Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 47
Like Tree19lubi to!

Temat: Problemy z chłodnicą po myciu auta ?  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    A ja myślę, że Krówka w skrytości marzy o Tipo. Ale w końcu kiedyś sobie kupi. W wersji tipo
    To miało być złośliwe Gdybym marzył o Tipo, to bym sobie kupił Wolałem jednak krótsze, wyższe i mocniejsze 500X. Kropek jest jak na razie w super stanie, więc jeszcze żonka kilka lat pośmiga. Co prawda wczoraj odezwał się lewy drążek stabilizatora przód, po przejechaniu 185kkm (jest oryginalny fabryczny), ale to nie powód do zmiany auta Na dniach będzie miał z przodu założone dwie nówki - szybka robota.
    Ciężki mam charakter, to fakt, ale postaram się poprawić



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,373
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Co prawda wczoraj odezwał się lewy drążek stabilizatora przód
    A jaki jest tego objaw ?
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    A jaki jest tego objaw ?
    Stukanie na nierównościach i wyczuwalny, w tej chwili minimalny, luz na jabłku/sworzniu stabilizatora. Delikatnie też słychać przy bocznym bujaniu autem.

  5. #19
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    To miało być złośliwe
    Tak. Ale doceniam również Twoje merytoryczne wypowiedzi, które po odfiltrowaniu złośliwości, wzbogacają nasze forum :-)

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    36
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Co prawda wczoraj odezwał się lewy drążek stabilizatora przód, po przejechaniu 185kkm (jest oryginalny fabryczny), ale to nie powód do zmiany auta
    Pierwszy raz słyszę o takim czymś jak drążek stabilizatora. Może chodziło tobie o łącznik stabilizatora lub gumową obejmę stabilizatora??? która w naszych tipo jest słabo widoczna i trudna w wymianie

  7. #21
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Chodzi o łącznik Myślałem jedno, napisałem drugie.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    36
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016

  9. #23
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    krówka a ile Ty masz przejechane że już Ci się łącznik stabilizatora odzywa?

  10. #24
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    krówka a ile Ty masz przejechane że już Ci się łącznik stabilizatora odzywa?
    Napisałem o Grande Punto, które ma nalatane 185tyś km Swego czasu na forach widziałem, że łączniki ludziom siadały znacznie poniżej 100tyś, co mnie bardzo dziwiło, więc wynik mojego uważam za bardzo dobry Z fabryki ma jeszcze sprawne końcówki drążków, wszystkie elementy wahaczy i inne elementy zawieszenia i układu kierowniczego. Przy 150tyś wymieniłem w nim wszystkie amorki, sprężyny, odbojniki, osłony i zapobiegawczo przednie łożyska amorków (żeby ponownie za chwilę nie rozbierać) Zawias był już za miękki i potrafił "dobijać".
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 05-02-2017 o 12:20

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    36
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    Grande Punto to jak widać bardzo porządne auto ciekawe czy tipo też będzie tak dopracowanym pojazdem. Mnie najbardziej denerwuje jak coś tłucze w zawieszeniu. Swoją drogą ciekawe czy nasze tipki mają zawieszenie zaadaptowane z innego modelu fiata???? Jeśli tak to może już są jakieś opinie na temat awaryjności tego podzespołu.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    KRAKÓW
    Wiek
    49
    Postów
    664
    Auto
    TIPO
    Rocznik
    XI 2016
    Wszystko zależy od dróg! Mnie w Lancii pierwsze padły po 17 tyś. a drugie miały 40 tyś. i nic się nie działo! Wyremontowali długą drogę którą jeżdżę czasem trzy razy dziennie tam i z powrotem więc zawieszenie przestało się sypać.
    FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
    FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
    -------------------------------------------------------------
    FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG


  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2017
    Skąd
    ???????????
    Postów
    280
    Auto
    Auto
    Rocznik
    1970
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Napisałem o Grande Punto, które ma nalatane 185tyś km Swego czasu na forach widziałem, że łączniki ludziom siadały znacznie poniżej 100tyś, co mnie bardzo dziwiło, więc wynik mojego uważam za bardzo dobry Z fabryki ma jeszcze sprawne końcówki drążków, wszystkie elementy wahaczy i inne elementy zawieszenia i układu kierowniczego. Przy 150tyś wymieniłem w nim wszystkie amorki, sprężyny, odbojniki, osłony i zapobiegawczo przednie łożyska amorków (żeby ponownie za chwilę nie rozbierać) Zawias był już za miękki i potrafił "dobijać".
    Moje ma 192k i wymieniłem już 3 razy, najszybciej padły fabryczne, poza łącznikami zawieszenie jest fabryczne i nic nie stuka, zobaczymy jak będzie w Tipo ale tym planuję przebiegi poniżej 10k rocznie więc powinien wytrzymać. Punto miało solidną konstrukcję chociaż na początku miałem wątpliwości [emoji6]

    Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    KRAKÓW
    Wiek
    49
    Postów
    664
    Auto
    TIPO
    Rocznik
    XI 2016
    Wracając do tematu! 15 min temu byłem na myjni. Auto spłukiwałem samą wodą bez chemii i w atrapę dość ostro też siknąłem Nic nie paruje a zrobiłem wcześniej 80 km.
    FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
    FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
    -------------------------------------------------------------
    FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG


  15. #29
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał ZAFFERANO Zobacz post
    Wracając do tematu! 15 min temu byłem na myjni. Auto spłukiwałem samą wodą bez chemii i w atrapę dość ostro też siknąłem Nic nie paruje a zrobiłem wcześniej 80 km.
    Termostat zamknięty, więc chłodnica zimna Gdyby postał przy wyłączonym ogrzewaniu dobrych kilka minut, to zacząłby parować. Przy włączonym ogrzewaniu dłużej trzeba w aktualnych warunkach czekać na uruchomienie dużego obiegu.
    ZAFFERANO lubi to.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2021
    Skąd
    Salon
    Postów
    14
    Auto
    Fiat tipo II
    Rocznik
    2016
    Cześć
    Nie chcę zakładać nowego tematu odnoście tej ,,pary" ale mam pytanie bo mnie to wkurza. Raz po raz zazwyczaj z rana lub po dłuższym postoju parogodzinnym z grilla wydmuchuje mi dymek trwa to tylko parę sekund zazwyczaj jak stoję na światłach lub w korku ale silnik jest już rozgrzany. Nie ma na to żadnej reguły raz się pokaże raz nie.
    Ciężko mi zlokalizować skąd to leci ale pokazuje się po stronie pasażera. Trwa to zbyt krótko żeby wyskoczyć z auta i zlokalizować skąd. Ma ktoś jakieś sugestie co to może być.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Osłona chłodnic Croma
    Napisany przez Pivko76 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-09-2015, 12:33
  2. Dwa typy chłodnic
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2015, 13:32
  3. Dylemat z chłodnicą wody:(
    Napisany przez Hazi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-09-2012, 19:24
  4. Problem z chłodnicą(wyciek płynu)
    Napisany przez marusio3 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 14-06-2012, 19:26
  5. Problem z chłodnicą, termostatem ?
    Napisany przez Martys85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 16-04-2009, 15:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531problemy-z-chlodnica-po-myciu-auta-35468

fiat tipo woda z silnikapara z chlodnicy po myjniparowanie z okoloc silnika po myjni

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl