Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2014
    Skąd
    Jastrzębie-Zdrój
    Wiek
    34
    Postów
    3
    Auto
    Stilo 1,9JTD 115km
    Rocznik
    2002

    Pytanie o "masę powietrza"

    Witam,

    Jestem tu nowy. Nazywam się Marcin i posiadam fiata stilo z 2002r. Dziś po podłączeniu profilaktycznym pod komputer otrzymałem taki log:

    ECU ISO Code: FD 86 15 01 6E
    2014-08-14 20:27:46
    CONNECTED TO:
    FIAT STILO 1.9 JTD
    Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: FD 86 15 01 6E
    Numer rysunku FIAT: 55182953
    Numer sprzętu: 0281010337
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 1037363820
    Wersja oprogr.: 9242
    Numer homologacji: 19242
    Data zaprogramowania: 05/04/2002

    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    Brak kodów błędów

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 14,002 V
    Licznik przebiegu: 207334,5 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 2
    Licznik czasu obrotów max: 80 ms
    Max prędkość obr. silnika: 6520 obr/min
    Predkość pojazdu: 0,00 km/h
    Obroty silnika: 853 obr/min
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 3,59 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 4,99 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,279 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,514 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 10,34 °
    Początek wtrysku głównego: -1,01 °
    Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,131 V
    Temperatura powietrza: 29,0 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 2,463 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 975 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1011 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Temperatura paliwa: 32,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 17,08 %
    Temperatura wody: 61,2 °C
    Temperatura wody (przetwornik): 2,126 V
    Ciśnienie atmosferyczne: 1011 mBar
    Ciśnienie atmosferyczne (przetwornik): 3,998 V
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,748 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,376 V
    Pedał hamulca: Zwolniony
    Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
    Napięcie kondensatora 1: 80,097 V
    Kontrolka awarii: WYŁ.
    Kontrolka temp. wody (jeżeli występuje): WYŁ.
    Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
    Przekaźnik pompy paliwa: Active
    Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
    Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
    Ciśnienie oleju: Ok
    Kontrolka ciśnienia oleju (jeżeli występuje): WYŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: Nie aktywny
    Wentylator chłodzenia 2: Nie aktywny
    Wentylator 1 lub PWM: 0,02 %
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
    Spreżarka klimatyzatora: Nie aktywny
    Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
    Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
    Ciśnienie klimatyzatora (jeżeli występuje): 0,000 bar
    Rozruch silnika: Allowed
    Pozycja kluczyka: Praca
    Centralka silnika: Zaprogramowany
    Rozruch: Nie aktywny
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia CAN (jeżeli występuje): Ok
    Wtryskiwacz 1: Class 1
    Wtryskiwacz 2: Class 1
    Wtryskiwacz 3: Class 1
    Wtryskiwacz 4: Class 1
    Wtryskiwacz 5: Do wykonania
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): Niewymagany
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): Niewymagany
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
    Tempomat: Nie aktywny
    Kontrolka tempomatu: WYŁ.
    Powód odłączenia tempomatu: WYŁ.
    Włącznik światła stop: Zamknięty
    Predkość oczekiwana tempomatu: 0,00 km/h
    Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
    Tempomat: Nie przyswojony
    Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Nie aktywny
    Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nie aktywny
    Ograniczenie prędkości: High



    Nie mniej najbardziej interesuje mnie to:
    Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w

    Może mi ktoś wytłumaczyć najlepiej "łopatologicznie" o co z tym chodzi?

    Pozdrawiam,
    Marcin



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Patrzac po obrotach i predkosci pomiar robiles stojac w miejscu.nwrzuc sobie te dwa elemnty na wykres i zrob mala rundke jadac na roznych biegach i obrotach. Oczekiwana masa powinna byc zblizona zmierzonej. Jesli jest inaczej to na 90% do wymiany przeplywomierz

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Tylko jest jedna rzecz oczekiwana masa powietrza i mierzona zawsze się będą różnić ja mam nową przepywkę no rok i jest tak samo jak na starej parametry ale lepiej sie zbiera. Uderz do kolegi Razmez on CI wyjaśni dokładnie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Punto2 1.2 8v 250kkm, Stilo 1.6 16v 192kkm, Bravo 1.4 16v 243kkm
    Rocznik
    2000, 2002, 2012

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Nie przejmuj się tym, u mnie w Lancii jest to samo i podobni nie ma w tym nic dziwnego
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2014
    Skąd
    Jastrzębie-Zdrój
    Wiek
    34
    Postów
    3
    Auto
    Stilo 1,9JTD 115km
    Rocznik
    2002
    Faktycznie podczas jazdy wartość była bardzo zbliżona do wymaganej. Dzięki za pomoc!


 

Podobne tematy

  1. Brava 1,2 16V 99 "głupie" pytanie odnośnie skrzyni
    Napisany przez Iron91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-05-2014, 09:20
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14
  3. Pytanie do "mlodych" kierowców
    Napisany przez Tomek1 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 22-02-2011, 19:04
  4. [osprzęt silnika] pytanie o "engine fault" PO105
    Napisany przez bebop na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-11-2010, 16:00
  5. [osprzęt silnika] Zasysanie "lewego" powietrza [Br
    Napisany przez pwl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-04-2009, 10:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kod iso: fd 86 15 01 6e fiat jtd

stilo jaka masa powietrza

stilo 1.8 zmierzone masy powietrza

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl