Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 167
Like Tree21lubi to!

Temat: Spore zainteresowanie Fiatem Tipo w Polsce.  

  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2017
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    85
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2016
    Maj 2017 - Tipo liderem sprzedaży w Polsce.
    "Stało się! Mamy w Polsce nowego lidera sprzedaży. W maju na samym szczycie doszło do bardzo poważnej zmiany. Mamy nowego lidera, który zdetronizował i produkowanego w Polsce Opla, i miejską Fabię."

    http://moto.pl/MotoPL/56,88389,21948...-nie-opel.html
    chrabol, IT_spec i kmlnvm lubią to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Tipo liderem fajna sprawa ,tylko nie myślałem że przyjdzie taki czas że na normalny samochód trzeba czekać 3 miesiące i od lipca Tipo będzie mieć inny cennik bo widocznie za tani teraz jest i kolejki

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    43
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Rocznik
    2003
    Cena wzrośnie że względu na to że od wrzesnia będzie filtr GPF montowany przymusowo a to jest to samo co DPF tylko na silniki benzynowe...

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    396
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Pytanie ile będzie kosztował GPF i jak bardzo będzie problematyczny. Zgodnie z krzywą popytu jeśli cena wzrośnie - popyt spadnie. Pytanie jak wielka podwyżka nas czeka, bo to jest w tej chwili najbardziej istotne.

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    34
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Pytałem o to sprzedawcę jak zamawiałem auto ostatnio. Nie wiedzą jeszcze - "podobno". Ale zasugerował, że można się spodziewać 2-3%.
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  7. #66
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    Pytałem o to sprzedawcę jak zamawiałem auto ostatnio. Nie wiedzą jeszcze - "podobno". Ale zasugerował, że można się spodziewać 2-3%.
    Znacie normy emisji normy euro 6c ?
    Wiecie od kiedy obowiazuje dla jakich silnikow i od kiedy homologowanych?
    A wiecie jakie emisje PM generuja silniki w Tipo?
    No to prosze sprawdzcie a nie sluchajcie plotek bo pewnie 1 na 100 dealerow ma o tym jakies pojecie. Gdyby mialo to dotyczyc samochodow juz homologowanych i sprzedawanych od wrzesnia to juz by byly produkowane aby ja spelnic.

    Albo zerknijcie tutaj:
    https://www.autoevolution.com/news/t...6c-112528.html
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 15-06-2017 o 22:07

  8. #67
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    43
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Rocznik
    2003
    Mi wspominał o podwyżce 4-5% od lipca/ sierpnia a podobno od września/pazdziernika mają już zjeżdżać tylko z filtrami GPF. A pamiętajcie że do filtra jest jeszcze potrzebny czujnik NOX z układem sterujący.
    Tak się składa że akurat je produjkuje 😉.
    Wiec cena filtr+czujnik i sterownik to kwota 4-6tyś.
    Więc jakieś tam pojęcie dealrzy mają.

  9. #68
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    A co ma NOx do PM/PN bo nie wiem?
    No i dlaczego mowimy o filtrach w silnikach MPI ktore sa w Tipo w ktorych problem ten nie wystepuje bo nie spalaja uwarstwionych/ubogich mieszanek jak DI?

  10. #69
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    43
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Rocznik
    2003
    To ma że jest w ''zestawie" z filtrem i sterownikiem bez tego nie ma niczego...
    Może i nie spalają nie jak ekologia to ekologia wszędzie zaczną pchać to dziadostwo i tyle w tym temacie. Można się spierać czy jest potrzebny czy tez nie ale prawda taka że będzie zakladany filtr z czujnikiem i sterownikim i dyskusja nasza nic s tym temacie nie zmieni. ☺

  11. #70
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    44
    Postów
    127
    Auto
    Może tipo
    Rocznik
    2017
    Jesteście pewni że już w tym roku ma być zastosowany filtr GPF w tipach? Unia chce je dawać w samochodach które będa homologowane po wrześniu 2017 (od września 2018 we wszystkich) i z wtryskiem bezpośrednim. Więc tipo nie spełnia żadnego z tych warunków..

  12. #71
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    Jesteście pewni że już w tym roku ma być zastosowany filtr GPF w tipach? Unia chce je dawać w samochodach które będa homologowane po wrześniu 2017 (od września 2018 we wszystkich) i z wtryskiem bezpośrednim. Więc tipo nie spełnia żadnego z tych warunków..
    No caly czas o tym pisze a tu wszystko do jednego wora sie wrzuca. Nie jest potrzebny czujnik tlenkow azotu, w aucie ktore nie ma z ich emisja zadnego problemu (mpi jest ustawiane aby spalac mieszanke stechiometryczna) ani GPF bo to nie DI i nie ma emisji czastek stalych. Problem bedzie jak od np. 2020 obniza limit co2 i wtedy mpi moze nie dac rady zastosuja pewnie DI wraz ze wszystkimi tymi gownami.

  13. #72
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jeszcze mala porcja informacji: https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...4qewsbqUx2roCQ
    na jedym z wykresow sa emisje pn z silnikow MPI. Jak widac sa one podobne jak w silnikach z zastosowanym DPF i duzo nizsze od DI. Czyli gadanie o tym ze beda wsadzac wszedzie GPF bo wymaga tego norma Euto 6 c to po prostu plotka. W innym opracowaniu koszt takiego filtra dla silnikow DI szacowany jest na 50 euro bo to inna bajka niz DPF. Ze wzgledu na mniejsza liczbe czastek stalych i wyzsze temperatury spalin nie ma tez problemow z ich wypalaniem. Wiec przyszle silniki DI w Fiatach tez jakos dadza rade.

  14. #73
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    A tutaj odpowiedź z fiata odnośnie gamy silnikowej (pytałem o T-jeta i E-torque na okoliczność montowania tego dziadostwa) i następcę Punto.
    Aczkolwiek odpowiedź z gatunku "spławcie jakoś kulturalnie tego goscia" i tych do których nie ma się co przywiązywać

    Szanowny Panie,



    w odpowiedzi na Pańskie zapytania, chciałabym poinformować, iż wszystkie silniki Fiata, również te, które w szczególności interesują Pana, spełniają normy Euro 6.

    Dział Rozwoju Produktu na chwilę obecną nie zakomunikował planów wprowadzenia filtrów GPF. Nie ma też oficjalnych wiadomości, dotyczących ewentualnego wprowadzenia na rynek modelu, który miałby za zadanie zastąpić Punto.

    Gdyby potrzebował Pan więcej szczegółów BOK jest do Pańskiej dyspozycji. Zapraszam również do śledzenia oficjalnej strony Fiata www.fiat.pl.



    Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta naszej firmy jest do dyspozycji Klientów pod numerem telefonu 00800342800, od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do 20.00.


    No więc wygląda na to że dealerzy (a raczej pracownicy u nich zatrudnieni) kierujący się maksymą "wstawić jakikolwiek kit byle tylko sprzedać i wziąc premię" od lat są w tym niezmienni, czemu zresztą nie ma się co dziwić. Tych znających się na rzeczy jest garstka a najwięcej na wszystkie tematy można dowiedzieć się w miejscach takich jak to.
    Chwalmy pana za to że dostęp do informacji się zmienił bo by każdy ładował klienta w bambuko jak w poprzedniej epoce
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-06-2017 o 14:52
    Dark77 lubi to.

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    34
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Mamy początek lipca. Na dniach powinien się ukazać raport z samar.pl na temat rejestracji nowych samochodów w czerwcu. W sumie to już coś wrzucili na stronę ale jest płatne. Jak myślicie które miejsca będzie miało tipo? Ja obstawiam 1 wśród klientów indywidualnych tak jak w maju. A ogólnie to bedzie goniło podium z miesiąca na miesiac
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  16. #75
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    35
    Postów
    1
    Auto
    Ford Focus mk2 FL
    Rocznik
    2011
    Według raportu z PZPM'u, strona 11 rejestracja na klientów indywidualnych to Fiat ogólnie ma miejsce 8, natomiast Tipo miejsce 3(stona 12)

    http://www.pzpm.org.pl/pl/Rynek-moto...Czerwiec-2017r

    ogolnie.JPGtipo.JPG
    Ostatnio edytowane przez Flame ; 07-07-2017 o 10:47 Powód: dodanie linku


 
Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  2. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  3. spore spalanie
    Napisany przez sopo19 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-06-2015, 23:45
  4. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02
  5. Nowy Fiat 500 i 500 C w Polsce
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-05-2014, 22:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo s design w polsce

nowe tipo robi furore

malo fiatow tipo na rynku wtornym

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl