turbiny też klepią? xD
pozdro ide spać sorry za oftop
turbiny też klepią? xD
pozdro ide spać sorry za oftop
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
heh aż tak nie - a tak off topowo pytając maku co to za foto w galerii twojej - coś Ci się zepsuło ?
Stilo W P R
W pracy mamy drutówki i drążarki wgłębne więc problemu nie ma z wykonaniem, jedynie pozostaje zdobycie blaszki nierdzewnej.
Nie mam wzoru ale gdyby to mogę podjąć się wykonania nawet z otworami w kształcie koniczynki albo słonika jak kogoś to kręci
[SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]
petarda, heeh jak coś zrobisz i pomyślisz to daj znać to bym zamówił
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A teraz żeby ostudzić entuzjastów zaślepiania EGR podzielę sie tym co usłyszałem,
EGR nie jest po to aby komuś uprzykrzyć życie jego czyszczeniem ale:
1-na zimnym silniku powrót gorących gazów do dolotu ma przyspieszyć nagrzanie,
2-na gorącym silniku na biegu jałowym przez dodanie spalin ma obniżyć temperaturę spalania w komorze przez zmniejszenie ilości tlenu w mieszance, chodzi o to że diesel nie ma przepustnicy jak benzyniak więc bierze powierza ile chce,
Więc stąd jest spadek temperatury na biegu jałowym jak ktoś w którymś poście napisał.
Więc ja się chwilowo powstrzymam z zaślepianiem EGR a jedynie wyczyszczę.
[SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]
ha, i to jak. urwała mi się skrzynia od łapy, gruz wpadł w tryby, skrzynia spadła na jakieś drążki i pogruchotała to i owo. dobrze że blisko warsztatu, to mnie jakoś kolega dociągnął.Napisał BS
ale skrzynia już wymieniona na używkę, do tego te drążki, sprzęgło, dwumas (nowe).
spłacam to do tej pory
edit: a co lepsze w nic nie zapierniczyłem, mechanik podsumował to jako zmęczenie materiału, aluminium
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
PETARDA - DIESEL MA PRZEPUSTNICĘ ...
Stilo W P R
oj kolego myślisz się i to grubo. Przepływomierz także występuje w dieslu. Jeśli chodzi o spadek temp. pierwsze słyszę o takim zajściu, bynajmniej u mnie to nie występuje jak i większości osób, które mają zaślepione EGR. Zaślepia się EGR'a po to by nie dostawał CI się syf do silnika, z resztą jak rozkręcisz i zobaczysz co tam za sadza i szlam to zrozumiesz.Napisał petarda
EGR - głównie przeznaczony został do tego by zmniejszyć emisję spalin, Odpowiednie EURO.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Tak tylko dla potomnych : silnik diesla JTD w Stilo nie ma przepustnicy. To, co prawdopodobnie wielu z Was widziało na wejściu do kolektora, a wygląda jak przepustnica ( i nawet potraktowana palcami zachowuje sie jak przepustnica ) to klapa gasząca, której zadaniem jest zamknięcie dopływu powietrza do kolektora po wyłączeniu silnika. Silnik diesla można unieruchomić w normalny sposób pozbawiając go powietrza.Pozdr.
artoo12tt, kolego wszędzie nawet w papierach jest napisane żę jest to przepustnica - nawet na allegro jak wpiszesz przepustnica stilo to ci wyskoczy wiele wiele do wyboru nawet do JTD
w car serwisie nawet po numeru katalogu dostaniesz przepustnice do jtd... pzdr
Stilo W P R
istnieje też nazwa "zawór motylkowy" ale gdyby używać tej nazwy to nikt by nie wiedział o co chodzi i tak jak wyżej- służy tylko do "odkorkowania" lub "zakorkowania" dolotu powietrza
to dlaczego w stilo jest przepustnica a nie zawór motylkowy ?
Stilo W P R
Napisał BS
bo przepuszcza
może i tak .... nie pomyślałem
Stilo W P R
poczytaj w wikipedii jaka jest różnica między zaworem a przepustnicą ja na początku swojej przygody ze stilo jtd spotkałem się z nazwą- zawór motylkowy i taka nazwa powinna być używana - sposób działania, a przepustnica to tak potocznie - naleciałości z silników bęzynowychNapisał BS