Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017

    Tipo 1.4 T-Jet tryb awaryjny

    Witam, miał ktoś z was może problem z błędem p2191 w Tipo z instalacją Landi Renzo?
    Serwis twierdzi że błąd jest z LPG.
    Planują wymienić Lambde, jednak rzekomo się troszkę zespawała z katem.
    Auto 80tys przebiegu. Na początku był sam błąd, po dwukrotnym skasowaniu wyskoczył znów i auto wpadło w tryb awaryjny, nie kręciło powyżej 4 tysięcy.
    Zastanawiam się czy to faktycznie uszkodzona lambda czy może faktyczny problem z mieszanką. Niestety nie mam możliwości dopilnować serwisantów, bo siedzę na kwarantannie.
    Miał ktoś może doczynienia z tym błędem i trybe awaryjnym? Niestety Gwarancja już wyszła.
    Pozdrawiam.

    @edit:
    A po drugim razie jak wyskoczył błąd ASO czyściło parownik.
    Ostatnio edytowane przez kruchy0 ; 14-12-2020 o 13:23



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Podstawowe pytanie błąd pojawia się zarówno na PB i lpg? Sonda w 1.4tjet przed katem i za katem można podmienić miejscami, są takie same.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Ojciec jeździ autem głównie na LPG, z tego co wiem dziś podmienili sonde w ASO tylko nie wiem czy zamienili je miejscami czy wstawili nową. Miał sprawdzić czy po przekroczeniu 4tys obr wyskoczy błąd na PB lub LPG.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kruchy0 Zobacz post
    Ojciec jeździ autem głównie na LPG, z tego co wiem dziś podmienili sonde w ASO tylko nie wiem czy zamienili je miejscami czy wstawili nową. Miał sprawdzić czy po przekroczeniu 4tys obr wyskoczy błąd na PB lub LPG.
    No z daje sobie sprawę że po to jest instalacja lpg żeby z niej korzystać, ale do celów diagnostycznych można spróbować pojeździć na PB. Instalacja lpg fabryczna?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Tak fabryczne Landi Renzo.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kruchy0 Zobacz post
    Tak fabryczne Landi Renzo.
    To możliwe że fabryczne wtryskiwacze lpg tzw. medy zaczynają lać. Dlatego proponowałbym pojeździć na PB i sprawdzić czy błąd się pojawia.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Nie wyskakiwałby błąd wtrysków? Ewentualnie jest opcja podejrzeć w MES korekty LPG?

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Tak, w mes zobaczysz korekty dla każdego z osobna jak i czasy wtrysku tez dla każdego.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #9
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Tak, w mes zobaczysz korekty dla każdego z osobna jak i czasy wtrysku tez dla każdego.
    W wersji z fabrycznym lpg czas wtrysku PB i lpg jest określony jako jeden parametr pewnie uśredniony z 4, bodajże bez fabrycznego lpg jest chyba tak samo jeśli chodzi o czas wtrysku PB. Korekty lpg w MES to jest uśredniony wynik z 4 cylindrów, sonda regulacyjna jest jedna przed katem. Odpowiednik w MES korekt STFT LTFT to FRA, DTV1, DTV2.


 

Podobne tematy

  1. tryb awaryjny, problem z pedałem gazu
    Napisany przez Pierzakk na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-11-2023, 19:02
  2. Tryb awaryjny w Fiorino 1,4 8V 75 KM LPG
    Napisany przez panbaryla na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-11-2016, 15:35
  3. Włączający się samoczynnie i gasnący tryb awaryjny
    Napisany przez stiflers90 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-05-2014, 22:33
  4. Silnik przechodzi w tryb awaryjny 2,0 jtd
    Napisany przez WWWPHOTOSPORTIE na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2012, 21:17
  5. [silnik] Tryb awaryjny
    Napisany przez tosiek80 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-10-2009, 10:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531tipo-1-4-t-jet-tryb-awaryjny-48015

fiat fra parameter

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl