Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    małopolska
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 1,9JTD 140KM
    Rocznik
    2005

    Stilo kompresja 1,9JTDM 140 KM

    Więc pomierzyłem kompesję w cylindrach na gorącym silniku
    cyl.1 30 bar
    cyl.2 30 bar
    cyl.3 30 bar
    cyl.4 z trudem doszła wskazówka do 26 bar

    Auto ma moc, turbina 130km po regeneracji w Bosch service Gładysek Kraków, zregenerowane wtryski w serwisie Diesel Punkt Kraków, założona zaślepka z otworami na EGR zaworek overboost nowy orginał. Korekcje wtryskiwaczy +0,36 na 1 cylindrze ,po -0,18 drugi i trzeci ,czwarty cyl. prawie 0,02. W kompie błędów nie ma.Co robić z silnikiem? Aha ,jak otworzę korek wlewu oleju to dymi i chlapie drobinkami oleju na zewnątrz. Przy depnięciu z niskich obrotów puszcza czarnego bąka, przy dodaniu gazu w czasie jazdy nieco szare spaliny wychodzą.Na razie zrobiłem na nowym oleju ok.130 kilometrów i nie ubyło nic. Co proponujecie? Czy może zalać naftą ten 4 cylinder? Może pierścienie popuszczą. Jak zapalam z zimnego nie kopci.Czy rozkładać silnik na części?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Pojedz gdzieś na hamownie i niech zerkną do tego. może to być problem z mapą wtrysków pomijając kompresję.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Szukasz problemów. Diesel zawsze przykopci jak go przybutujesz. Chlapanie też raczej normalne. 8v też mnie ochlapał jak zapomniałem korka zakręcić. Przestań szukać usterek tylko lej paliwo i zasuwaj.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    małopolska
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 1,9JTD 140KM
    Rocznik
    2005
    OK.Wymienię tylko olej kilka razy na te 10 tys.km może pomoże, bo poprzedni właściciel austriak flejtuch straszny zdaje się że nie wiedział że się olej wymienia.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Okolice Żywca
    Postów
    57
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    2010
    Zaraz pod korkiem oleju kręci się wałek rozrządu, dlatego chlapie olejem po jego odkręceniu. Dymienie spod korka w pewnym stopniu też jest normalne.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    W jtd 8v też.

    A czemu robiłeś wtryski i turbo?

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez bzykol ; 30-06-2017 o 22:57

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    małopolska
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 1,9JTD 140KM
    Rocznik
    2005
    Najpierw zaczął przeładowywć i śkodem P)238. Więc standardowo czyszczenie czujnika ciśnienia w kolektorze, nowe rurki z przełożeniem nowego zaworu overbostu i nic. Czyli zapieczone kierownice bo grucha chodzi na vakuometrze. Dlatego go pogoniłem na autostradzie niecałe 10 kilometrów no tak ze 180km/h, /obroty silnika do 4tys./ przyjezdzam do domu a na biegu jałowym słyszę któryś wtrysk jak klekocze jak stara maszyna do szycia. Okazał się 3 cylinder. Z tego co słyszałem to na 3 cylindrze w oplu ctdi czyli 1,9 jtdm nawala nie wiadomo czemu wtyczka . Zmieniłem na inną i nie pomogło.Sprawdziłem luzy na wirniku turba bo od zakupu strasznie gwizdało i luz poprzeczny OK a luz wzdłużny ponad 3mm. Aha i jeszcze rura łącząca wlot do turba z filtra powietrza zassana była do środka jakieś 50%. było dużo oleju w tej rurze.Filtr powietrza był nowy i żadnych oporów na wlocie do turba.Rano po zapaleniu silnik zbyt mocno klekotał. Sprawdziłem korekty i jedna była na +1,4.No to wtryski w górę zamieniłem miejscami wpisałem kolejność i korekty poszły za wtryskami. Więc turbo do regeneracji była ta mosiężna płytka oporowa wyjechana przez opory na ssącym albo na wydechu.Tak powiedziano mi. Jak kilka miesięcy temu kupiłem to auto to filtr powietrza to była czarna rozpacz taki zasyfiony brudem.Być może to turbo wykończyło. Natomiast wtryski mogłem ja sam wykończyć bo jakiś miesiąc wcześniej przez pomyłkę wlałem benzynę do baku.Co prawda przejechałem na niej kilkaset metrów i to z wlanym olejem 2T do paliwa 200ml.Później elekrtyczną pompką wyssałem tą miksturę z baku ,zalałem ON plus dodatek zwiększający smarność i liczbę cetanową.Wymieniono mi we wtryskiwaczach 3 końcówki plus jeden zaworek.Katalizator przedmuchałem sprężonym powietrzem. Było tej sadzy że hej.I jeszcze na wszelki wypadek przedmuchałem od zewnątrz chłodnice .Też się kurzyło jakby je ktoś mąką obsypał. To samo zrobiłem z intercoolerem. Musiałem ściągnąć zderzak do demontażu i czyszczenie intercoolera i rur.Intercooler był też bardzo brudny na lamelkach od kurzu.Warto to zrobić było.
    Ostatnio edytowane przez januszek12 ; 01-07-2017 o 10:54

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Oj no to trochę nie miałeś szczęścia. Teraz jednak ciesz się sprawnym autem, bo wygląda na sprawne. Ten silnik potrafi przeżyć naprawdę dużo. Będzie srał i rzygał olejem, ale będzie jechał. Więc jak jeździ to daj mu spokój

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    małopolska
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 1,9JTD 140KM
    Rocznik
    2005
    Dzięki za dobre słowo


 

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo 1.9JTDM 150KM Chłodnica oleju cieknie !
    Napisany przez koneva na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-08-2016, 22:49
  2. Kompresja w silniku punto II
    Napisany przez marcinex12 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-05-2016, 15:01
  3. ciśnienie na tłokach. kompresja
    Napisany przez Mordka na forum Doblo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-09-2015, 10:38
  4. alfa romeo gt 1.9jtdm 150cv
    Napisany przez fiatalfa159 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-12-2013, 17:57
  5. Problem z kompresja w 2.4 jtd
    Napisany przez wacoreq83 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 21-05-2010, 17:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kompresja 1.9jtd

jaka kompresja w 1.9 jtd

1.9 jtd niska kompresja objawy

kompresja 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl