Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
Like Tree10lubi to!

Temat: Test autostradowy TIPO 1.4 l 95KM, próba V-MAX - Petrolhead Number O n e  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Tipo HB 1.0 było: GP 1.4, SC 1.1, CC 0.7
    Rocznik
    2020

    Test autostradowy TIPO 1.4 l 95KM, próba V-MAX - Petrolhead Number O n e

    Mój ulubiony tester autostradowy wziął na warsztat TIPO.
    https://www.youtube.com/watch?v=sIOrOBFc6-Q



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    313
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    W sumie niby ta prędkość fabryczna została osiągnięta ale na codzień nikt tyle nie jeździ.
    Zwłaszcza po podwyżce cen mandatów....
    Dobrze się leci te 130 -140 po autostradzie szybciej to niestety i zużycie większe paliwa i głośno w kabinie .

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    52
    Postów
    780
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał Yarpen Zobacz post
    Mój ulubiony tester autostradowy wziął na warsztat TIPO.
    https://www.youtube.com/watch?v=sIOrOBFc6-Q
    no i dobrze, nich to zobaczą ci co twierdzą ze 1.4 95KM się do niczego nie nadaje.
    jasne, nie jest to demon dynamiki i prędkości ale spokojnie mozna tym jezdzic
    siwymw lubi to.
    Stowarzyszenie Blechhammer1944

    https://www.facebook.com/blechhammer1944/

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,920
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Dla mnie się nie nadaje. Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania itd.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    405
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Właśnie, każdy ma inne potrzeby i oczekiwania.
    Patrząc na ceny paliwa, koszt serwisu, to dobrze, że nie pchałem się w T-Jet.
    Jaszcze bym musiał LPG montować po 3,30 za litr.
    99% trasy max 60km/h od świateł do świateł, a Tira pod górkę i tak nie wyprzedzisz, bo droga na zakazie.
    Ostatnio edytowane przez Killer King ; 10-01-2022 o 20:49
    jacekviola lubi to.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    53
    Postów
    636
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał jacekviola Zobacz post
    no i dobrze, nich to zobaczą ci co twierdzą ze 1.4 95KM się do niczego nie nadaje.
    jasne, nie jest to demon dynamiki i prędkości ale spokojnie mozna tym jezdzic
    Pewnie, że się nadaje.
    Ale raczej mało kto, po przesiadce na mocniejsze auto wróci do auta z takim silnikiem.
    Sam przelatałem Stilonem z 95-konnym benzyniakiem ponad 100 tys km i przeżyłem. Nawet wakacje w PL (2+3 i bagaże) dał Stilon radę.
    Ale już nie wrócę do takich mocy.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Właśnie, każdy ma inne potrzeby i oczekiwania.
    Patrząc na ceny paliwa, koszt serwisu, to dobrze, że nie pchałem się w T-Jet.
    Jaszcze bym musiał LPG montować po 3,30 za litr.
    99% trasy max 60km/h od świateł do świateł, a Tira pod górkę i tak nie wyprzedzisz, bo droga na zakazie.
    A tankowanie PB95 pod 6pln/l Ci nie przeszkadza? Jeszcze powiedz że skoro stać Cię na auto to i powinno Cię stać na owies dla niego, bo już takich słyszałem Ja tam nie narzekam na zużycie lpg w granicach 9-10l lpg/100km przy 170km.
    Pioner lubi to.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Na taryfę po mieście się nada ale to jest kombi i tylko powietrze w zamyśle nie zawsze będzie wozić. Komplet pasażerów plus pełen bagażnik i dłuższa trasa na wakacje spędzona pewnie by była głownie na dvpie TIRa bo wychylić się pewnie strach. Znawca PB nie jestem ale dla mnie Przy TIPO w kombi i te diesle 120/130 km to jest minimalne minimum. A w wersji S design czy sport wypadało by dorzucić trochę mocy niż skupić się jedynie na czerwonej nici bo to takie sportowe...

  10. #9
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Jaszcze bym musiał LPG montować po 3,30 za litr.
    Pomijając obecne zapewne chwilowe tarcze antyinflacyjne to ostatnio były proporcje ok. 6 zł za PB i ok.3,3 za LPG.Czyli róznica 2,7 PLN. Czyli paradoksalnie bardziej się opłaca założyć gaz niż powiedzmy przy parze np 4 zł za PB i 2 zł za LPG czyli róznica 2 zł. Wraz z różnicą cen i inflacją proporcje spalonego gazu do benzyny pozostają takie same więc im większa różnica w zł między paliwami tym opłacalność montażu wieksza. Jak odwieszą sankcje na Białoruś to również bo to dołożyło ze 30 groszy na litrze.
    Nie ma co tu odkrywać ameryki T-jetem jezdzi się o wiele lepiej (gość by się tak nie męczył przy tej próbie ) ale przy obecnych cenach mandatów fantazję trzeba trzymać na wodzy.
    Aż mnie zachęcił żeby się Tipkim gdzieś śmignąć dalej bo jeżdże ostatnio 500 na i powiem Wam że żałuję że tak późno wpadłem na pomysł tak małego auta na codzień. Jest super-zawracanie parkowanie itpno ale w trasie maks 110-120 żeby to jakoś grało.Zeby tam jeszcze ta litróweczka turbo była...
    Ale co ciekawe przy 120 w tipo gość podaje 3200 obr byłem pewien że przełożenia w Tjecie są takie same a u mnie jest chyba 3000.
    (BTW apropos tarcz: mistrzostwo swiata bronić ludzi przed problemem który samemu się stworzyło bo wysoki koszt paliwa przy obecnej cenie baryłki jest spowodowany nieudolnością NBP przejawiającą się w taniej złotówce i "rządowymi" opłatami akcyzami/paliwowymi itp.
    A nie tym że ropa droga jak usiłują te tumany wmówić ludziom.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 11-01-2022 o 02:20
    Yarpen lubi to.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    52
    Postów
    780
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    Komplet pasażerów plus pełen bagażnik i dłuższa trasa na wakacje spędzona pewnie by była głownie na dvpie TIRa bo wychylić się pewnie strach.
    patrz a ja jezdzę po calej Polsce, 3 os plus pelny bagaj łącznie z dupnym rowerem w srodku i jakoś tirom na dupie nie wiszę.
    Ale udowadnianie nikomu niczego nie ma sensu . Kazdy wie swoje.
    Kolejna zbędna gównoburza ludzi którzy patrzą tylko na liczby na papierze i nawet nie mieli okazji tym wiecej pojezdzić.

    Oczywiscie kazdemu wg potrzeb. Wiadomo ze tjet jezdzi "lepiej" ale rownie dobrze octavia RS jezdzi jeszcze lepiej i przy niej tjet tez "nie jedzie".
    Tak sie mozemy licytowac az do poziomu Veyrona

    Tu chodzi tylko o to ze mozna po porstu realnie przyznać ze tym autem da się normalnie i bezpiecznie jezdzic pierdzielenia głupot o "byciu zawalidrogą". A że dla niektórych "normalnie i bezpiecznie" oznacza ze szybko ... to cóż.

    Szkoda strzępić ryja
    Ostatnio edytowane przez jacekviola ; 11-01-2022 o 13:00
    Stowarzyszenie Blechhammer1944

    https://www.facebook.com/blechhammer1944/

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał jacekviola Zobacz post
    patrz a ja jezdzę po calej Polsce, 3 os plus pelny bagaj łącznie z dupnym rowerem w srodku i jakoś tirom na dupie nie wiszę.
    Ale udowadnianie nikomu niczego nie ma sensu . Kazdy wie swoje.
    Kolejna zbędna gównoburza ludzi którzy patrzą tylko na liczby na papierze i nawet nie mieli okazji tym wiecej pojezdzić.
    Oczywiscie kazdemu wg potrzeb. Wiadomo ze tjet jezdzi "lepiej" ale rownie dobrze octavia RS jezdzi jeszcze lepiej i przy niej tjet tez "nie jedzie".
    Tak sie mozemy licytowac az do poziomu Veyrona
    Tu chodzi tylko o to ze mozna po porstu realnie przyznać ze tym autem da się normalnie i bezpiecznie jezdzic pierdzielenia głupot o "byciu zawalidrogą". A że dla niektórych "normalnie i bezpiecznie" oznacza ze szybko ... to cóż.
    Szkoda strzępić ryja
    W większości masz rację. Bezsporne za to jest że zawsze mieć lepiej zapas mocy pod butem niż go nie mieć.
    I jak takie załadowane po dach Tipo sprawdza się w górach?

