Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 42 z 181 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292142 ... OstatniOstatni
Posty od 616 do 630 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #616
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tu chyba nie chodzi o wymiary ale zmniejszanie/oddalanie bo nie sa to lusterka płaskie. W zamian jest minimalizacja martwego pola. Imho skrzynia c514 (w wolnossaku) pracuje mniej kulturalnie niz c635 (t-jet) w sensie plynnosci zmiany biegow ale jest cichsza.
    Z guzikami do szyb mam to samo (w alfie sa blizej) ale to kwestia przyzwyczajenia.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-12-2017 o 16:02



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #617
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Tu chyba nie chodzi o wymiary ale zmniejszanie/oddalanie bo nie sa to lusterka płaskie. W zamian jest minimalizacja martwego pola
    A znasz jakiś współczesny samochód, który miałby płaskie lusterka? Bo przypuszczam, że już takich nie ma.

  4. #618
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Panowie... Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić (3 lata po ślubie)... Biegi wchodzą bez problemów tylko takie wrażenie braku precyzyjności.
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Tutaj tez bym do ASO uderzył bo mam ten silnik w sedanie i jest OK wyciszony. Zachar robił pomiary głośności dla sedana ale nie powinno to mocno odbiegać.
    Wszystkie 1,4 wolnossące są głośne jak się je depta przy 3tyś obr. Zaznaczyłem, że przesiadłem się z C5 2010. No nie ma startu. To budżetowe auto. Aczkolwiek np. w takiej tam Octavii II jest lepiej przy 1,6 mpi np. Ta sama półka. Jak już mówiłem w innym temacie: Kompromisy.

  5. #619
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    I dodam, że wkurzają mnie spryskiwacze szyby przedniej. Marnie opryskują tą szybę. U mnie dolną połowę. Jestem ciekaw jak to będzie przy autostradowej zabawie.

  6. #620
    Klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    202
    Auto
    Punto II FL, Cinquecento
    Rocznik
    2017
    Wczoraj miałem "przyjemność" to sprawdzić. Nie dość, że do połowy (albo nawet niżej), to jeszcze przy bocznym wietrze praktycznie mało co trafia w szybę. Myślałem, że kończy się płyn bo prawie nic nie pryskało, ale jak dojechałem do miasta i zatrzymałem się na światłach, to okazało się, że płynu jest pod dostatkiem.
    Przy okazji przy jeździe z prędkością autostradową i zmiennych podmuchach wiatru robiło mi się naprawdę gorąco. Kierownicę trzymałem jak na kursie prawa jazdy i z taką siłą, że aż mi się ręce pociły Z innych ciekawostek, w czasie jazdy miałem pewien moment, w którym dość mocno wyczułem "zapach" klimatyzacji (jeżdżę na Auto) i nie wiem z czym to jest związane.

    Mnie, tak jak ktoś powyżej wspominał, nie podoba się działanie skrzyni, a zwłaszcza wrzucanie trzeciego biegu. Naprawdę ciężko mi w niego trafić, żeby było to płynne (wrażenie jakbym miał włożyć metalowy pręt pomiędzy dwa inne pręty i zawsze zawadzam (ocieram) o jeden z nich). Co "gorsza" czasem udaje się wrzucić trójkę płynnie, więc się da, ale nie wiem od czego to zależy. Wydaje mi się, że jak go wyżej podkręcę to wtedy jest lepiej. Mam 12-letnie Punto II FL i tam wrzucanie biegów to poezja, więc mam jakieś porównanie.
    Ostatnio edytowane przez otasz ; 01-01-2018 o 22:58

  7. #621
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Zgłosiłbym to w ASO. U mnie biegi wchodzą idealnie.
    Co do prędkości autostradowych - coś jest na rzeczy. Jest pewien dyskomfort.

  8. #622
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    I jeszcze mnie drażni HillHold i kierunkowskazy. Co prawda dwa odrębne tematy ale:

    HillHold działa jak chce. Mieszkam w 3mieście (wzgórza morenowe - płasko u nas nie jest). Do świateł/skrzyżowań zawsze dojeżdżam tak samo (hamulec zawsze wciskam mocno - jeżdżę sporo automatami i mam nawyk). A ten sobie łapie jak chce na tych wzniesieniach Raz tak, raz nie.

    I te kierunki. Przy pacnięciu delikatnym kierunkowskazów uruchamia się seria 3-5 (nie pamiętam teraz jak to jest we Fiacie) sygnałów kierunkowskazem (do wymijania na autostradach - w mieście też się przydaję jak wyprzedzamy Panamerę która się toczy prawym pasem). Rzecz normalna. Już dwa razy zdarzyło mi się, że gdy odpalam auto i gdzieś jadę to przy pacnięciu kierunków daje tylko jeden sygnał kierunkowskazem. Jak dojadę na miejsce, załatwię sprawy i wrócę do auta - jest w normie. Zakładam, że coś gdzieś robię. Może przed rozruchem dotykam manetki - będę obserwować

  9. #623
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    FiatPrime no to masz dziwne odczucia albo jeszcze się nie przyzwyczaiłeś.
    U mnie HillHold działa bez zarzutu. Pokonuję te same wzniesienia i spadki cyklicznie i za każdym razem system działa idalnie. Co do kierunków to kwestia przyzwyczajenia. Też na początku jak nie miałem wyczucia myślałem że nie działają one prawidłowo ale kwestia miesięcy i przełączniki mam opanowane perfekcyjnie
    Co do spryskiwaczy to TTTM - inaczej zachowują się kiedy jedziesz 120 pod wiatr inaczej z wiatrem a inaczej z bocznym podmuchem. Czy nie zdążyliście się przyzwyczaić do tego w swoich poprzednich autach. Moje stare wysłużone Mondeo MKI miało dyszę z której leciały 2 strumienie płynu. Przy prędkości 120 dolatywały może na wysokość wycieraczki w spoczynku ale na światłach jak stałem pryskały idealnie. Przecież należy pamiętać iż przy prędkościach autostradowych auto z przodu otula powietrze które przeszkadza w prawidłowym podaniu mgiełki na szybę.
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  10. #624
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Tylko to co jest w Tipo to nie jest mgiełka. To jest.... COŚ Trzeba będzie dobrać jakieś porządne dysze mgłowe z Insignii, SuperB'a czy Citroena

    @edit: W sumie spojrzałem na serwis na A w poszukiwaniu sprysków do Tipo ori co by znaleźć podobieństwa z innych aut. A tutaj proszę gotowe zestawy:
    http://allegro.pl/dysze-spryskiwacza...016442395.html
    http://allegro.pl/spryskiwacze-mglow...842824879.html

    Muszę spojrzeć rano na aucie jakie mam Chyba te będą u nas: http://allegro.pl/spryskiwacz-szyby-...909241903.html
    Ostatnio edytowane przez FiatPrime ; 02-01-2018 o 00:37 Powód: a przemyślenia :P
    tedybear i otasz lubią to.

  11. #625
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    HillHold działa jak chce. Mieszkam w 3mieście (wzgórza morenowe - płasko u nas nie jest). Do świateł/skrzyżowań zawsze dojeżdżam tak samo (hamulec zawsze wciskam mocno - jeżdżę sporo automatami i mam nawyk). A ten sobie łapie jak chce na tych wzniesieniach Raz tak, raz nie.
    Kolego, w innych wątkach łapiesz za słówka/zeznania. Znasz warunki konieczne do działania Hill Holder'a? Pewnie, że nie znasz, a potem czyta się bzdury - na forum było wielokrotnie. Możesz ciskać po hamulcu aż pedał złamiesz, żylaki na łydkach wywali, a HH nie zadziała
    W instrukcji jest, ale po co czytać, podpowiem Ci:
    1. Pochylenie terenu minimum 5 stopni.
    2. Musi być włączony odpowiedni do pochyłości bieg, wciśnięte sprzęgło i hamulec. Po puszczeniu hamulca auto trzymane jest maks do 2s, lub do próby ruszenia, ale nie więcej niż 2 sekundy. Inaczej - na czas przełożenia prawej nogi z pedału hamulca na pedał gazu.

    Tak to wygląda, gdy ktoś na spokojnie nie pozna auta, nie potestuje. Ale jaka złość, gdy wspomni się o instrukcji. Nie piszę tego złośliwie, ale niech da to jakąkolwiek świadomość, że nie wszystko jest oczywiste.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 02-01-2018 o 00:41
    FiatPrime lubi to.

  12. #626
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Ja wiem, że kolega wszystko zawsze w instrukcji znajdzie

    Jak jednym kołem w większej dziurze stanę na światłach to HH potrafi złapać, a czasem w oczywistych sytuacjach (TAK, Pochylenie więcej niż 5* i wrzucony bieg) nie łapie. Może u mnie jest coś nie tak - będę obserwować i zgłaszać do ASO. Dziękuję, jednak za cenną uwagę z instrukcją

  13. #627
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Ja wiem, że kolega wszystko zawsze w instrukcji znajdzie
    Nie tylko, godzinę po odbiorze testowałem pod domem na podjeździe do garażu, śmiesznie to wyglądało dla postronnych Raz tyłem, raz przodem - chwilę zajęło przyzwyczajenie się, a na drodze LA i FBC - w obu przypadkach trzeba uważać - ograniczenia i niespodzianki.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Jak jednym kołem w większej dziurze stanę na światłach to HH potrafi złapać, a czasem w oczywistych sytuacjach (TAK, Pochylenie więcej niż 5* i wrzucony bieg) nie łapie. Może u mnie jest coś nie tak - będę obserwować i zgłaszać do ASO.
    Sprawdź na spokojnie. W dziurze też potrafi złapać, jeśli auto odpowiednio pochyli, ale wystarczy pewne niezgranie w czasie przy operowaniu biegami, sprzęgłem i hamulcem, a HH nie zadziała.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 02-01-2018 o 00:54

  14. #628
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    No powoli robię listę poprawek Się chłopaki zdziwią jak podjadę na 15 tyś.

  15. #629
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    I jeszcze lusterka podgrzewane mi nie grzeją Tylna szyba grzeje. Boki zimne jak moje serce

  16. #630
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Panowie... Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić (3 lata po ślubie)... Biegi wchodzą bez problemów tylko takie wrażenie braku precyzyjności.

    Wszystkie 1,4 wolnossące są głośne jak się je depta przy 3tyś obr. Zaznaczyłem, że przesiadłem się z C5 2010. No nie ma startu. To budżetowe auto. Aczkolwiek np. w takiej tam Octavii II jest lepiej przy 1,6 mpi np. Ta sama półka. Jak już mówiłem w innym temacie: Kompromisy.
    Nie kompromisy tylko dziś jest taka jakość masowych produktów. W octavii II jest strasznie tandetna tapicerka i plastiki wewnątrz pokryte Ala guma która się wybiera. Ogólnie kokpit niezłe wygląda ale się masakryczbie zużywa. W nowej fabii znajomy miał już wymieniana skrzynie. W grupie vw były problemy z silnikami 2.0tdi i 1.4 tsi. Ople mają problem z tlokami w silnikach 1.4t i wibracjami kierownicy (insignia). Ford ma pękające bloki w focusie rs 2.3 ecoboost. Dziś praktycznie każda marka ma jakieś bolączki i nawet kupując auto Premium nie można być pewnym ze mamy dobry produkt pozbawiony wad. Więc powtarzanie o tych kompromisach no cóż. Każde auto to jakiś kompromis.


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombifiat tipo prowadzeniefiat tipo tylna wycieraczkalogan vs tipotipo forum wspomaganiehttps:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322dacia logan czy fiat tipo swfiat tipo czy focusco lepsze fiat tipo czy dacia logansanderosandero czy tipoDacia Duster vs Fiat Tipofiat tipo wspomaganie kierownicyFiat tipo zostawienie swiatelfiat tipo czy hyundai i30https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl