Hej,
Moim zdaniem wszystko jest OK, tak jak w GP otwieranie klapy bagażnika polegało jedynie na odblokowaniu zamka, aby klapa delikatnie odskoczyła, klapę bagażnika było już trzeba samemu otworzyć.
Automatyczne otwieranie klapy to chyba tylko i wyłącznie mocniejsze siłowniki które mają siłę podnieść całą klapę po odblokowaniu.
https://www.facebook.com/eaz2pl/vide...4686230670809/
Nie wiem jak w Kombi u mnie w sedanie jest to jakoś "wyliczane" z czujnika ABS.
U mnie do tej pory pojawił się 1 raz komunikat o niskim ciśnieniu powietrza w oponie na dodatek gdy byłem w trasie, mimo tego iż wszystkie koła były OK, przód 2,2bar, tył 2bar. 3sek trzymasz przycisk i wszystko wróciło do normy.
A po co Tobie "alarm" w aucie??
Złodzieje kradną auta które są warte po 500tys jak nie po 1mln, które mają o niebo lepsze zabezpieczenia, myślisz, że taki brzęczek kogoś odstraszy? chyba jedynie totalnego amatora.
Katalizatory wycinają w całości z auta w ciągu 1min, rozbrojenie takiego alarmu raczej nie zajmie im więcej czasu.
Ostatnio w tv mówili, że w jakimś suv wiązka przewodów przechodzi gdzieś chyba w klapie bagażnika, wycinali otwór aby rękę włożyć i w pół min auta nie było.
Jeśli chodzi o montaż gazu, mi polecono instalacje STAG Q-BOX PLUS z dotryskiem paliwa w celu zabezpieczenia gniazd i zaworów przy obrotach chyba powyżej 3500obr/min i wciśniętym gazie na co najmniej 80%.
Taką instalacje właśnie będę montował ale u mnie na Śląsku, ale też od razu mnie ostrzeżono, że w 2018 lub 2019r podobno wprowadzili jakaś zmianę w silniku 1.4 95KM gdzie gaz to gotowa recepta do remontu silnika nawet po niewielkim przebiegu, informacje uzyskałem z Autoryzowanym warsztacie montażu LPG w Czechowicach-Dziedzicach.
Co do przyciemniania szyb, moim zdaniem jedynie fabryczne przyciemnione szyby mają rację bytu, za dużo takich obrazków na drodze aby iść w folie: