gdzie robiłeś?
gdzie robiłeś?
RS Service Rzeszów, na wykresie masz ich stronkeNapisał ciril
jak z kosztami?
zrobiłeś coś ze sprzęgłem oraz dwumasem?Napisał jou123
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Korzystał ktoś z firmy GOODHOPE "na odległość"?
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
W multijetach i 1.9 JTD 16V jest ze zmienną, reszta nie wiem - to raz.Napisał zbimos
Dwa - mylisz się kolego - podczas chiptuningu zmienia się również maksymalne ciśnienie doładowania.
U siebie mam 1.9 16V 140KM seria, po zakupie Niemiec dorzucił box wpinany między pompę i komputer... Okazało się, że facetowi mało było mocy, ale wolał kupić box za 499E (mam rachunek ) niż zajrzeć pod maskę...
Znalazłem przetarty wężyk sterowania geometrią turbinki i po naprawie dopiero zaczęła ona dmuchać tak jak powinna.. Po podłączeniu box-a na próbę autko rwie jak szalone...
Nie byłem na hamowni, ale nagrałem filmik, żebyście mieli porównanie (pali się check w związku z całkowitym zaślepieniem EGR):
http://www.youtube.com/watch?v=jvtwheVwYhM
troszkę biegi nie zmieniane w tempo, ale i tak jest nieźle
zaślepione pełną kryzą czy z otworami.Napisał omegarules
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
jak to kręciłem filmik zaślepione było pełną kryzą - stąd też błąd w ECU odnośnie nieprawidłowego przepływu. Teraz już jest z otworami, bez błędów w ECU i zbiera się tak samo
co do kosztów to 1100zł za całość, sprzęgło i koło dwumasowe wydają się być w porządku choć podczas całkowitego wciśnięcia pedału na 4 czy 5 biegu od samego dołu to od ok 1500-1800obr/min pojawiają się delikatne drgania, ale to raczej obstawiam którąś poduszkę bo identycznie miałem w 170KM firmówce gdzie też wszyscy twierdzili że dwumas a poprostu silnik jest bardzo obciążony w tym zakresie i elementy elastyczne nie dają rady tłumić drgań. Podobno też szczególnie po ReMapie nie powinno się tak jeździć na wysokich biegach z samego dołu bo to morderstwo dla auta.
A ja już mam program - od goodhope
nie mam wykresu bo gosciu ktory mi go wgrywal nie ma hamowni, ale sama jazda dostkonale pokazuje przebieg momentu - od 2 tys do 4,5 tys auto ciągnie nieprzerwanie równo, przyspieszając porządnie nawet pod koniec skali obrotów.
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
Już jest wykres, auto hamowane u konkurencji (Diagtronik) więc brak elementu "pimpowania" wykresu przez wykonawcę..
http://w758.wrzuta.pl/obraz/3UXONWBTJfL/wykres_maly
Ostatnio edytowane przez maku ; 08-06-2011 o 21:58
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
Strasznie szybko rośnie moment. Dłubałeś przy dwumasie i przy sprzęgle.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Jesli to pytanie to dwumas I sprzeglo wymieniane byly na nowe kilka tys. Temu. Skrzynia w tym samym czasie wymieniona na swiezsza (podobno 72tys przebiegu). Moment rosnie szybko ale glownie w zakresie 1500-2000 a w tym zakresie go nie paluje, dopiero od 2 tys dostaje ew. Pedal w podloge. W ogole go nie paluje na niskich wiec jest bezpiecznie.
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
Pamiętaj żeby się nie zapomnieć i od dołu go nie "cisnąć" szkoda dwumasy i sprzęgła. Przy turbo też coś robili czy jest ori?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Generalnie modyfikowal mi tylko mape wtrysku, bycmoze samo doladowanie rowniez dal w gore ale o to nie pytalem, choc chyba przy takich modyfikacjach to standard
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design