Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2017
    Skąd
    tczyca
    Wiek
    31
    Postów
    4
    Auto
    stilo 1.9jtd
    Rocznik
    2004

    stilo 1.9jtd nie odpala

    Witam.
    Na początku pragnę powitać wszystkich forumowiczów.
    Mój problem dotyczy fiata stilo 1.9jtd 115km.
    Auto kupiłem jako uszkodzone nie było komunikacji z ECU i uszkodzona była pompa Wysokiego cisnienia.
    Auto aktualnie nie odpala kręci rozrusznik, nawet tak jak by chciało chycić:
    Wymieniłem pompę Cr.
    Filtr paliwa
    Naprawiłem wiązkę ecu .
    Pompa bije 490bar.
    Aktualnie komputer pokazuje następujące błedy:
    P0236 Zawór regulacji ciśnienia doładowania.
    P0645 Przekaźnik klimatyzacji.
    P0404 EGR
    P0101 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza.
    P0530 - Uszkodzenie czujnika ciśnienia czynnika chłodzącego w klimatyzacji.
    P0235 - Ciśnienie doładowania.
    P0480 - Uszkodzenie w układzie wentylatora 1.

    Czy te błędy mogą uniemożliwić odpalenie samochodu?
    Gdzie mogę szukać przyczyn tych błędów.

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,900
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Na plaku zapali?Skrzynka bezpiecznikow kolo akumulatora sprawna.Zawor EGR mozesz zaslepic calkiem.Bledy ,to skasowalbym,bo one powstaly pewnie przy naprawie wiazki.Zobacz na czujnik uderzeniowy z prawej strony (pasazer).Pompa w zbiorniku pracuje?Regulatoe cisnienia w pompie tez chyba sprawny.Rozrzad sprawdzony?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2017
    Skąd
    tczyca
    Wiek
    31
    Postów
    4
    Auto
    stilo 1.9jtd
    Rocznik
    2004
    Do puki dostaje plaka to pali .
    skrzynka sprawdzona .
    Czujnik jest wciśnięty. jeżeli chodzi o ten koło nogi ale on by tylko pompę rozłączał.
    tak pompa w baku pracuje a pompa wysokiego ciśnienia przy próbie odpalenia bije do 480bar. więc regulator tez wykluczam.
    tak rozrząd sprawdzony
    sprawdziłem też czy wtryskiwacze dostają impuls:
    https://photos.app.goo.gl/6hrFdAPTd1EctIqu1
    Wydaje się mnie że to one są przyczyną.

    A błędów po skasowaniu odrazu wracają

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    935
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Z tyłu pompy CR masz Regulator cisnienia. Wyczyść go tylko bardzo ostrożnie bo tam jest takie sitko które łatwo uszkodzić. Przeczyściłbym jeszcze ten czujnik ciśnienia doładowania co jest na kolektorze dolotowym. Do tych rzeczy jest dostęp po zdjęciu EGR.

    Gdzie sie znajdują wyżej wymienione elementy:
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...aliwa_jtd.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...lad_p0236.html

    Podziękowania dla Alfistów.

    U mnie tez z tego powodu auto zdechło.

    Uzbrój się w ropuchę i benzynę ekstrakcyjną

    Przy okazji przeczyść porządnie EGR i sprawdź czy działa.
    Ostatnio edytowane przez mlodybe ; 03-12-2017 o 00:49
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał stalker1992 Zobacz post
    sprawdziłem też czy wtryskiwacze dostają impuls:
    Ja tu nie widzę żadnych impulsów sterujących wtryskiwaczami .
    Podstawa czasu jak i ustawiony poziom napięcia nie odpowiada takim pomiarom .

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2017
    Skąd
    tczyca
    Wiek
    31
    Postów
    4
    Auto
    stilo 1.9jtd
    Rocznik
    2004
    jak zdemontować kolektor dolotowy w tym aucie.
    Dotychczas odkręciłem.
    egr+osprzęt
    pompę cr
    listwę paliwową.
    świece żarowe
    Jak zdjąć ten czarny element do którego przykręcona była pompa cr bo to chyba on teraz trzyma kolektor.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    935
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    A po co zdejmujesz kolektor??
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2017
    Skąd
    Rzepin
    Wiek
    37
    Postów
    6
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2006
    Kolektor ściągniesz bez dokręcania mocowania pompy jestem po wymianie silnika u siebie kolektor ma ciężko dostępne śruby a czujnik doładowania nawet jak nie działa to auto zapali

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2018
    Skąd
    pszczyna
    Wiek
    53
    Postów
    15
    Auto
    stilo sw 1.9jtd, mb b klasse w246
    Rocznik
    2004
    zacznij od zaworu egr .zaślep i auto powinno odpalić .potem go możesz wyczyścić albo wymienić

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80KM
    Rocznik
    2003
    z tego co ja wiem to w układzie CR powinneś mieć ciśnienie w granicy 600bar i tu możesz mieć problem z odpaleniem gdyż nie masz odpowiedniego ciśnienia co za tym idzie komputer nie steruje wtrysków

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    935
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Miałem bardzo podobny problem do kolegi i winowajcą zapchany koszyk w pompie CR.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,900
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Moze jest walniety sterownik silnika, immo jest sprawne?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Sprawdź przekaźnik T09 w skrzynce na aku. On też odpowiada za barak możłiwośći odpalenia. Miałem taki przypadek. CO prawda objawy inne ale wymiana dała pozytywny skutek. Zamień z innym czerwonym i zobacz. W sumie może IC jeden wtrysk lać i nie zapalisz. Tak miałem w lecie w ciągu 30 sek całą strzykawka (100 ml) ropy z przelewu szła. U mnie pomogła wymiana końcówek wtrysków.
    Ostatnio edytowane przez irqus ; 26-02-2018 o 12:13


 

Podobne tematy

  1. fiat stilo 1.9jtd kreci nie odpala
    Napisany przez asdass na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-07-2017, 23:49
  2. Podnóżek stilo 5d 1,9jtd
    Napisany przez Reckless na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-12-2016, 12:40
  3. doblo 1.9jtd miga kontrolka rezerwy i nie odpala
    Napisany przez luśka na forum Doblo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-01-2016, 21:53
  4. Stilo 1.9jtd
    Napisany przez pacio14 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-12-2013, 15:42
  5. Zmiana komputera od Stilo 1.9jtd do brava 1.9jtd
    Napisany przez tlepa na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-12-2012, 12:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przyczyny niepalenia fiata stilo

fiat stilo 1.9 nie trzyma cisnienia

1.9 jtd nie odpala

fiat stilo 1.9 jtd kreci ale nie odpala

p0404 stilo

doblo 1.9 jtd kreci ale nie odpala

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl