Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 48
Like Tree16lubi to!

Temat: miękka blacha  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    36
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    Bardzo proste i skuteczne rozwiązanie SUPER POMYSŁ!!!!!!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2016
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    38
    Postów
    43
    Auto
    Tipo 1.4, 16V; wersja Lounge
    Rocznik
    2016
    Koledzy, a Ja mam pytanie z innej beczki odnośnie blach w Tipo
    Mianowicie przymierzam się do montażu radia CB i zastanawiam się w którym miejscu zainstalować uchwyt ze zdjęcia (Diamond K416), żeby nie okazało się, że powyginam blachę.
    Myślałem o montażu w rogu klapy bagażnika od strony szyby gdzie jest ten skos na klapie.
    Co o tym sądzicie??
    diamont k416.jpg
    Ostatnio edytowane przez stoper86 ; 30-12-2016 o 12:32

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2016
    Skąd
    Postów
    627
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 AT
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Co prawda mam auta tej samej marki, ale w grande Punto blacha "wgniotliwa" nie jest, w 500X też nie - pod naciskiem w obu autach wygląda to identycznie. Z czegoś musi wynikać cena Tipo taka, a nie inna. Nowe Punto wersja golas jest tańsze tylko o 2 500zł od Tipo "golas", a jest mniejsze...
    Dzisiaj jeżdżę 500x i pod naciskiem palca blacha"pracuje"

  5. #34
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał bibi Zobacz post
    Dzisiaj jeżdżę 500x i pod naciskiem palca blacha"pracuje"
    Ale wraca na swoje miejsce. W Grande Punto też pracuje, ale wgniotek nie ma. W każdym aucie blacha pracuje pod naciskiem, jeśli pod spodem nic nie ma - to nie są opancerzone sprzęta W UNO z 1993, w Pugu 206 z 2003, w Corsie B z 1997 też tak było. Spróbuj na przetłoczeniach
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 30-12-2016 o 17:36

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ale wraca na swoje miejsce. W Grande Punto też pracuje, ale wgniotek nie ma. W każdym aucie blacha pracuje pod naciskiem, jeśli pod spodem nic nie ma - to nie są opancerzone sprzęta W UNO z 1993, w Pugu 206 z 2003, w Corsie B z 1997 też tak było. Spróbuj na przetłoczeniach
    Miałem Grande Punto i dach się wgniatał od byle czego. Spadł kasztan i wgniecione. To samo z bocznymi poszyciami -kamykiem dostał i już wgniotka.
    To wszystko przez ekologię. Musi być lżejsze. Tak to by narzekania były że za dużo pali.
    Z drugiej strony Tipo od Punto jest tylko 100 kg cięższy.

    W moim aucie z 1964 roku nic nie pracuje. A nie koniecznie wgniotka byłaby po puknieciu młotkiem.

    Pukajac w karoserię nowych aut słychać jak cienką to blacha (odgłos jakby pukać w puszkę po piwie).

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    32
    Auto
    TIPO 1.6 MULTIJET "BUSINESS LOUNGE"
    Rocznik
    2016
    Gołębie ,może nie takie straszne gorsze te większe typu gawrony ,sroki,jak zauważyłem często latają z jakąś dziwna zawartością w dziobach a i o upuszczenie tego czegoś chyba łatwo . Znając swojego pecha pewnie na mojego"Hipcia" będzie to wszystko spadać. Dzisiaj chciałem przetestować wypchniecie małego wgniecenia maski po prostu palcem-niestety znajduje się w takim miejscu ,ze od spodu nie ma dojścia (wzmocnienie maski)Troche pomogła mała przyssawka ,udało mi się podciągnąć do takiego stopnia ,ze nie bije mnie już to tak po oczach.Niestety nie zrobiłem foto przed i po "akcji" 20161230_170016.jpg

  8. #37
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał leinad Zobacz post
    Miałem Grande Punto i dach się wgniatał od byle czego. Spadł kasztan i wgniecione. To samo z bocznymi poszyciami -kamykiem dostał i już wgniotka.
    To wszystko przez ekologię. Musi być lżejsze. Tak to by narzekania były że za dużo pali.
    Z drugiej strony Tipo od Punto jest tylko 100 kg cięższy.

    W moim aucie z 1964 roku nic nie pracuje. A nie koniecznie wgniotka byłaby po puknieciu młotkiem.

    Pukajac w karoserię nowych aut słychać jak cienką to blacha (odgłos jakby pukać w puszkę po piwie).
    Mam okazję oglądać auta, które parkują pod kasztanami, wszystkie mają wgnioty - jednak z dużą siłą to uderza spadając z kilkunastu metrów. Na GP mam jedną wgniotkę widoczną pod kątem w świetle slonecznym, prezent od buraka, który przyładował drzwiami w jedne z drzwi, nie pamiętam które. Na dachu, masce (lakier troszkę poobijany od kamyków) i pozostałych elementach wgniotek brak. Pod czymś, z czego coś może spadać, nie parkuje się auta

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Dobrze to kolega leinad ujął ""jak puka się palcem to odgłos jakby pukać w puszkę po piwie,, właśnie napisałem wyżej że tak się dzieje jak nie ma żadnych wygłuszeń - kelerów przyklejonych od wewnątrz na blachę w miejsca wolne od poprzeczek, wzmocnień itp. Taki jest odgłos. Na dachu, bokach, błotnikach itd. Bo to są wolne miejsca właśnie.

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Wiesz kwestia gdzie auto parkujesz itp. Miałem na myśli po prostu fakt że nowe auta mają cienkie blachy z wielu powodów: ekonomicznych i ekologicznych.
    Zieloni komuniści (ekolodzy) to im należy za to dziękować.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Leszek_70 Zobacz post
    Dobrze to kolega leinad ujął ""jak puka się palcem to odgłos jakby pukać w puszkę po piwie,, właśnie napisałem wyżej że tak się dzieje jak nie ma żadnych wygłuszeń - kelerów przyklejonych od wewnątrz na blachę w miejsca wolne od poprzeczek, wzmocnień itp. Taki jest odgłos. Na dachu, bokach, błotnikach itd. Bo to są wolne miejsca właśnie.
    Miałem raczej na myśli fakt że słychać jak cienka jest ta blacha. Wygłuszenia sa jakieś poprzyklejane. Zajrzyj np. przez otwór inspekcyjny do bezpieczników w bagażniku (po lewej stronie). Jest tam do karoserii przyklejona jakaś mata.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    No to ta mata fabrycznie nazywa się kelerem. Co do blach to masz też rację jak najbardziej każdy producent szuka oszczędności i to są ich efekty. Oszczędzają nie tylko na blachach ale i na podkładach lakierniczych, lakierze i wielu innych dodatkach w środku także. Wiem to z doświadczenia i z tego co człowiek widzi w pracy dziennie.Jakie oszczędności zostały poczynione co do wcześniejszych lat.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    W obecnym samochodzie (NieTipo ) mam fabryczne, gumowe listwy na drzwiach, tak umieszczone, że znaczna część patałachów swoimi drzwiami trafia właśnie w tę gumę, a przy okazji ładnie komponujące się z nadwoziem. W Tipo tego nie ma. Zastanawiam się nad listwami niezależnego producenta (można łatwo znaleźć w necie/allegro), tylko że moim zdaniem niezbyt estetycznie to wygląda na Fiaciku.... Co myślicie? link
    No muszę się wypowiedzieć , za cholerę nie przekonam się do tych listw. A na białym to będę je widział z 3 kilometrów ...
    pchris lubi to.

  13. #42
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,075
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    No muszę się wypowiedzieć , za cholerę nie przekonam się do tych listw. A na białym to będę je widział z 3 kilometrów ...
    Można zamówić w kolorze nadwozia, ale nadal jakoś mi to wizualnie nie pasuje do przetłoczeń na drzwiach.

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    32
    Auto
    TIPO 1.6 MULTIJET "BUSINESS LOUNGE"
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Mam okazję oglądać auta, które parkują pod kasztanami, wszystkie mają wgnioty - jednak z dużą siłą to uderza spadając z kilkunastu metrów. Na GP mam jedną wgniotkę widoczną pod kątem w świetle slonecznym, prezent od buraka, który przyładował drzwiami w jedne z drzwi, nie pamiętam które. Na dachu, masce (lakier troszkę poobijany od kamyków) i pozostałych elementach wgniotek brak. Pod czymś, z czego coś może spadać, nie parkuje się auta
    Niestety nie zawsze można zaparkować pod "piękną chmurka" ,przynajmniej w moim (przypuszczam ,ze większość użytkowników tak ma)przypadku,parkuje po prostu tam gdzie znajdę wolne miejsce na parkingu osiedlowym ,a o takie jest bardzo ciężko

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2016
    Skąd
    Trzebinia
    Wiek
    64
    Postów
    130
    Auto
    TIPO 1.4 EASY 2016
    Rocznik
    2016
    w środe jade do serwisu beda regulować gaz noi przyjedzie blacharnik zobaczymy co powie,niewielkie wklesniecie niepowinno sprawic mu kłopotu zobaczymy, zastanawiam sie czy niepodciągnac to pod gwarancje na blache mimo wszystko

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Siena
    Rocznik
    1998
    Witam forumowiczów. Niestety moje Tipo miało nieprzyjemną przygodę w garażu i mam lekko obtarte drzwi. W jednym miejscu jest minimalne (na wielkość malutkiej dłoni) wgniecenie i potrójna ryska ale bardzo płytka, i w drugim miejscu tak na pół paznokcia zdarty lakier plus kilka ledwo widocznych rysek (bardziej smug). Zastanawiam się nad skorzystaniem z AC (mam pakiet dealerski), ale obawiam się że wycenią na poniżej 500 zł (taką mam franszyzę) i nic z tego nie będzie. Poza tym ile może nie ma sensu robić sobie szkodowej historii dla takiej kwoty.
    I tu moje pytanie do bardziej obeznanych, żeby mnie nie oszukali w ASO - ile naprawa czegoś takiego może kosztować? I jakie są opcje - czy idzie to jakoś podszlifować i zalakierować (ryski są płytkie) żeby nic nie było widać czy trzeba od nowa malować całe drzwi (wtedy wyszłoby chyba już mocno drogo). No i pozostaje to lekkie wgniecenie do wyprostowania. Czego mogę się spodziewać i ile rozsądnie powinienem zapłacić? Pozdr


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wyłamana blacha ogarnicznika
    Napisany przez UserDeleted na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-05-2016, 15:05
  2. [blacha] Dobrze zaopatrzony, niedrogi szrot z częściami do Fiata
    Napisany przez miloszk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-05-2016, 09:01
  3. bravo zagięta blacha
    Napisany przez bomba69 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-08-2015, 15:59
  4. [blacha] Palio po lifcie
    Napisany przez Maciek R4 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-02-2014, 19:11
  5. skrzypiąca blacha
    Napisany przez rom3o na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-06-2013, 01:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo blacha

cienka blacha w nowych samochodach

nowe samochody cienka blacha

Opinie nowy fiat tipo jaka ma blache

hyundai cienka blach forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl