Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 28 z 28 PierwszyPierwszy ... 18262728
Posty od 406 do 417 z 417
Like Tree97lubi to!

Temat: Kto zrobił najwięcej kkm swoim Tipo?  

  1. #406
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,785
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ciekawe jaki motor w nim ma.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #407
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,219
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Ciekawe jaki motor w nim ma.
    Jak dobrze kojarzę 1.4 95KM. Ostatnio był gość na FB Tipo tjet z lpg 400tkm, silnik nie ruszany. Alternator padł po 300tkm, dwumas po 380tkm.

  4. #408
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    305
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Jeden gościu na FB pokazał tipolota z nabitymi 533 tys km
    Ha ha , może kręcił szafę w drugą stronę 🤪

  5. #409
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,785
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Ostatnio był gość na FB Tipo tjet z lpg 400tkm, silnik nie ruszany. Alternator padł po 300tkm, dwumas po 380tkm.
    O! I takie informacje to ja lubię :-) ciekawe ile akumulatorów zużył :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #410
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Jak dobrze kojarzę 1.4 95KM. Ostatnio był gość na FB Tipo tjet z lpg 400tkm, silnik nie ruszany. Alternator padł po 300tkm, dwumas po 380tkm.
    Tak, też go widzialem. Mozna powiedziec ze stara dobra motoryzacja . Ale tipo przecie jest "be" lepszy peżocik, citroen, opelek albo jeep avenger z puretechem 1.2 ktory zrobi 1/4 tego przebiegu. Albo vw z dsg skonstrowanym tak że części od odkurzacza zelmer są solidniejsze niż w tej skrzyni.Ale za to mają fajniejszy tablecik, miękkie boczki(choć nawet nie zawsze)i designerskie knefelki do sterowania radiem
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-12-2023 o 17:49

  7. #411
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    Myślę, że ze starej motoryzacji to w tipo została tylko konstrukcja silnika. Nie zdziwiłbym się gdyby materiały z jakich zostały stworzone elementy silnika 1.4 16v 95km czy 1.4 T-Jet są o wiele gorszej jakości niż te 10-15 lat temu. To samo było w Dacii którymi jeździłem przed zakupem Tipo. Silnik D4F w Renault był pancerną jednostka w ostatnich latach produkcji ( od 2014 r. ) w Daciach wystarczyło zapomnieć regulacji zaworów i już wypaliły się gniazda zaworowe, identycznie było w motorze 1.6Sce co jest japońska konstrukcja Nissana z lat 2000 o oznaczeniu HR16DE. Ponad 10 lat temu posiadałem Fiata Sienne 1.2 8v 75km którą odkupiłem od członka rodziny. Auto miało 90 tyś km i jak się rozgrzało pyrkało z wydechu. Okazało sie ze zawory były podparte przez LPG i po regulacji wszystko było ok, głowica nie potrzebowała regeneracji. Oczywiście zdarzają się Fiaty Tipo czy wyżej wspomniane Dacie które przejeżdżają po 400 a nawet 500tyś. km ale to są pojedyncze sztuki a kiedyś takie przebiegi nie były czymś dziwnym.

  8. #412
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    Myślę, że ze starej motoryzacji to w tipo została tylko konstrukcja silnika. Nie zdziwiłbym się gdyby materiały z jakich zostały stworzone elementy silnika 1.4 16v 95km czy 1.4 T-Jet są o wiele gorszej jakości niż te 10-15 lat temu.
    Mimo wszystko robią po 300, 400, 500 tys. więc może niekoniecznie. Buda ma ocynk, dość grube blachy, nawet fabryczna konserwacja jak na obecne czasy na przyzwoitym poziomie. Ale o auto trzeba jako tako dbać, a nie wdupić tam przysłowiowe LPG, ciorać na potęgę i nie interesować się co się tam pod maską dzieje.
    Po tych 6 latach i moich skłonnościach do DYI przejrzałem do auto w każdym zakamarku i uważam że jest przyzwoicie zbudowane.
    Zastrzeżenia jakie mam to elementy układu hamulcowego (klocki tarcze) rodem ze wschodu.
    Życzyłbym sobie żeby toyota którą odbieram za kilka dni była równie bezawaryjna co ten tipek.

  9. #413
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Życzyłbym sobie żeby toyota którą odbieram za kilka dni była równie bezawaryjna co ten tipek.
    Od razu kup lakier zaprawkowy, szybko ruda wyłazi na odbiciach od kamyków, otarciach - na rocznym znanym mi yarisie osobiście widziałem

    Od razu dam radę, bo wszyscy tę samą manianę odwalają kładąc ramkę rejestracji na blachę. Dostarcz do ASO piankową podkładkę pod rejestrację - jeżeli tojka nic nie daje. Oryginał w Skodzie kosztuje około 10-20zł. Nie uwali się lakier od ciągłych uderzeń plastiku (na białym aurisie w miejscach wytarcia lakieru było po roku rudo, to też obserwowałem przez rok od nowego), nie będzie hałasu podczas zamykania bagażnika. W ASO ogólnie pojęcia o czymś takim nie mają, do Ateci kupiłem we własnym zakresie, nakleili. W 500X jest fabryczna plastikowa, więc tu problemu nie było.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Albo vw z dsg skonstrowanym tak że części od odkurzacza zelmer są solidniejsze niż w tej skrzyni.
    Pozwolę się z tym nie zgodzić. Już trzecią szczotę do Zelmera mam, bo kółka pękają, a sucha DSG DQ200 w Atece 8800km już przejechała Jedna szczota tyle nie zrobiła Gdybyś bardziej się rozejrzał dałbyś przykład tylnych mostów w wersjach 4x4, które FCA montowała w 500X, Compass, czy Renegade - nie trzeba wychodzić z FCA w poszukiwaniu kwiatków. Są już pierwsi "szczęśliwi" właściciele, którzy stoją przed widmem wydania grubych trzycyfrowych cebulionów, bo nikt tego nie naprawia, nie ma częsci, trzeba kupić nowy, tudzież w nieznanym stanie na szrocie. Na forum Jeepa kilka osób jest.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ale za to mają fajniejszy tablecik
    Co prawda w moim Seacie nie ma tableciku, ekran wtopiony w kokpit, ale jednak lepiej to działa niż w byłym i straconym FCA, w szczególności są aktualizacje map online co miesiąc (w tle), trafiają się i systemowe. Abonament na usługi online też lepszy cenowo niż w tym co teraz oferują we Fiacie.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 28-12-2023 o 13:20

  10. #414
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Z rejestracją wiem ale dzięki. Yaris w kilku miejscach idzie w folie, akurat ta wersja ma lakier trzywarstwowy ale bede patrzyl. Blachy są w ocynkuy więc dziwne. Temat uslug online mam na 4 lata z glowy bo za darmo zreszta nie wiem czy potrzebne bo jest bezprzewodowe AA). Dwustrefowa klima grzana kiera, hud,iACC i kupe innych asystentów, automat, fajny design sportowe grzane fotele tez ciezko znalezc w miejskim aucie ktore nie ma napędu specjalnej troski (vide wspomniany puretech)wiec gdy dodamy spalanie 3-4 l i jednak rankingi bezawaryjności to nie ma konkurencji.No tylko własnie ten sterczący badziew razi ale i tak dobrze ze jest poziomo nie pionowo (no nie umiem przeżyć już całkowicie takiego gówna jak jest w clio czy volvo ex30).Gdybym jednak szukal suva a nie malego wypierdka na miasto to bym sie zainteresował chińczykami. We wtorek jade chinskie MG ogladac bo otwieraja salon a kumpel cos szuka i chetnie zobacze co mają. Bo cenowo rewelka, silniki oplowskie (takie troche starsze montowane np w insignii 2017-2020) w UK pelno tego jezdzi pod brandem MG. I te silniki tez po kilkaset kkm robią. Co do skrzyń nie wiem co tam wsadzają są jakieś 7biegowe dwusprzęgłówki. Czy mogą paść szybciej niż dq200 nie wiem ale jak czytam że w skodzie po 35 tys gość ma do wymiany sprzęgła i ta wymiana kosztuje 7-9 koła to chyba gorzej być nie może.Zresztą dają 7lat gwarancji na zachętę. Kto to kupi wygra albo przegra.
    Nie jest to konkurencja dla bmw czy mesia bo one nie sluza do jeżdżenia tylko pokazywania stanu konta ale takiemu stellantisovi czy vag zalezą za skórę. Vag siedzi cicho bo ma tam fabryki i cla by sie odbily czkawką ale stellantis ma się czym martwić nie zyskując wiele w zamian. Auta pokroju tipo crossa odpadną w
    przedbiegach
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 30-12-2023 o 00:59

  11. #415
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    . Czy mogą paść szybciej niż dq200 nie wiem ale jak czytam że w skodzie po 35 tys gość ma do wymiany sprzęgła i ta wymiana kosztuje 7-9 koła to chyba gorzej być nie może.
    Widziałem ten wpis, gdy miałem zamawiać Atecę. Użyszkodnicy sami potrafią sprzęgła wykończyć, np. włączyć parkingowy i tryb jazdy, a wtedy sprzęgła trą, czy trzymać bez hamulca/Autoholda na górkach itp. Jest dużo czynników. Jak będzie w moim czas pokaże.

  12. #416
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ok wazne aby byc swiadomym. Ja duzo jezdze w korkach wiec rozwiazanie nie dla mnie. Domniemuję że tak jak w klasycznym sprzęgle sporo jest jazdy na półsprzęgle co na pewno tym tarczom nie służy. Mi to w takim ruchu tipolota szkoda, zwlaszcza ze jest z dwumasą stąd decyzja o przesiadce na przekladnie planetarną z silnikiem elektrycznym. Czy ona zrobi te 500 tys jak te rekordowe tipoloty tutaj, nie wiem (choś są doniesienia że ktoś już tym zrobił 700 kkm-mowa o tym modelu nie priusie, bo tam to norma), wgl mogę nie dożyć. Tak czy inaczej tipo wydaje się być konstrukcją solidną (albo raczej prostą) w której nie sposób znaleźć awarii większego kalibru finansowego. Doswiadczenie pokazuje ze toyota w hybrydzie sie nie psuje ale tam potencjal jest sporo wiekszy zwlaszcza ze strony elektroniki.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 30-12-2023 o 19:36

  13. #417
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2023
    Skąd
    bielsko biała
    Wiek
    40
    Postów
    1
    Auto
    fiat tipo
    Rocznik
    2019
    249000 rok 2019 silnik 1.4 star jet 95km . Instalacja LPG .
    kjk lubi to.


 
Strona 28 z 28 PierwszyPierwszy ... 18262728

Podobne tematy

  1. Co dziś zrobiłem dla swojego Tipo ?
    Napisany przez bibi na forum Tipo
    Odpowiedzi: 4272
    Ostatni post: Wczoraj, 22:51
  2. Co dziś zrobiłeś w swoim aucie?
    Napisany przez rajtkezjusz na forum 500X
    Odpowiedzi: 375
    Ostatni post: 07-11-2023, 20:29
  3. Fiaty, które chciałbyś mieć w swoim garażu
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-02-2013, 06:46
  4. Czy jesteśmy wierni swoim autom?
    Napisany przez ciril na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-07-2012, 08:09
  5. Co dziś zrobiłem/am w /z swoim autem.
    Napisany przez Ali na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-03-2011, 11:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531kto-zrobil-najwiecej-kkm-swoim-tipo-358802

fiat tipo po duzym przebirgufiat tipo 1.4 95 km 180 tys przebieguhttps:fiatklubpolska.pltipo-531kto-zrobil-najwiecej-kkm-swoim-tipo-35880

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl