Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 36
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r

    Zamiar kupna Stilo - opinie

    Witam,

    Noszę się z zamiarem kupna Stilo z silnikiem 1,6 bądź 1,8 w wersji 5d.
    Na co warto zwrócić uwagę kupując Stilo?
    A przy okazji chciałbym poznać waszą opinie jak się autko sprawuje? (jakieś wady, zalety?)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    kilkoma jeździłem jak sobie szukalem auta. ogólnie 1.8 z LPG i byloby to dośc dobre rozwiazanie z racji że 1.6 pali prawie tyle samo co 1.8 a koni trochę wiecej.
    co do samego zakupu to oczywiście jazda na OSK i daignostyka doslownie wszystkeigo od zbierzności do amortyzatorów i klocków. potem komputer i odczyt błędów o ile będą one. ale najpierw oczywiście ocena blacharki i tego czy nie bity. na OSK niektorych maja mierniki więc myśle że i to mogliby sprawdzić.
    jak dla mnie super autko.wyglad zewnętrzny nie powala (wersja 5D) ale ja sporą jak nie największą uwagę zwracam na środek. w stilo nie jest to beszczelny plastik jak z lego i bardzo przyjemny dla oka podczas jazdy

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Z silnikiem 1,8 ciężko znaleźć coś na "allegro" jeśli sie znajdzie to 3D albo z ładnym przebiegiem, a mnie interesuje poniżej 100tys km.

    Czy ma miękkie zawieszenie?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    poniżej 100tys to znajdziesz kręcony. a dlaczego boisz się przebiegu??
    My Polacy mamy dziwna mentalność że niski przebieg jest ok. trochę to nie tak. Niemcy jeżdżą po 500tyś km i jest wszystko dobrze więc na prawde nei ma się czego obawiać. grunt to żeby nie zajeżdżona była ta jednostka. znaczy się nie katowana.
    a nie myślałeś o dieslu??


    ---------- Post dodany o 10:30 ---------- Poprzedni post dodany był o 10:25 ----------

    Fiat Stilo SPROWADZONY BOGATA WERSJA, 2004r., 1600cm3, 103 KM - otomoto.pl tu masz dość ciekawy egzemplarz. bogato doposażony

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    diesiel w razie jakiejś awarii to konkretne koszty, poza tym na LPG tańsza jazda niż na ON którego cena ostatnio nieźle sie podniosła, poza tym ciężkie rozruchy w zimie....

    Chodzi o to, że im niższy przebieg tym większe szanse że mniej katowane A w serwisie z tego co wiem można sprawdzić oryginalność przebiegu



    Widziałem ten egzemplarz, ale narazie chciałem się zorientować na temat samochodu od osób co miały z nim styczność, ostatnio pośpieszyłem sie z zakupem Sieny i mnie ten interes nie źle kosztował, a i tak dalej nie śmiga jak trzeba...więc czas sie pozbyć "kochanej" skarbonki...



    P.S. w polsce też się jeździ z dużymi przebiegami w pracy pocinam dostawczym mercedesem ma 460tys km
    Ostatnio edytowane przez franek552 ; 20-02-2012 o 11:36

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    diesiel w razie jakiejś awarii to konkretne koszty
    nie do końca tak jest.

    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    ON którego cena ostatnio nieźle sie podniosła
    gaz tez ma skoczyc ostro w gorę

    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    poza tym ciężkie rozruchy w zimie..
    a to juz herezja
    ogólnie diesel nie jest aż takim złym wyjściem. ja nie żałuje.
    ale wracając do tematu

    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    Chodzi o to, że im niższy przebieg tym większe szanse że mniej katowane
    no i tu nie masz racji. zakatowac można silnik co ma 50tys przejechane bo to zależy od tego jak ktos nim jeździł. pamiętaj im niższy przebieg tym większe prawdopodobieństwo że kręcony.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    36
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    ciężkie rozruchy w zimie
    Na Syberii i w krajach skandynawskich też jeżdżą diesle i w dużo mroźniejsze zimy odpalają. To kwestia stanu technicznego. Jak masz dobry akumulator, sprawne świece i dobrą kompresję to odpalasz nie gorzej od benzyniaka.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    pomysl nad tym przebiegiem. moj z 2007 ma juz prawie 200tyś a jak kupowalem miał prawie 170 więc ja już nim zrobiłem 30tyś no trochę więcej.


    Cytat Napisał Jelcyn Zobacz post
    Jak masz dobry akumulator, sprawne świece i dobrą kompresję to odpalasz nie gorzej od benzyniaka.
    pamiętajmy że JTD to silnik common rail i one pala jak benzyna z racji wtrysku o mocy zaczynającej się od 1300barów.


    ---------- Post dodany o 10:39 ---------- Poprzedni post dodany był o 10:37 ----------

    Fiat Stilo 1,8 KAT. Z NIEMIEC-PO OPŁATACH, 2002r., 1800cm3, 133 KM - otomoto.pl ten dośc ciekawy. ale co do przebiegu to bym uważał

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    nie do końca tak jest.
    no i tu nie masz racji. zakatowac można silnik co ma 50tys przejechane bo to zależy od tego jak ktos nim jeździł. pamiętaj im niższy przebieg tym większe prawdopodobieństwo że kręcony.
    Napisałem że większa szansa że mniej katowane, a nie że zawsze tak jest co do cen LPG to tez pójdzie w góre, jak wszystko niestety :/

    Co do rozruchu, to może źle się wyraziłem może nie ciężki, ale trudny (trudniejszy niż na PB).

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    (trudniejszy niż na PB).
    z common rail nie jest cięższy. trzeba tylko świece podgrzać i pali jak benzyna

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    dobra może się, mylę i krazy tylko stereotyp o dieslach, ale mimo wszystko zostanę przy PB

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    dlatego wyslalem ci kilka linków do PB

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Ale przyznam się, że myślałem o dieslu bo interesowała mnie wersja Kombi, a te przeważnie na dieslu a jak na PB to znów te nieszczęsne przebiegi kosmiczne
    Tak przy okazji orientujesz się czy miękkie zawieszenie jest i płynie sie jak w sienie? Oraz jak się na zakrętach trzyma przy większych prędkościach?

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    wiesz co ja jakoś jak testowałem go to nie miałem okazji wypróbować. ale zawieszenie jest takie jak w bravoII więc sztywne ale aż tak bardzo nie. na 16" felach nie ma tragedii natomiast na 17" trochę tłucze. na zakrętach jak przyklejony ale to właśnie zasługa sztywniejszego zawieszenia i małego prześwitu

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    17
    Auto
    126p, Stilo 3d. 1,8
    Z czystym sercem polecam silniczek 1.8, choć szczerze powiem, że przy jeździe z prędkościami autostradowymi brakuje 6go biegu, a tak to Stilo sprawuje się idealnie(może trochę poza elektryką).

    Cytat Napisał franek552 Zobacz post
    Tak przy okazji orientujesz się czy miękkie zawieszenie jest i płynie sie jak w sienie? Oraz jak się na zakrętach trzyma przy większych prędkościach?
    Zawieszenie jest ogólnie miękkie, trochę twardsze niż np. w Oplu Astra 2 i 3, ale do twardości z maluszka mu daleko;P Na zakrętach trochę płynie, ale to już kwestia przyzwyczajenia i po pewnym czasie nawet wchodzenie w zakręt przy prędkości znacznie powyżej 200 nie robią na Stilo większego wrażenia.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Na kogo pisać umowę kupna-sprzedaży. Jak najkorzystniej potem będzie z ubezpieczeniem?
    Napisany przez rejczi85 na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-10-2011, 20:57
  2. Mam zamiar kupić bravę i proszę o wasze spostrzeżenia ;]
    Napisany przez stwolf na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 17-07-2010, 15:13
  3. Poradźcie w sprawie kupna
    Napisany przez ciechu na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-06-2010, 11:37
  4. PROSZĘ O OPINIE ??
    Napisany przez pakers na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-02-2010, 21:26
  5. Euroscan - opinie
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-03-2009, 19:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo opinie

fiat stilo opinie forum

stilo forumopinie fiat stiloopinie stilofiat stilo forumfiat stilo forum opiniestilo opinieopinie o fiacie stilostilo opiniastilo 5d testopinie fiata stiloopinia fiacie stilostilo forum opinieforum fiat stilostilo 5d czy wartoforum opinie fiat stiloFiat Stilo 5d opiniesite:fiatklubpolska.pl kupno stilofiat stillo opiniefiat stilo opiniastilo 3d opiniestilo opinifiat stilo opinir

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl