Można zawsze się zgadać w kilka osób żeby cena przesyłki się rozłożyła, pytanie tylko ile kosztują takie części w ASO gdzieś w Brazylii.
Można zawsze się zgadać w kilka osób żeby cena przesyłki się rozłożyła, pytanie tylko ile kosztują takie części w ASO gdzieś w Brazylii.
W ASO pewnie drogo, prędzej należałoby szukać po jakiś ich tamtejszych ogłoszeniach, aukcjach.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Myślę, że najszybszym sposobem będzie ebay![]()
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
możecie mi powiedzieć czym tak naprawdę różni się wersja Stilo 3d z 2004 roku od tego samego auta z roku 2003? Fiat EPER dla wersji z 2004 podaje w okienku info, że jest to V2 F.L.L czyli wersja po lifcie. czego konkretnie dotyczyły te zmiany? z tego co widzę, wizualnie auta zmieniły się wyłącznie tylną klapą, a właściwie jej oznaczeniem (znaczkami). powiększyła się tez gama silników o chociażby silnik 1.4 16V 95KM. co jeszcze?
Kolor tarcz licznika i chyba sam licznik, no i nie wiem czy f.l w stilo nie objął tez grupa przód
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
dzięki sebaoo2, dzięki lukq. te tarcze to dopiero po 2005 roku. podobnie jak oplowski silnik 1.6 16V 105KM. wtedy też zyebano przedni grillpodsumowując, w przypadku wersji 3d facelifting 2004 dotyczył właściwie znaczka na tylnej klapie. nie powiem, ładnie to wygląda. tutaj porównanie oby klap bagażnika w wersji 3d:
stilo 4.jpg xxx.jpg
pytam, ponieważ ktoś napisał na pewnym forum, że w wersjach poliftowych wyeliminowano typową usterkę w Stilo czyli błąd czujnika obecności pasażera. patrzę sobie po ofertach na otomoto i widzę, że nawet wersje teoretycznie poliftowe czyli z 2004 roku i z okrągłym znaczkiem na tylnej klapie świecą po oczach błędem czujnika pasażera. czyli jednak facelifting nie miał z tym nic wspólnego. kolejna ciekawostka, wielu handlarzy wystawiając Stilo z rocznika 2003 mija się z prawdą wpisując rocznik 2004. przyciśnięci do muru twierdzą, że liczy się data pierwszej rejestracji. miałem już takie 4 przypadki. warto o tym pamiętać, bo to powód do negocjacji ceny.
po fl fiat zaczal mocno oszczedzac na produkcji i ciezko jest dolozyc wyposazenie jak tempomat, ptc iyp. w wersjach mlodych wystarczy kupic koncowy element a okablowanie itp. juz jest. fl wprowadzil tez dwu kolorowa tapicerke auta
tak, z tapicerką by się zgadzało. te starsze roczniki miały z reguły niebieską tapicerkę. w FL pojawił się elegancki grafit.
nie konieczniegrafitowa tapicerke mam w roczniku 2002.
FL wprowadzil tapicerke dwu kolorowa: gora czarna, dol bialy. wyglada super, rozjasnia ciemne wnetrze stilo, ale wymaga wiecej pracy w utrzumaniu czystosci
fiat-stilo-wnetrze.jpg
poniżej jest Stilon z ciekawą tapicerką
Fiat Stilo 1.9 JTD 140 Multijet Dynamic*Navi Gross* als Limousine in Frelenberg
Multijet 140KMto musi zrywać asfalt
jednak tapicerkę wolałbym sprzed liftu
![]()
no właśnie tego dokładnie nie wiadomo. być może rezygnacja z maty w siedzeniu pasażera odbyła się po cichu...jeśli faktycznie maty zlikwidowano, to byłoby to trochę dziwne, bo na wielu forach internetowych pisało się że błąd był wynikiem zaśniedziałych styków, a nie problemów z matami. tak jak pisałem, oglądałem na otomoto oferty modele poliftowe (2004), w których lampka błędu obecności pasażera się świeci. pozostaje wersja po 2005, ewentualnie temat zagadka
![]()
ja mam z grudnia 2005 i nie mam maty
maty w stilo są bardzo problematyczne i nazwałbym to wielką wtopą fiata. aczkolwiek można to "obejść" emulatorem który zapewne działa analogicznie jak w autach z rocznika 2005+ bez maty. koszt 100-200zł więc nie uwzględniałbym tej kwestii w czynnikach decyzyjnych