Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.

    Stilo 1.9 2003 r problem po wlaniu ON ze żródla

    Otóż mój ojciec wlał paliwo do auta z niewiadomego pochodzenia oczywiście często tam tankował jednak coś się spieprzyło.

    Auto na drugi dzień nie miało siły jechać wrócił wiec do garażu.
    I tak :
    zlanie paliwa z baku wlanie vervy
    wymiana filtra paliwa
    Auto zaczelo pracowac na 3 cylindrach
    Wymiana wtrysku na uzywany sprawny auto zaczyna pracować na wszystkich cylindrach.
    Jazda probna silnikiem trochę trzęsie brak mocy a powyżej 2tys obr błąd silnika i tryb awaryjny.
    Bład p0191. kasowanie bledu i ponowna proba to samo powyżej 2tys.
    Podmiana czujnika cisnienia paliwa i podmiana regulatora w pompie Cr. Bez zmian. Chyba ze używane nie znaczy dobre.
    Podmienilem rowniez pompę w baku na sprawną bez zmian.
    Nie wiem może pompa Cr poszła.
    Mam nadzieję ze ktoś coś podpowie .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,916
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Zrob logi, pomiary cisnien paliwa, zadane i rzeczywiste, zrob probe przlewową na wtryskach, wrzuc dane ,cos pomyslimy.Moze ktorys wtrysk nie trzyma cisnienia???

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.
    [QUOTE=Braval;381608]Zrob logi, pomiary cisnien paliwa, zadane i rzeczywiste, zrob probe przlewową na wtryskach, wrzuc dane ,cos pomyslimy.Moze ktorys wtrysk nie trzyma cisnienia???[/QUOTE
    Spróbuje jutro zrobic logi jak sie uda i probe przelewowa i sie odezwę jutro

  5. #4
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Użyj jeszcze jakiegoś dobrego dodatku do czyszczenia wtrysków, np Liqui Moly.

    Jeśli wpadł jakiś syf, to może uda się rozpuścić bez konieczności płukania całego układu.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.
    Wymieniłem regulator na nowy bosha. Auto dalej wywala błąd. Tak dziwnie pracuje silnik A podczas ruszenia brakuje mu mocy. Trzeba dodawać więcej gazu. Jutro ojciec będzie podmieniac pokolei wtryski. Jak będzie lipa to po 3 krolach pójdą na sprawdzenie. Test przelewowy od lewej 1 wtrysk

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    20200102_172329.jpg

    W FESie i MESie nie mam wglądu do korekt wtrysków.
    Ostatnio edytowane przez maly07071989 ; 02-01-2020 o 20:07

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.
    Witam ponownie dziś podmienilismy dwa wtryski auto normalnie pracuje lecz wciąż wywala błąd P0191 już na drugim biegu gdy wciska się padał i o roty wchodzą powyżej 2000 lub na 3 biegu poniżej 2000 wywala błąd i auto raz zgasło i musiałem skasować błąd i dopiero odpalił. Albo wchodzi w tryb awaryjny można jechać ale nie ma takiego kopa. Po powrocie z krótkiej jazdy jest tak że gdy jest check jest problem z odpaleniem ale po 30 sek odpala. Jak usunę błąd to auto odpala od strzała. Jutro od znajomego wyciągnę czujnik z kolektora i podmienie bo czyszczenie nic nie daje. Jeszcze muszę ogarnąć MES albo FES po polsku pełna wersję.
    Mam pytanie czy te programy pokazują korekty wtrysków?

  8. #7
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,916
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    1 i 3 wtrysk ,widac ,ze ewidentnie przelewają. U mnie tez MES nie pokazuje korekt.Podmienilbym wtryski 1i 3. zawor EGR jest w porządku.? Uklad dolotu,jakie cisnienie doladowania i cisnienie paliwa? Przepustnica gasząca na dolocie otwiera sie ?Zobacz dokladnie za regulator cisnienia ten w pompie CR, nim jest mikrositko 3-5 qm, dobrze widac pod lupą, umuj w benzynie i przedmuchac.Nowy tez sie mogł zapaprac?! Na innym forum ,juz Ci kazal gromnice kupic(Piohol). On nie mial diesla ,to nie czuje tematu. ON dla niego nie istnieje.
    Ostatnio edytowane przez Braval ; 04-01-2020 o 14:45

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,916
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Wg. tego,to za malo paliwa dostaje.Moze pompa CR dostala w "plecy" i nie moze zrobic cisnienia. Przeplywke mozesz odpiąc i zrobic test.Wtryski ,jak nie bedą trzymac cisnienia,to pompa tez moze sobie nie radzic z wydajnoscią.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Moze pompa CR dostala w "plecy" i nie moze zrobic cisnienia.
    Wszystko przez paliwo niewiadomego pochodzenia od "pewnego dostawcy".

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.
    A więc tak. 8 wtrysków poszło do sprawdzenia 2 były tylko dobre dwa do regeneracji. Pompa Cr również poszła do regeneracji.
    Koszty 30 zł za sprawdzenie jednego wtrysku. Regeneracja 2 wtrysków 700 zł pompa 350.
    Regulator 400 zł. Całość naprawy 2000 zł nie licząc pracy mechanika. Pozdrawiam

  13. #12
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Naprawa zakończona pozytywnie chociaż?

    Jeśli tak, to nauczka na przyszłość, żeby byle czego do CR nie tankować. Pobieżnie licząc za te pieniądze jakieś 6.5 tys km można by przejechać na paliwie premium.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2014
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    34
    Postów
    39
    Auto
    Stilo 1.9 80KM
    Rocznik
    2003r.
    Naprawa się udała.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,916
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Prawdopodobnie ten "truneK' sprzedali do stilona tatowego...odbarwianie Opalu.pdfodbarwianie Opalu.pdf


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 08-09-2015, 10:20
  2. Stilo 5D, 1,6, 2003, Kraków
    Napisany przez bulaa90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-07-2014, 21:14
  3. Problem z radiem i CD fiat stilo 2003 connect nav+ v.11
    Napisany przez szorstkiuser na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-02-2013, 09:02
  4. Problem ze skrzynią SELESPEED w STILO 2,4 2003
    Napisany przez Darek 70 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-08-2012, 22:10
  5. Problem z przepustnicą pedałem gazu 1.8 16v stilo 2003
    Napisany przez dudit6 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-06-2012, 23:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl