Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
Like Tree9lubi to!

Temat: Test autostradowy TIPO 1.4 l 95KM, próba V-MAX - Petrolhead Number O n e  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,195
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Moj dodatkowy koszt lpg to listwa za 900zl bo fabryczna była wadliwa a za mało jeździłem i skończyła się gwarancja.

    Na gazie jedzie lepiej niż na pb i od pół roku zapala mi notorycznie czeka i jezdzi jak jeździł.

    I pamiętajcie, ze tipo z fabrycznym lpg to już 8 cud świata i jeszcze trochę a doczeka się pomników (oby nie zepsutych na poboczu) i będziecie jeszcze im bić pokłony jadąc swoimi tfu elektrykami
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    50
    Postów
    242
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Podpisuję się obydwoma rękami pod postem kolegi @steyr
    Ponad 150 tys km na LPG i również zero problemów.
    Dodałbym tylko, że ważne aby auto się do gazu nadawało - bo jak nie, to faktycznie...
    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Jak zwykle pierd....lenie o wyższości LPG, wszystko super jak nie zacznie sypać błędami jak choinka a potem tylko szukać cudotwórcy.
    Mi również nieznany scenariusz.

    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Bagażnika nie masz, bo w miejscu zapasu butla.
    Etam... Koło do garażu i masz cały bagażnik dostępny. Od czego jest assistance?
    Przez ostatnie 10 lat raz złapałem gumę.

    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Jeździsz i czekasz aż padnie głowica.
    Bez komentarza

    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Różnica na koszcie paliwa 10 zł, koszt zwrotu 4 lata przy moim aktualnych przebiegach,
    Oczywiście, że trzeba przekalkulować i jeśli ktoś robi 8-10 tys rocznie to gra niewarta świeczki.

    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    a co do tego jeszcze dołożycie to już nie piszecie.
    No cóż takiego? Droższy przegląd techniczny, przeglądy instalacji LPG i trochę benzyny na rozruch?
    Może częściej świece.
    No dobra - jak nie ma hydraulicznej regulacji zaworów - to częstsza regulacja.
    To wszystko można spokojnie skalkulować i wiadomo czy się opyla czy nie.

    Jak robiłem 30 tysi rocznie to taniej mnie kosztowała jazda na LPG niż dieslem.
    Teraz robię 8 tys rocznie więc nie opłaca mi się kupować benzyny i jej gazować - jeżdżę starym dieslem.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    49
    Postów
    565
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał ochkarol Zobacz post
    . Od czego jest assistance?.

    oczywiscie , Szczegolnie jak zlapiesz gume na głebokim wygwizdowie.
    Bedziesz czekac parę godzin na to twoje assistance. A tak w parę minut wymieniasz kolo i jedziesz dalej
    Stowarzyszenie Historyczne Piast
    https://www.facebook.com/Stowarzyszenie-Historyczne-Piast-542522256570060/

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    50
    Postów
    242
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Jak jadę na zadupię to nic nie stoi na przeszkodzie zabrać.
    Są jeszcze wuklanizatory...
    Nie róbmy sensacji. Wiele aut fabrycznie nie ma żadnego koła zapasowego.

    Dodając...
    Oczywiście LPG nie zawsze jest najlepsze, tak jak nie zawsze najlepszy będzie diesel czy benzyna.
    Ale nie demonizujmy, że LPG to wieczna udręka. Mam inne doświadczenia (i z tego co czytam, nie tylko ja).
    Ostatnio edytowane przez ochkarol ; 14-01-2022 o 21:14

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    49
    Postów
    565
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał ochkarol Zobacz post
    Jak jadę na zadupię to nic nie stoi na przeszkodzie zabrać.
    Są jeszcze wuklanizatory...
    Nie róbmy sensacji. Wiele aut fabrycznie nie ma żadnego koła zapasowego.

    Dodając...
    Oczywiście LPG nie zawsze jest najlepsze, tak jak nie zawsze najlepszy będzie diesel czy benzyna.
    Ale nie demonizujmy, że LPG to wieczna udręka. Mam inne doświadczenia (i z tego co czytam, nie tylko ja).


    akurat co do LPG to nie ani nie krytykuję ani nie polecam
    Mialem dawno temu gaz w CC i pozniej w SC. Dzialalo, problemów nie bylo. smiem zaryzykowac ze w CC 700 lepiej si jezdizlo na gazie niz na benzynie
    Pozniej sie nie bawilem w gaz bo mialem mozliwosc zmieniac auta na tyle czesto ze montaz gazu nie mial sensu
    teraz jak sie naczytalem jakie bywają problemy w 1.4 to tym bardziej mnie odrzuca. Tym bardziej ze musze miec kolo zapasowe a czesto woze na pace rower. A na benzyne wciąż mnie stac. Przy spalaniu w trasie ok 6l nie mam ochoty sie pieprzyc z LPG . Za parę lat i tak to sprzedam

    Ale nie krytykuję gazu. To dobra rzecz dla tych ktorzy planują się z autem zestarzeć. Do tego konserwacja i coroczne wtlaczanie fluidolu w progi - dociągna do emerytury.
    Stowarzyszenie Historyczne Piast
    https://www.facebook.com/Stowarzyszenie-Historyczne-Piast-542522256570060/

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    50
    Postów
    242
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał jacekviola Zobacz post
    Ale nie krytykuję gazu. To dobra rzecz dla tych którzy planują się z autem zestarzeć.
    Niekoniecznie...
    Zależy od rocznych przebiegów.
    Ja, gdy onegdaj założyłem gaz w Stilo to po niecałym roku mi się zwróciło. Robiłem wówczas 30-40 tys rocznie.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    1,696
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 120km++]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ochkarol Zobacz post
    Niekoniecznie...
    Zależy od rocznych przebiegów.
    Ja, gdy onegdaj założyłem gaz w Stilo to po niecałym roku mi się zwróciło. Robiłem wówczas 30-40 tys rocznie.
    Obecnie kręcę Tipo ~25-30kkm. Starym Punto 2 1.2 16v jak się było kawalerem to i 40kkm/rok. Żona w GP kręci ~10kkm, ale i tak założyłem lpg z racji że auto z 2015r i przebiegu miało po kupnie od dziadka 35kkm. Akurat w tym GP sam ogarnąłem instalację lpg, więc wyszła mnie 1,5kpln. Z reguły auta kupuję na min. 5 lat, auta używane ~5 letnie. Na Tipo się tylko szarpnąłem i kupiłem 2 letnie. Ja nie będę ukrywał, skoro mogę jeździć taniej to po co mam przepłacać.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    176
    Auto
    STILO 1.9 JTD 140 KM CROMA 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2004 2010
    Temat trochę uciekł od wątku przewodniego dotyczącego TIPO do kwestii czy gaz jest dobry czy zły.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,195
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Nowy do gazu zły, stary tjet dobry, można zamykać już wątek.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Tipo test Łosia
    Napisany przez pablos_206 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 26-10-2021, 14:50
  2. Instalacja LPG w Tipo 1.4 95km
    Napisany przez pelikan1 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 08-06-2018, 11:16
  3. Crash test Tipo!
    Napisany przez darekpowarzny na forum Tipo
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 20-05-2017, 21:21
  4. Crash test Fiat Tipo (2016)
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 07-12-2016, 10:33
  5. Fiat Tipo - pierwszy test na polskich drogach
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-03-2016, 21:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl