Oni do tych firm nie dają, tylko biorą gotowe z produkcji. W moim przyciemnione są z rocznika 2015, a pozostałe 2016. Mam wysłać w ramach dowodu paczuszkę z bocznymi szybami i wyciętą z klapy bagażnika Na folii są nadruki z parametrami, logo FIAT/Pilkongton/AGC Mam wadę wzroku, ale nie aż taką, żeby nie dostrzec folii. Do tego wytłumacz proszę, dlaczego nie ma na fabrycznych szybach baboli widocznych przy zafoliowanych Szyba wklejona jest z folią pomiędzy szybą, a konstrukcją klapy bagażnika?
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 17-05-2017 o 12:08
Krówka ma rację, szyby przyciemniane fabrycznie nie są foliowane. Przecież taka folia to ma trwałość kilka lat.
Dodatkowo szyby przyciemniane w trakcie produkcji posiadać powinny inne oznaczenia. Zobacz sobie choćby na przednią szybę u siebie, u mnie jak byk jest fabrycznie napisane, że ma przejrzystość 70%. Boczne również są tak robione, choć u mnie jest tylko oznaczenie, że są hartowane. Trzeba by więc zobaczyć oznaczenie szyb fabrycznych przyciemnianych i porównać z takimi nie przyciemnianymi.
U mnie na bocznych nie ma oznaczeń, mimo, że wyglądają identycznie jak ta przednia.
Na astrze K na wszystkich szybach jest opis przejrzystość 70%.
O technice produkcji szyb poczytać możesz tu : Pilkington - First in Glass
pozdrawiam
W piątek/poniedziałek odbieram mojego Tipo SW z fabrycznie przyciemnianymi szybami to zrobie zdjęcia i powiem jak są przyciemnione.
A do mnie napisali dzisiaj tak:
"Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Uprzejmie informuję, iż Pana zapytanie zostało przesłane do kompetentnego Działu, który zajmie się udzieleniem wyczerpujących informacji."
Czekam na rozwój wypadków
Zapraszam do blacksun w Toruniu lub do innych renomowanych firm tego typu , i chciałbym zobaczyć czy jesteście w stanie rozróżnić folię od piecowego przyciemniania
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
[QUOTE=marcilud;282109]Hej ja przyciemniłem u fachowca 95% (najciemniejsza możliwa ) w systemie "clear view| ( niby dobrze widać z wewnątrz )
a wyglada to mniejwiecej tak z zewnątrz
Załącznik 27935
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
jak na razie nikt nie wstawił zdjęć z bliska
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
No i moje pytanie:
Kolego Krzolek masz "fabryczne" przyciemnienie ??
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Już doczytałem ...
koszt piecowego przyciemnienia to 1500-2500zł , dalej się upieracie ??
Piecowe przyciemnianie szyb Kraków, Bielsko-Biała
Nie potrafisz odróżnić masowej produkcji szyb od przyciemniania detalicznych, z którymi przychodzi ktoś z ulicy. Wiem jakie szyby mam w aucie, nie ma na nich żadnej folii. Przestań proszę siać herezje. Szyby są typu "Tempered Glass", czyli hartowane, więc nie ma mowy o warstwach. Rozumiem, że według Ciebie kropki i czarne pole do kleju naklejone jest na folii, albo folia jest idealnie przycięta?
hartowane szyby kolego są w każdym aucie od końca lat 80-tych bez względu czy są przyciemniane czy nie , taki wymóg bezpieczeństwa
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
po drugie koszt 1500 zł to jest jak dostarczysz szyby do firmy ,2500 z demontażem i montażem wykonanym przez nich
Czytaj proszę ze zrozumieniem co ludzie piszą, do tego całe wypowiedzi.
Napiszę jaśniej. To oznacza, że szyba jest jednowarstwowa, więc "wewnątrz" szyby nie ma możliwości wstawienia folii, jedyna możliwość jej istnienia, jeśli nie ma na wierzchu.Szyby są typu "Tempered Glass", czyli hartowane, więc nie ma mowy o warstwach.
Skąd nagle poemat o wymogach bezpieczeństwa? Idąc dalej są w aucie jeszcze laminowane... Ze względów bezpieczeństwa zabronione jest stosowanie szyb hartowanych w szybach czołowych.
Wątek jest o fabrycznie przyciemnianych szybach, czyli przez producentów szyb na etapie ich produkcji.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 19-05-2017 o 09:58
Odnoszę wrażenie jakby fred żałował ze nie przyciemnil fabrycznie a teraz udowadniał ze słusznie zrobił
Widocznie Fred nie rozumie , czym różni się barwienie / przyciemnianie szkła w procesie produkcji , a przyciemnianie gotowego szkła bezbarwnego. To co podlinkował jest to metoda napylania próżniowego (od wewnętrznej strony) związkami metali , a później wygrzanie w piecu. Metoda trwalsza od foli , ale wymagająca wyjęcia szyb (wycięcia przy wklejanych). To co rozumiemy przez "przyciemnione fabrycznie" to dodawanie związków metali do masy szklanej i zabarwienie szyby na wskroś w trakcie jej produkcji. Nie robi tego Ahmed w tureckiej fabryce Fiata , ani pracownik dealera w Polsce.
Ostatnio edytowane przez giannini ; 19-05-2017 o 13:16 Powód: bład
W cromie też mam fabrycznie przyciemniane szyby i na 100% nie jest to folia. Kiedy szyba w klapie bagażnika się zbiła to na drobny mak , jak by była folia to chyba nie byłoby takiego efektu?