Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23

Temat: Stilo jtd problem  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Wagon
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Bathory Zobacz post
    Jak nie to, to chyba pompa, patent na jej sprawdzenie jaki przeczytałem to polanie jej ciepła wodą przed odpaleniem
    Też to gdzieś wyczytałem więc dziś rano butelka z ciepłą wodą i do samochodu , kręcę nic nie pali to fru maska w górę woda na pompę kręcę i miód malina odpalił 😀😀
    To za tel i dzwonię do mechanika i opisuję sytuację a o na to
    Kur.a nie możliwe 😂😂 za sugestią zalałem paliwa ON do -37 stopni i dodałem środek do zbiornika , jutro zobaczymy co będzie .

    I tu może być przyczyna dlaczego pali jak jest temperatura dodatnia a im zimniej tym gorzej 😉



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Ciekawe czy to wina czujnika w pompie czy samej pompy. Ale czy miałaby aż takie luzy że przy temperaturze poniżej zera ma problem z wytworzeniem odpowiedniego ciśnienia i zwykle polanie ciepła wodą by to niwelowało?

    Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Wagon
    Rocznik
    2003
    Dziwne jest to że polewałem po górnej obudowie i to niewielką ilością wody i pyk pali teraz testuję parę dni a później do mechanika i niech to rozbiera i pewnie regeneracja pompy , no chyba że pogoda będzie na plus to problem zostanie do następnych mrozów 😉

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Wydaje mi się że jest minimalna nieszczelność na którejś z głowiczek która ujawnia się przy spadku temperatury, pompa się zapowietrza i ma problem z wytworzeniem odpowiedniego ciśnienia, minimalne ocieplenie pompy uszczelnia ja i auto pali. Jak masz jak to najlepiej strzykawka polać każdego dnia inną głowiczkę, może dojdziesz w ten sposób która jest nieszczelne. Cały ten wywód jest czysto teoretyczny więc może być bzdurą

    Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  6. #20
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020

    Cool

    Rospur, masz albo cos z pompą CR lub z wtryskami(którys nie trzyma cisnienia) i dlatego są róznice w cisnieniu. Może mieć też wplyw poziom wydajnosci pompy. który jest uzależniony od przepływu i tu jest wazny filtr paliwa. W zbiorniku na pompie jest filtr siatkowy (moze byc zapaprany), jako ,że jest na samym dnie zbiornika i ciągnie to "mięso". A w zimie nie ma lekko. Mało kto wie o tym filtrze na pompie i praktycznie nikt go nie czysci. Proponuje Ci zacząc diagnostykę od zbiornika paliwa.Jako "stary dieselmaniak " podobne tematy nie raz przerabiałem.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Wagon
    Rocznik
    2003
    Od jutra zmieniam taktykę z wody przechodzę w ogrzewacze , może jakiś termofor zastosuję 😀😀 i sprawdzę czy to da podobny efekt .
    Pytanie do znawców budowy pompy czy tam nie ma jakiegoś sterownika pod obudową ?

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Ja sprawdził bym regulator na pompie wysokiego ciśnienia i filtr paliwa. Przy okazji czujnik ciśnienia doładowania i przemył EGR o ile jeszcze sprawny (Sprawny EGR to bajka w czasie jazdy).
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    pompa jest czysto mechaniczna jedyną rzeczą elektryczną(elektroniczną)w niej jest przykręcony elektrozawór


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Stilo 2.4 problem
    Napisany przez kondzio21 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-08-2016, 23:27
  2. problem ze Stilo MW
    Napisany przez stefan1.44 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-07-2016, 22:47
  3. Problem - odpalanie.. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez Gunas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 13-04-2015, 10:43
  4. Problem Stilo
    Napisany przez Patryk95 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-12-2014, 22:54
  5. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 21:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444stilo-jtd-problem-35052

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl