Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80 KM

    [ukł. hamulcowy] zblokowane hamulce lub ???

    Odpaliłem dzisiaj samochód (1.9 JTD 80KM), przejechałem 2km do sklepu, wszedłem na 5-10minut. Wyszedłem, odpaliłem i jadę. Po 1-2km nagle jadąc na którymś biegu, nie pamiętam na którym zaczął zwalniać. Jechałem na 1, 2, 3, 4, 5 bieg i 3-5tysięcy obrotów i 40km/h. zmieniałem biegi i operowałem pedałami, odzew na zmianę prędkości albo w dół albo max 40km/h. Wduszając pedał gazu nie dostawał obrotów, pedał na ziemi i nic. Na jedynce miał kopa i wyrywał nagle do przodu: zwalniał przy sprzęgle gwałtownie i obroty po włączeniu jedynki na 5-6tys i wyrywał do przodu, obroty spadały. Zmiana biegów tylko go spowalniała lub nieznacznie o parę kilometrów przyspieszała. Poczułem swąd, pomyślałem koła. Tak jakby go dusiło i nie mógł dostać gazu. Poczułem spaleniznę, zjechałem na bok, trwało to ze 2-3km. Śmierdziało spalenizną od klocków z przodu i tyłu i troszkę dymu, nie za dużo ale był. Wszystkie koła śmierdzą do teraz, 5godzin po jezdzie. Zgasiłem silnik, otworzyłem maskę - płyn hamulcowy jest ok, nie zagotował się.
    Odpaliłem, przejechałem 200-300m sprawdzając czy działają hamulce, były ok. Pojechałem kilometr do znajomych i stał tam 3h - podczas jazdy all ok, i biegi i hamulce i sprzęgło. Potem wracałem do domu 30km i zero problemów.
    Kupiłem go 500km temu, zmienilem klocki na nowe, olej, filtry, świece, examiner komputera, blokada na skrzynię.
    Proszę o pomoc.
    Sprawdzałem pedał hamulca i jest sztywny na zgaszonym, na włączonym różnie, czasem sztywny a czasem do ziemi, a jak jadę to ok.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    a ranty miałeś na tarczach, czy przesmarowałeś prowadniczki, które koła blokują (przód czy tył) porządnie odpowietrz układ

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał jaro190
    a ranty miałeś na tarczach, czy przesmarowałeś prowadniczki, które koła blokują (przód czy tył) porządnie odpowietrz układ
    Tu dać dobrą odpowiedź to trzeba "dotknąć" inaczej to wróżenie z fusów
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80 KM
    Mechanicznie z tego co widać i dotknąć jest ok. Klocki wymienione zaraz po zakupie auta 3tygodnie temu. A 3dni temu odebrałem auto z serwisu fiata gdzie robili exam komputera, sprawdzali też hamulce gdyż zapalała się kontrolka hamulców bo sama wymiana klocków nie spowodowała jej zgaśnięcia. Stwierdzili, że hamulce są ok, czujniki ok.
    Myślałem, że może układ zapowietrzyli (zapomnieli ze jest ABS czy coś...) ale to chyba by dało wcześniej znać o sobie gdyż przejechałem ze 100-150km po tym teście w serwisie i dopiero się zblokowały.
    Wszystkie 4koła!
    Może przewody od płynu?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Przewody od płynu wszystkie razem nie zablokują, hamulce są podzielone w pompie na przód i tył, a ABS działa nie zależnie.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80 KM
    Czyli coś nie tak w kierunku pompy lub ABS? Skoro wszystkie 4 w tym samym momencie?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Johnny
    Czyli coś nie tak w kierunku pompy lub ABS? Skoro wszystkie 4 w tym samym momencie?
    Jak byś przyjechał do mnie do warsztatu to wtedy mogę coś powiedzieć, a tak to tylko domysły.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V


 

Podobne tematy

  1. tylne hamulce
    Napisany przez CASH na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:46
  2. [ukł. hamulcowy] Problemy z hamowaniem :(
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 19-03-2009, 12:42
  3. Hamulce w lewym kole
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-01-2009, 09:42
  4. [ukł. hamulcowy] wspomaganie hamulców w sienie
    Napisany przez kita123 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-07-2008, 20:09
  5. Hamulce 1,8
    Napisany przez bob96 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2008, 18:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dym z hamulcy seicento

odpowietrza sprzegla Lancia Tchiss

dym w tylniego kola i spalenizna

blokowanie kola stilo

blokada klocka hamulcowego dym

blokada cromy nie odpala

blokowanie hamulca tylnego stilo

fiat stilo dym z kol

blokowanie hamulcy lancia

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl