Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 47
  1. #16
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał maku
    jak mogę dowiedzieć się jakiego mam kompa? motor to jtd 8v 115 z 2k2r
    jak kolega powyżej napisał możesz śmiało zaślepiać cały tak jak ja



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    dzięki chłopacy

    edit: @pała w którym warsztacie się wirusowałeś? nie wiesz czy wszędzie ceny będą takie same? z info@goodhope dostałem niejasna odpowiedź
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    @ tak jak mówia śmiało zaślepiaj- tez mam to samo

    w mojej okolicy są 2 warsztaty w odległości 15km. jeden na ich stronce, drugiego jeszcze nie ma (tu właśnie robiłem )
    u mnie cena taka sama w obydwu czyli 700 zł. z tym ze bez hamowania.

    a czy w innych jest tak samo to Ci nie powiem. najlepiej dzwonic i pytac

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Najbliżej mam jakiś warsztat w Rawie Maz.
    Pan był trochę zdezorientowany i przestraszony jak do niego zadzwoniłem ale powiedział 600zł za czipa.
    Cena miodna, oby jakość usługi faktycznie została zachowana.
    Niestety dopiero po 24 stycznia będzie można podjechać :/
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    co do jakości programu zrobionego przez goodhope to spokojnie!
    jak zgra Twoje mapy i wyśle do nich to wszytsko bedzie ok. 600 zł to raczej bez hamowni.
    druga sprawa jesli masz jakies uwagi- przykladowo zeby wirus oszczedzil ci dwumas- powiedz to.
    nie bedziesz mial wtedy max momentu od samego dołu i nie dobije Ci tak szybko dwumasu
    ja mam zrobiony max moment na ok 2.5-2.7k rpm :]

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    W sumie to mam nowy dwumas i sprzeglo i skrzynie z przebiegiem 80k wiec nie powinienewm sie martwic ale nie wiem czy potrzebuje jakiegos wiekszego kopa na niskich obrotach..
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    przykładowo masters tuning robi programy tak ze masz jebniecie przy 1500 obr i wtedy max moment pozniej to tylko spada. ja osobiscie jestem zwolennikiem łagodnej linii. max moment jak pisalem pozniej. na 1 i 2 biegu nie ma takiego kopa jak 3,4,5 :] duzo jezdze i mi zalezalo na dynamice w trasie- a ta jest super teraz.

    wiekszosc tunerow tak właśnie robi, ze masz magiczna 3 i 4

    przebieg mamy taki sam. moj dwumas/sprzeglo ma ponad 30k km (wirus robiony jeszcze przed wymiana). wiec mysle ze nie masz sie czego obawiać tylko robic nie pożałujesz napewno ;]

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Mam nadzieję, że nie pożałuję bo decyzja zapadła, trzeba tylko czekać. Tak sobie myślę, że przecież na 1 i 2 się nie wyprzedza to po ki wuj duzy moment wtedy itak nadrabia przełożeniem. A Ty masz jakiś wykres Pała czy nie hamowany był?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2010
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    46
    Auto
    Stilo
    Chwila chwila pała, bo czegoś tutaj nie rozumie. Jak można odciążyć jakies biegi a jakichś nie ?? nie czaje. Co ma moc do skrzyni biegów ? A co do momentu wyżej to bardziej męczy sie turbina bo musi wiecej dmuchać auko musisz wiecej kręcić i wiecej Ci pali.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    no rzeczywiscie zle sie wyrazilem :]
    chodzilo mi o to ze na 1 i 2 biegu nie czujesz tej mocy tak jak czuc ja na pozostałych. (na 1 i2 mniej wciska w fotel niz na 4)
    wiadomo ze 1 i 2 sa krotkie w stilo no ale mniejsza o to.

    co do dmuchania turbawki,owszem ale od tego ona jest :]
    no ale mozna sobie wybrac jak kto woli. czy obciazyc maksymalnie dwumas/sprzeglo i dac mu max moment wtedy kiedy najbardziej jest obciazony czy dac pozniej i dluzej sie nim cieszyc :]

    jesli chodzi o spalanie to sie nie zgodze. przy normalnej jezdzie pali srednio o 0.5l mniej niz przed programem. jak przycisne to wiadomo polknie wiecej nawet do 7l,no ale w tym nic dziwnego nie ma :] wiecej mocy=wieksze spalanie podczas dynamicznej jazdy- 3-4k rpm

    maku, ykres bede mial niedlugo narazie wydalem kase na przerobke lamp i hamownia przeszla dalej w kolejke :]

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Cytat Napisał rybok_999
    A co do momentu wyżej to bardziej męczy sie turbina bo musi wiecej dmuchać
    ale wcześniej jest poprostu niepotrzebne.. chcesz oszczednie to nie wchodzisz na wyzsze obroty, chcesz pozapier.. to chcac nie chcac musisz.

    /a o ile dobrze sie orientuje to po czipie turbina wiecej nie dmucha, tylko tyle co w standardzie na tych samych biegach/

    a co do 1 i 2 - to nawet jak dasz tu wysoki moment to nie odczujesz za bardzo w praktyce, moze na 1/4 mialoby to sens ale przy dailydrivingu juz nie.
    Jesli mi sie nie spieszy to i 3, 4 bieg robie do 2 tys. niby moment nie potrzebny, ale jak bede chcial pocisnac to wlasnie wtedy zaczyna sie jazda, bo wczesniej to nawet o trakcje ciezko
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2010
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    46
    Auto
    Stilo
    maku, co Ty wygadujesz ??wcześniej niż 2.7 jak pisal pała jest nie potrzebny ?? to ja niewiem jak Ty jeździsz samochodem.
    Moim zdaniem normalna jazda to kręcisz do 2.5rpm i następny bieg. jeżeli chcesz jechać mocno dynamicznie to ponad 3 a jeżeli bardzo spokojnie to 2. Różni ludzie różnie jeżdzą. Ja wole mieć max moment w okolicy 2.4-2.5 i mieć wtedy dynamiczną jazde.

    Jeżdząc Twoim stylem albo jedziesz jak ślimak albo dajesz po gazie i wtedy zasuwasz.


    następna Twoja teza też jest nie prawidłowa bo czip to lekkie podkręcenie turbawki i podstrojenie odpowiednie map i kątu wtrysku. (tak mniejwiecej).

    Co do 1 i 2 nie ma czegoś takiego jak niższy wyższy moment. silnik pracuje tak samo skrzynia to tylko przełożenie.

    No to tyle ode mnie zrobicie jak chcecie ja wiem że nad tym trzeba sie dobrze zastanowić bo to nie mała kasa.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Cytat Napisał rybok_999
    maku, co Ty wygadujesz ??wcześniej niż 2.7 jak pisal pała jest nie potrzebny ??
    nie no gdzie albo mnie zle zrozumiales albo ja nie przylozylem sie do szczegolow

    Cytat Napisał maku
    Jesli mi sie nie spieszy to i 3, 4 bieg robie do 2 tys. niby moment nie potrzebny
    mowilem do 2 tys.

    i nie jak slimak bo przy 2 tys masz 100km/h i do 2 tys tez wzglednie szybko sie rozpedza do tej setki z reszta whatever.

    ze czip to mapy i kąty wtrysku to wiem ale o podkręcaniu turbawki to nie słyszałem szczerze przy zwyklym chiptuningu
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    ja mam maree 2,4 jtd i szczerze mówiąc jeżdżę tak od 1200 rpm (na każdym biegu!). Jest to w zupełności wystarczające. tzn. przy 1200 rpm auto idzie już gładko (dzięki 5 cylindrom i wałkowi wyrównoważającemu) ale mało co się dzieje. po przekroczeniu 1500 rpm sprężarka zaczyna dmuchać i odczuwalnie przy 1600rpm jest kosmos! Az do 4000rpm. NA KAŻDYM BIEGU!!! Silnik fabryczny 130 km i 305 Nm. I nic więcej nie potrzeba. Jak mam 75 na godzinę to na 5 biegu jest 1500rpm. Chce wyprzedzić? tylko naciskam gaz. To jest wykorzystanie momentu na niskich obrotach. No i spalanie przyzwoite. Wiem że przy 75 na godzine i 3 biegu a tym samym są wyższe obroty i korzystniejsze przełożenie to będzie lepsze przyspieszenie ale kosztem spalania i szybszego zużycia silnika. Przy silniku 1,9 i momencie 355Nm to dość mocno wyśrubowane osiągi. Jak bym wiedział że do tego właściciel jeździ od 3000 do 4000rpm to nawet za dopłatą bym nie chciał takiego auta. Jak wiadomo dla diesla 4000rpm to maksymalne obroty. Oczywiście nie po to sie "tuninguje" silnik blisko do granic możliwości aby jeździć nim jak stary dziadek do kościoła. Teraz napisze coś złośliwego . Jak ktoś lubi wysokie obroty to niech kupi auto z silnikiem benzynowym. No i jeszcze mała sprawa. Turbosprężarka. W moim jest ze zmienną geometrią łopatek i sterowanie siłownikiem pneumatycznym. Czyli wymiana tylko oprogramowania niestety nie zmieni ciśnienia doładowania no chyba że jeden gość mnie zagada a drugi ukratkiem wymontuje turbine i ją na specjalnych przyrządach przereguluje i zamontuje ją spowrotem. Napiszcie jakie sterowanie ma Wasza turbina w stilaczach.

    [size=2][ Dodano: 2011-01-15, 09:56 ][/size]
    jeszcze mała korekta, żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał: Nie jeżdże do 4000rpm Jeżdżę do ok 2000rpm a jak nieraz potrzebuje np przy wyprzedzaniu to tak do 3000rpm. A (jak napisałem wcześniej) "do 4000rpm" ciągnie tak samo jak przy 1700, 2000, 2800, 3500rpm. Czyli w mniej więcej w całym zakresie obrotów.
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    Krosno
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115KM czarna perła
    No i zrobione
    Auto z***a do przodu jak głupie, moment z dołu zrobili bardzo wysoki tak że ma straszny strzał ale fajnie bo w mieście jeździ się bardzo dynamicznie korzystając tylko z tego momentu i z niskich obrotów, a jak się chce pojechać szybciej to moc jest dostępna w bardzo szerokim zakresie obrotów.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9 jtd 115 chip

stilo jtd 115 chip

chip stilo jtd

jtd 115 chip

1.9 jtd 115km chip

dwumasa stilo

chip 1.9 jtd 115

stilo 1.9 jtd chip

mapa do stilo 1.9forum fiat stilo jtd jtd a chipfiat stilo 1.9 jtd 115 chipchip stilo jtd 115stilo chipstilo jtdchip do jtdgdzie kupic mapy do stilo jtdfiat stilo chip cenaprogram stilo jtd1.9 jtd 115 chip efektynajprostszy program podniesienia mocy 1.9 jtdfiat stilo jtd chipstilo jtd 115km mapastilo jtd mocstilo jtd 115 chip max
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl