Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22

Temat: Problem z turbo  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    gdzie on sie znajduje?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    na kolektorze dolotowym przy zaworze egr (przykręcany na 1 śrubę)

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    no i wiadomo co było przyczyną?
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    narazie nie mam czasu jezdzic po warsztatach po wyczyszczeniu egr łapie od 2 tys obrotow ale to nadal nie to.
    jak bede mial czas to wyczyszcze jeszcze overboost zobaczymy

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Trzemeszno
    Postów
    65
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 ps
    Rocznik
    2009
    Witam.Jestem ciekaw czy uporałeś się i co było przyczyną,mi niedawno też padła turbina urwał się wałek z wirnikiem po stronie wydechu i zero mocy.Kupiłem po regeneracji po założeniu podobne objawy do twojego przypadku,obecnie turbo zostało wysłane do firmy która ją regenerowała na poprawki na pewno uszczelnienie i regulacja.Dam znać jak wróci do mnie jestem dobrej myśli.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Trzemeszno
    Postów
    65
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 ps
    Rocznik
    2009
    Witam,turbina do mnie wróciła i mogę się pochwalić że teraz śmiga jak nowa już od 1750 obrotów ciągnie w górę aż miło.Według gościa z tej firmy winę miało ponosić zapchany katalizator lub wtryski,nie ruszałem ani tego ani tego i wyszło na moje turbo nie było dobrze dopracowane.Od soboty zrobiłem prawie 1000 km i na razie jest ok.Ciekaw jestem jak tam kol.WALUS_87.Pozdrawiam.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Witam. Mam prośbe do posiadaczy silnika 1,9 JTD 115 moze ktoś sprawdzić w fes/mes jakie ma wskazania strategia overboost bo mi pokazuje cały czas 75% a jak przegazuje to spada do 40% mógłby ktoś to u sibei sprawdzić? będę wdzięczny


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [silnik] 2,0 16v turbo
    Napisany przez dejv667 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-07-2013, 21:27
  2. Fiat punto I 1.7TD problem z turbo?
    Napisany przez Jarekxbox1 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2012, 00:05
  3. Turbo Jet (T-Jet) i... LPG?
    Napisany przez miszko na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-07-2011, 11:48
  4. Problem z zegarami CROMA USA 2.0 TURBO D.I.D
    Napisany przez piczon na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-06-2011, 12:04
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbocharger fiat stilo opinie

fiat stilo problem z turbem

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl