że można tam pchać co się chce. Tyle że normalne soczewki mają trzonek h7 ale homologacja nie obejmuje trzonka (tzn w regulaminie UE nie ma na ten temat). Wsadzając palnik z trzonkiem h7 wsadzamy niehomologowane źródło światła, tak samo jak niehomologowaną żarówkę z marketu. To jednak inny ciężar gatunkowy niż niehomologowany reflektor do danego źródła światła zwłaszcza w kraju gdzie w odbłyśnikach i to czasami jeszcze z prążkowanymi kloszami siedzą xenony po 55w i wszelakie ledy.
Na tej optyce do h7 najwyraźniej da się zrobić prawidłową geometrię wiązki z palnikiem kwestia dobrania chinola z odpowiednią ogniskową (coniektóre majfriendy nawet to podają)
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-09-2020 o 00:22
Na foto wyglada jak GCR. Aż poszedłem do siebie sprawdzić. Jest tak samo.
Na 35 Wat przerabiasz z poziomowanim czy bieda 25 ? Ciekawe co na to komputer w samochodzie powie.
Komputer wyrzuci wielkie wąty zapewne ale to do ogarnięcia. Zobaczymy co chińczyki mają. A wgl zgodnie z tą samą logiką można zamienić d5s na d2s no ale graty trzeba dokładać. Nie wiem tylko czemu poziomowanie i mycie nie dotyczy fioletowych fabrycznych ledów które oślepiają tak że xenon z brudną szybą to pikuś przy tym.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-09-2020 o 00:34
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 08-09-2020 o 03:10
A w stilo nie było prawilnych ksenonow z poziomowaniem? To były czasy kiedy jeszcze nie pchali ksenonow słabszych by oszczędzić na poziomowaniu i myciu...
Lepszy
Power
Gamoniu
W sumie wszystko jedno z jakiego auta, najważniejszy jest czujnik na wahacz. Do tego modul i tu sie zaczynają schody ale myślę nad patentem sterującym tzw. linijki diodowe. Za mlodych lat poczynilem tego trochę. Chodzi o to że zmieniające się napięcie zaświecało kolejne diody. Możnaby to spiąć z regulatorem w kabinie +/-. Ale to pierwsza myśl.
A tak z ciekawości zapytam zderzak przedni trudno ściągnąć słyszałem że przy błotniku użytkownicy mają problemy z tym.
pewnie urywają ślizgacze :-). nic nowego trzeba troche pogłówkować.
Jakby ktos chcial wiedziec jak to jest zrobione
Dla interesujących się tematem wymiany lamp dodam że są dwie wersje soczewek - z chromowaną listwą ozdobną i taką szaro beżową tzn surowego tworzywa. Warto wziąć pod uwagę jak się kupuje używki. Ja musiałem zrobić upgrade jednej (usunąć chrom) mimo że były prawie z tego samego okresu. Gdyby mi sie chcialo rozbierać drugą to jakiś kolorek bym pierdolnął. Lampa złożona, sklejona na butyl, udało się niczego nie połamać ani nie pobrudzić. Lampy ze wszystkimi mocowaniami młodsze od mojego auta o 2 lata, ta nowsza z lipca 2019 -ktoś się nie nacieszył autem. Btw jak sie popatrzy na kostrukcje to widać ile zaoszczedzają w autach wsadzając bixenon czy bihalogen nie dając już wtedy odbłyśnika długich.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 11-09-2020 o 23:03
Odbłyśnik długich jest. W bixenonie długie są na dwóch żarówkach. Xenon i h7 jak włączasz szperacz przy załączonych dziennych odpala się tylko żarówka i przesłona chodzi ale xenon nie pali.
Tak tak w tipo jest ale wiele aut jak ma bix a nawet bihalogen to nie ma odblysnika albo jest sam odblysnik dla picu a nie ma żarówki np. octavia. Tylko soczewka. W autach ktore maja pojedyncze reflektory i mialyby h4 to jakis plus ale jak kastrują no to wiadomo ze z oszczednosci. W autach miejskich to moze nie ma znaczenia
Opisal reflektor bixenonowy w tipo. Czyli te szpargaly co na zdjeciu ale przyslona na elektromagnesie. Najlepsze rozwiazanie ( no moze bixenon+ led bylby lepszy).Czyli bixenon sam w sobie czyli dlugie i mijania na palniku +h7 w pelnowymiarowych dlugich. Czyli cztery reflektory drogowe jak w starym porzadnym duzym fiacie . W sumie ciekaw jestem jak wyglada temat sygnalu dlugimi w kastrowanym bixenonie. Jak chcesz mrugnac dlugimi a nie masz wlaczonycg mijania. Przyslona to sie ruszy w ulamek sekundy ale palnik to sie chyba nie zdarzy zapalić.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-09-2020 o 16:32