  13. #12
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,075
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cieszie się lepiej, że jeszcze was stać na normalne auto. Za parę lat, jak nam unia dokręci śrubę, będą elektryki dla najbogatszych, a dla plebsu tylko zbiorkom, rowery i hulajnogi.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    52
    Postów
    780
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    I jak takie załadowane po dach Tipo sprawdza się w górach?
    nie wiem, gardzę górami i tam nie jeżdzę


    a tak poważnie - zdarzają się jedynie Góry Sowie ale to ciezko górami nazwać. Ale wtedy mam na pace jedynie generator, wodery, lampy, wykrywacze i czasem gpr - trudno żeby nawet tipek klękał. Troszkę wyżej trzeba go kręcić ale jedzie.
    Cóż więcej mogę powiedzieć?
    Stowarzyszenie Blechhammer1944

    https://www.facebook.com/blechhammer1944/

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    405
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Jak zwykle pierd....lenie o wyższości LPG, wszystko super jak nie zacznie sypać błędami jak choinka a potem tylko szukać cudotwórcy.
    Bagażnika nie masz, bo w miejscu zapasu butla.
    Jeździsz i czekasz aż padnie głowica.
    Różnica na koszcie paliwa 10 zł, koszt zwrotu 4 lata przy moim aktualnych przebiegach, a co do tego jeszcze dołożycie to już nie piszecie.
    A za 4 lata to już będę jeździł czymś innym.
    jacekviola i zbychbor lubią to.

  16. #15
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    Jak zwykle pierd....lenie o wyższości LPG, wszystko super jak nie zacznie sypać błędami jak choinka a potem tylko szukać cudotwórcy.
    Bagażnika nie masz, bo w miejscu zapasu butla.
    Jeździsz i czekasz aż padnie głowica.
    Różnica na koszcie paliwa 10 zł, koszt zwrotu 4 lata przy moim aktualnych przebiegach, a co do tego jeszcze dołożycie to już nie piszecie.
    A za 4 lata to już będę jeździł czymś innym.
    W sumie autami z lpg zrobiłem ponad 300kkm. Punto 2 1.2 16v 200kkm, Tipo 1.4tjet ponad 100kkm obecnie. W żadnym nie miałem problemów z Checkami i itp, w żadnym glowicy nie robiłem. Liczyć umiem. Spotykam ludzi którzy się pytają, jak to jest z tym lpg rzeczywiście. Czy rzeczywiście auto jest słabsze, że czuć lpg i itp. Wiekszość włascicieli w wieloletnich autach z Reichu wcześniej przesiadła się chyba z Poloneza z silnikiem gaźnikowym z lat 90, jak słyszę takie pytania. Najwięcej do gadania zauważyłem mają wyznawcy "Panie gaz to do zapalniczek". Podstawa to kumaty monter i dobre podzespoły, wychodzę z założenia że oszczedzam przy dystrybutorze a nie na instalacji. Koło dojazdowe mam w dolnym bagażniku w Tipo SW, mam cały bagażnik dostępny.
    ochkarol lubi to.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo test Łosia
    Napisany przez pablos_206 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 26-10-2021, 14:50
  2. Instalacja LPG w Tipo 1.4 95km
    Napisany przez pelikan1 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 08-06-2018, 11:16
  3. Crash test Tipo!
    Napisany przez darekpowarzny na forum Tipo
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 20-05-2017, 21:21
  4. Crash test Fiat Tipo (2016)
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 07-12-2016, 10:33
  5. Fiat Tipo - pierwszy test na polskich drogach
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-03-2016, 21:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531test-autostradowy-tipo-1-4-l-95km-proba-v-max-petrolhead-number-o-n-e-49806

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl