U mnie była na masce tylko od klimy.
Z miesiąca na miesiąc te auta zmieniają. Ciężko to ogarnąć :/
U mnie była na masce tylko od klimy.
Z miesiąca na miesiąc te auta zmieniają. Ciężko to ogarnąć :/
No właśnie jak do nich napisałem, że nie mam osłon na zaczepach top tether i brak osłony chłodnicy, to dostalem informację, że wpis w ofercie
"5LA - Zmiana wyposażenia Q1/2018 dla Tipo HB/SW"
to właśnie między innymi brak tych elementów, brak osłony pod schowkiem też, ale podobno była sytuacja, że ktoś wierzgając kopytami rozłączył tam kostkę, to jak ktoś się upomni, to dają osłonę w ramach gwarancji.
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Spójrz jak to chamsko wygląda
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
FiatPrime ,w moim przypadku ,kategorycznie "fachofcy" twierdzili ,że w ostatnich wersjach Tipa nie montowano tych osłon i z "urzędu" mi się nie należą, jedynie co mogę zrobić to tylko ją kupić .Będąc w salonie u delera przejrzałem wszystkie możliwe wersje które tam były i żadna nie posiadała tej osłony !! Także na tamten czas nie mogę stwierdzić ,czy mnie w uja walili ,bo nie znałem opinii innych ,tak jak w tej chwili poznaję .Zatem wiele nie straciłem bo jedynie 50 zł + zakup spinek (groszowe)
Zdarza się, że producent zmienia kilka elementów, zabiera bądź dodaje, o czym informuje dealerów lub nie
zauważcie, że elementy, o których piszecie : osłona chłodnicy czy osłon na zaczepach top tether nie są ujęte w konfiguracji auta ani w ofercie...więc klient nie może powiedzieć, że powinien to mieć w samochodzie, który właśnie odebrał. Podobnie było z podświetleniem gniazda na zapalniczkę w sedanach, które zniknęło. część samochodów je posiada a młodsze roczniki nie
Fachowcy nic nie zabierają to producent zabiera, a dealer razem ze swoim serwisem muszą się tłumaczyć, niestety...
U niektórych dealerów można zobaczyć ofertę zakupu nowego samochodu
ale już zarejestrowanego na dealera, praktycznie z zerowym przebiegiem,
pytanie po co był rejestrowany ten samochód skoro nie opuszczał salonu
sprzedaży ? czy są jakieś kruczki których można się obawiać przed
zakupem takiego samochodu ? czy na taki samochód obowiązuje pełna
gwarancja producenta ?
Gwarancja idzie od daty rejestracji, a dealer zarejestrowal auto bo pewnie juz dlugo byl u nich a moze potrzebowali wyniku sprzedazy
Tak jak wyżej napisano - najczęściej gwarancja leci już od dnia rejestracji (a może nawet nie najczęściej ale zawsze). Plus jak ja kupowałem auto to była zmiana norm emisji spalin czy tam sposobu ich podawania (sierpień-wrzesień 2018) i auta homologowane na starej normie na chamca musieli zarejestrować choćby na dealera przed 1 września, bo później już by się auto nadawało tylko jako eksponat na wystawę. Tak mi to tłumaczono przynajmniej.
Czy są jakieś inne kruczki? Nie wiem. Raczej jakichś większych wałków bym się nie spodziewał, od tyle że auto jest w rzeczywistości starsze niż klient by chciał. No i można się zastanowić czy na pewno z autem wszystko jest ok skoro tyle czasu stoi że aż dealer je na siebie rejestruje? Ale może trochę przesadzam. Powodów może być innych mnóstwo. Może np. po prostu auto ma nietypową (niepopularną) konfigurację i dlatego długo czeka na klienta.
Plusem jest to, że takie auto można często wyrwać w niższej cenie, albo przynajmniej się targować. A jeśli tej gwarancji już dość dużo uciekło to ja bym próbował osobiście wywalczyć np. dodatkowy rok gwarancji w cenie. Choć trzeba pamiętać że ta dodatkowa gwarancja nie zawsze jest równowartościowa do gwarancji podstawowej.
Ostatnio edytowane przez kammar ; 12-04-2019 o 21:28
Ja tak właśnie kupiłem. Zarejestrowany na dealera. Kupiłem miesiąc po rejestracji. Za 3 tygodnie pierwszy przegląd. Jak narazie jeździ i nic się nie dzieje. A cena była dość sporo opuszczona. W tej cenie założyli mi czujniki parkowania.
https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/16535-...-kupowali-auta
ot cała tajemnica, sprawdź kiedy był zarejestrowany
Rejestrowany końcem kwietnia także spokojna moja rozczochrana. 😉
OK, dzięki za odpowiedzi. Ten który chcę kupić zarejestrowany 2tyg. temu i jest na miękkim dowodzie,
abym mógł go odebrać dealer czeka na twardy dowód i wtedy sfinalizowanie zakupu, prawdopodobnie
w następnym tygodniu. Co do szczegółów wyposażenia to na razie nie będę pisał, jeśli transakcja
dojdzie do skutku wrzucę jakieś info.
Ja też tak kupiłem -0 moje było zarejestrowane miesiąc przed tym jak je kupiłem. Też mi tłumaczyli że to było związane z normami spalin.
Adoks, był już taki temat, proszę bardzo:
https://fiatklubpolska.pl/tipo-531/n...y-warto-40078/