Witam,
Noszę się z zamiarem kupna Stilo z silnikiem 1,6 bądź 1,8 w wersji 5d.
Na co warto zwrócić uwagę kupując Stilo?
A przy okazji chciałbym poznać waszą opinie jak się autko sprawuje? (jakieś wady, zalety?)
Witam,
Noszę się z zamiarem kupna Stilo z silnikiem 1,6 bądź 1,8 w wersji 5d.
Na co warto zwrócić uwagę kupując Stilo?
A przy okazji chciałbym poznać waszą opinie jak się autko sprawuje? (jakieś wady, zalety?)
kilkoma jeździłem jak sobie szukalem auta. ogólnie 1.8 z LPG i byloby to dośc dobre rozwiazanie z racji że 1.6 pali prawie tyle samo co 1.8 a koni trochę wiecej.
co do samego zakupu to oczywiście jazda na OSK i daignostyka doslownie wszystkeigo od zbierzności do amortyzatorów i klocków. potem komputer i odczyt błędów o ile będą one. ale najpierw oczywiście ocena blacharki i tego czy nie bity. na OSK niektorych maja mierniki więc myśle że i to mogliby sprawdzić.
jak dla mnie super autko.wyglad zewnętrzny nie powala (wersja 5D) ale ja sporą jak nie największą uwagę zwracam na środek. w stilo nie jest to beszczelny plastik jak z lego i bardzo przyjemny dla oka podczas jazdy
Z silnikiem 1,8 ciężko znaleźć coś na "allegro" jeśli sie znajdzie to 3D albo z ładnym przebiegiem, a mnie interesuje poniżej 100tys km.
Czy ma miękkie zawieszenie?
poniżej 100tys to znajdziesz kręcony. a dlaczego boisz się przebiegu??
My Polacy mamy dziwna mentalność że niski przebieg jest ok. trochę to nie tak. Niemcy jeżdżą po 500tyś km i jest wszystko dobrze więc na prawde nei ma się czego obawiać. grunt to żeby nie zajeżdżona była ta jednostka. znaczy się nie katowana.
a nie myślałeś o dieslu??
---------- Post dodany o 10:30 ---------- Poprzedni post dodany był o 10:25 ----------
Fiat Stilo SPROWADZONY BOGATA WERSJA, 2004r., 1600cm3, 103 KM - otomoto.pl tu masz dość ciekawy egzemplarz. bogato doposażony
diesiel w razie jakiejś awarii to konkretne koszty, poza tym na LPG tańsza jazda niż na ON którego cena ostatnio nieźle sie podniosła, poza tym ciężkie rozruchy w zimie....
Chodzi o to, że im niższy przebieg tym większe szanse że mniej katowane A w serwisie z tego co wiem można sprawdzić oryginalność przebiegu
Widziałem ten egzemplarz, ale narazie chciałem się zorientować na temat samochodu od osób co miały z nim styczność, ostatnio pośpieszyłem sie z zakupem Sieny i mnie ten interes nie źle kosztował, a i tak dalej nie śmiga jak trzeba...więc czas sie pozbyć "kochanej" skarbonki...
P.S. w polsce też się jeździ z dużymi przebiegami w pracy pocinam dostawczym mercedesem ma 460tys km
Ostatnio edytowane przez franek552 ; 20-02-2012 o 11:36
nie do końca tak jest.
gaz tez ma skoczyc ostro w gorę
a to juz herezja
ogólnie diesel nie jest aż takim złym wyjściem. ja nie żałuje.
ale wracając do tematu
no i tu nie masz racji. zakatowac można silnik co ma 50tys przejechane bo to zależy od tego jak ktos nim jeździł. pamiętaj im niższy przebieg tym większe prawdopodobieństwo że kręcony.
pomysl nad tym przebiegiem. moj z 2007 ma juz prawie 200tyś a jak kupowalem miał prawie 170 więc ja już nim zrobiłem 30tyś no trochę więcej.
pamiętajmy że JTD to silnik common rail i one pala jak benzyna z racji wtrysku o mocy zaczynającej się od 1300barów.
---------- Post dodany o 10:39 ---------- Poprzedni post dodany był o 10:37 ----------
Fiat Stilo 1,8 KAT. Z NIEMIEC-PO OPŁATACH, 2002r., 1800cm3, 133 KM - otomoto.pl ten dośc ciekawy. ale co do przebiegu to bym uważał
dobra może się, mylę i krazy tylko stereotyp o dieslach, ale mimo wszystko zostanę przy PB
Ale przyznam się, że myślałem o dieslu bo interesowała mnie wersja Kombi, a te przeważnie na dieslu a jak na PB to znów te nieszczęsne przebiegi kosmiczne
Tak przy okazji orientujesz się czy miękkie zawieszenie jest i płynie sie jak w sienie? Oraz jak się na zakrętach trzyma przy większych prędkościach?
wiesz co ja jakoś jak testowałem go to nie miałem okazji wypróbować. ale zawieszenie jest takie jak w bravoII więc sztywne ale aż tak bardzo nie. na 16" felach nie ma tragedii natomiast na 17" trochę tłucze. na zakrętach jak przyklejony ale to właśnie zasługa sztywniejszego zawieszenia i małego prześwitu
Z czystym sercem polecam silniczek 1.8, choć szczerze powiem, że przy jeździe z prędkościami autostradowymi brakuje 6go biegu, a tak to Stilo sprawuje się idealnie(może trochę poza elektryką).
Zawieszenie jest ogólnie miękkie, trochę twardsze niż np. w Oplu Astra 2 i 3, ale do twardości z maluszka mu daleko;P Na zakrętach trochę płynie, ale to już kwestia przyzwyczajenia i po pewnym czasie nawet wchodzenie w zakręt przy prędkości znacznie powyżej 200 nie robią na Stilo większego wrażenia.