szukam i nie mogę znaleźć. co to znaczy TROFEO w przypadku Stilo? po czym poznać, że auto jest w wersji Trofeo?
szukam i nie mogę znaleźć. co to znaczy TROFEO w przypadku Stilo? po czym poznać, że auto jest w wersji Trofeo?
Ja osobiście mam już drugie stilo ale o tej wersji nie słyszałem i nawet nie czytałem
Stilo W P R
ja też nie słyszałem. ale kilka modeli z silnikami 1.4 miało właśnie taki dopisek i naklejkę na tylnej klapie. nie wiem czym się różniły od zwykłych modeli Stilo...
z tego co ogarnelismy z kolegami z forum KFS to była wersja rajdowa
Stilo W P R
Trofeo z tego co pamietam było na rynek niemiecki. Był tam puchar Stilo
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
Trofeo to specjalna wersja Fiatów Stilo, która wypuszczana była na rynek austriacki. Wyposażony był w 1,4-litrowy benzynowy silnik 16V o mocy maksymalnej 90 KM (przy 5800 obr/min, maksymalny moment obrotowy wynosił 128 Nm przy 4500 obr/min) i legitymował się katalogowym przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 12 sekund. Ten model dostępny były tylko w wersji 3-drzwiowej i była to wersja lepiej wyposażona niż wersja standardowa. Zderzaki w kolorze nadwozia, 16-calowe felgi aluminiowe z oponami w rozmiarze 205/55, centralny zamek z pilotem, elektrycznie szyby, klimatyzację, komputer pokładowy z wyświetlaczem temperatury zewnętrznej, el. regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne i radio z 6 głośnikami.
Poza tym również standardowo był montowany układ ABS z EBD, cztery poduszki powietrzne (kierowcy, pasażera i boczne poduszki powietrzne) pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa z przodu, trzema zagłówkami i trzema trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa z tyłu, elektrycznym wspomaganiem kierownicy i asymetrycznie dzieloną tylną kanapą z uchwytami w standzie ISOFIX. Cena tej wersji Fiat Stilo "Trofeo" wynosiła około € 15.950. Ta wersja wypuszczona była w 2004 roku.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
a była wersja 95 konna? czy eper wyświetli info o wersji TROFEO? po czym poznać po oznaczeniach na aucie że to właśnie ta wersja?
W ePer brak oznaczeń Trofeo, nawet brak na liście znaczków tego napisu. Pewnie przez to, że to była naklejka, a nie prawdziwy wypukły znaczek. A po czym poznać, no właśnie po tej naklejce na tyle i ciekawszym wyposażeniu.
fiat-stilo-trofeo-1,4-16v-6-speed-6-gang,-sitzheizung-zdjecie-3-3388885.jpg
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
trafiłem na 3 drzwiową wersję Stilo w roczniku 2004 którego właściciel twierdzi, że jest to wersja Trofeo. na tylnej klapie nie ma naklejki. w opisie oferty sprzedawca napisał, że auto posiada 95 konny silnik. z tego co piszą na autocentrum wynika, że wersje 90 konne produkowane były od 2005 roku. totalny bałagan. wydaje mi się, że sprzedawca przedobrzył.
a tutaj inne Stilo w wersji Trofeo. rocznik 2006, moc 95KM?
http://otomoto.pl/fiat-stilo-1-4-16v...C30890671.html
Ostatnio edytowane przez boch ; 23-10-2013 o 22:18
Trofeo miały 90 koni mechanicznych. Wypuszczane od 2004 roku. Rocznik 2006 jest jak najbardziej naturalny. Często sprzedawcy nakręcają i dodają te parę koni - 90 gorzej brzmi niż 95
Jak już byś to auto oglądał, to poproś o papiery. Tam powinna być wpisana moc silnika - 66KW (~90KM).
Jeszcze coś takiego znalazłem, czyli były też poza 3D i 5D oraz MW.
Fiat Stilo 1.4 16V "Trofeo" Limousine 3-türig; Typ 192; 1368 ccm; 66 kW / 90 PS; produkcja w latach 2004-2005
Fiat Stilo 1.4 16V "Trofeo" Limousine 5-türig; Typ 192; 1368 ccm; 66 kW / 90 PS; produkcja w latach 2004-2005
Fiat Stilo Multi Wagon (Kombi) 1.4 16V "Trofeo"; Typ 192; 1368 ccm; 66 kW / 90 PS; produkcja w latach 2004-2005
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
myślę, że brak naklejki TROFEO na tylnej klapie bagażnika oznacza ni mniej ni więcej, że auto nie jest w wersji TROFEO
To jest aż socjologicznie ciekawe jakie bzdury ludzie wypisują na aukcjach
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
liczą na jeleni. wiadomo, nie każdy jest fanem marki, modelu. nie każdy sprawdza auto po VIN. i na to właśnie liczą sprzedawcy wypisując kompletne farmazony.