Sprawdziłem i też nie mam osłony chłodnicy i klapki nad nogami pasażera. Diler twierdzi,że tego w żadnym modelu nie ma. Nie chcę się kłócić i tak ten temat zostawiam. W sumie już kupiłem więc teraz mają w 4-rech literach moje uwagi .
Sprawdziłem i też nie mam osłony chłodnicy i klapki nad nogami pasażera. Diler twierdzi,że tego w żadnym modelu nie ma. Nie chcę się kłócić i tak ten temat zostawiam. W sumie już kupiłem więc teraz mają w 4-rech literach moje uwagi .
Dzięki, przeczytałem ale tutaj w powyższych postach zdecydowanie konkretne i rzeczowe odpowiedzi,
decyzja już zapadła, trzeba jechać po autko
Tak kwoli formalności podam, że auto zakupione tj. rocznik wyprzedażowy 2018 1.4 T-jet Lounge
+ Pakiet Business Lounge
+ Pakiet Bezpieczenstwo Plus
+ Przycimniane szyby boczne i tylna
+ pełne koło zapasaowe 16"
+ gratis dywaniki gumowe i firmowy brelok do kluczy
Oczywiście brak było pewnych elementów tzn.osłony górnego pasa (chłodnicy) i uszczelki pokrywy silnika.
Czytając forum zdawałem sobie z tego sprawę, i dokupiłem w/w elementy. Po zamontowaniu tych elementów
"paszcza" prezentuje się the best, szczególnie osłona górnego pasa (chłodnicy). Jej brak był dość irytujący.
Ostatnio edytowane przez adoks ; 02-05-2019 o 02:41
Proponuję jeszcze sprawdzić w przypadku zamówienia montażu haka czy czujniki parkowania po podpięciu przyczepki lub bagażnika rowerowego i włączeniu wstecznego biegu nie piszczą. Mi co prawda nie w tipo a w doblo diler zamontował tak hak, że czujniki parkowania piszczą a na radiu i w aplikacji uconnect live pojawia się komunikat awaria ogólna. Co do gumowych dywaników to było to moje 5 auto z salonu i tylko tu musiałem się o nie upomnieć bo myślałem, że są już standardem. Sprzedawca mi je po kilku minutach donosił bez opłaty ale gdybym się o nie nie zapytał to pewnie bym musiał kupić. Ostatni odbiór samochodu oceniam najniżej ze wszystkich poprzednich więc są sprzedawcy/salony i sprzedawcy/salony.
Tipo odebrany. Pół godzinne sprawdzanie. 1szy fiat moim zyciu. Mimo ze to przypadek ze go kupilem ostatnio coraz czesciej slysze ze fiaty sa b.polecane i dobre. Podoba mi sie prostota obslugi, brak bajerow itp. Mialem poprzednio francuza i sama wymiana zarowek to byla kpina - tylko mechanik z palcami z plasteliny umial to zrobic (od nadkola).
Pewnie cos pominalem w sprawdzaniu ale pol h wystarczy dla mnie, nie jestem drobiazgowy.
Pierwsze wrazenie pozytywne. Slaby silnik bo 1,4 95KM ale co tam, jezdze jak glupi czasem to troche mnie ,,wygasi'' .
Nie wiem co powinienem jako 1 zrobic, tylko jezdzic?
Po 1000 km w salonie rekomendowali sprawdzic poziom oleju. To wszystko.
Zaskoczylo mnie ze przy funkcji wylaczania silnika przy postoju (na swiatlach itp) silnik sie jednak nie wylacza - podobno to przez to ze wylaczenie zalezy od stanu akumulatora (wiele czynnikow na to sie sklada). Jechalem 2-3 razy po 15 min i ani razu mi sie nie wylaczyl silnik (funkcja wylaczania auto wlaczona).
2 sprawa to slabo ze nie ma w tipo w standardzie dywanikow, juz zamowione na allegro za 100 zl komplet.
Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi na co zwracac uwage na poczatku i jak uzytkowac. Dzieki.
Start stop działa jak silnik jest rozgrzany, akumulator naładowany itp. trochę jest to losowe. Kiedyś jak miałem nowy (silnik 95km tylko ,że w Doblo) to s&s wyłączał się w lato już po 500m. Jest tu obszerny wątek o s&s tylko musisz poszukać. Ogólnie silnik jest ok tyle, że się wolno zbiera bo to wolnossak. Prawdopodobnie gdybyś się upomniał o dywaniki przy odbiorze to by dorzucili, jak wspomniałem post wyżej tylko raz ich nie miałem przy ostatnim odbiorze ale jak się o nie upomniałem, że nie ma to się zaraz znalazły. Szerokości i bez awaryjnej jazdy.
O dywaniki trzeba bylo sie upomniec przy zamawianiu auta jako gratis 😅 s&s dziala jezeli jest wrzucony luz i trzeba nadusic hamulec.
Na poczatku przez ok 1000 km nie pałuj go na czerwone pole i sprawdzaj olej ze dwa razy w miesiacu - zalezy ile jezdzisz. Jedne egzemplarze piją olej inne nie.
Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 20-08-2019 o 17:41
Na pewno trzeba hamulec nacisnąć aby zadziałał S&S, a nie tylko luz i puszczone sprzęgło.
To 1.4 95KM ma teraz S&S?
Jestem szczęśliwy że tego badziewia nie posiadam....
@jacek2
To mozna wylaczyc przed kazda jazda (do czasu wyjecia kluczyka czyli na cala trase). Nie jest to taki badziew. W skali roku prawie tysiak do kieszeni.
@bahamut24
Dzieki za info.
Mam jeszcze do Was pytanie - jak poradzic sobie ze smrodem w garazu? Po wjechaniu i zamknieciu bramy smrod wypalonych resztek brudu w silniku i w rurociagach jest dosc ostry a w zasadzie nie do zniesienia. Czy cos sie w ogole robi z nowymi samochodami zeby jakos zmiejszyc smrody fabryczne? Mowie tu takze o wnetrzu.
Ostatnio edytowane przez michael4321 ; 21-08-2019 o 09:43
Zapach taki bedzie , musisz poczekać i wietrzyc garaz
michael4321 ja do środka mojego doblo wsadziłem choinkę zapachową i teraz zapach przeszedł z choinki, co ciekawe w doblo z 2011 plastiki tak nie śmierdziały. Jeździłem na jeździe próbnej nowym berlingo i combo, berlingo ok ale w combo plastikiem jechało podobnie jak w doblo.