Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2010
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 dynamic

    Problem z obrotami ! ! !pomocy

    Witam mam problem z moim stilo silnik 1.8 klima 2 strefowa
    Mianowice ciepło się zrobiło wiec postanowiłem wyczyścić przepustnice miałem środek do czyszczenia przepustnic psikałem lecz postanowiłem odkręcić ja i pod spodem wyczyścić wiec zdjąłem ja delikatnie wyjąłem na wierz by lepsze podejście było ładnie wymyłem nawet ręcznie otworzyłem przepustnice i tam wyczycilem ale tez postanowilem wyczyscic przeplywonierz powietrza co jest na przepustnicy odkręciłem go i okazalo sie ze juz uszczelka co tam byla sparciala wiec postanowiłem na silikon ja uszczeslnic poskladalem wszytko klema z aku zdjeta pozniej zalozylem adaptacja przeprowadzona obroty szalaly lecz zaczekalem az sie rozgrzeje obroty bylo ok 900 wiec myslalem ze juz koniec nastepngo dnia wsiadam odpalam obroty na 2000tys ciagle po dopaleniu nic mowie pewnie spadna al e ciagle jak sie rogrzał obroty byly na poziomie 1000 - 1200obr jakos przez przypadek wlaczylem klime obroty podskoczyly na 1600 -1800 i tak wahaly sie do 1000 do 1800 az uspokoily sie na 1600obr i juz tak zostaly klime wylaczylem obr zostaly na 1200 niewiem co robic ..w tej sytuacji czy moze tam ta uszczelke gdzies dokupic tylko zjezdzilem cale miasto to albo nie ma czegos takiego albo silikon i uszczelnic lecz niewiem czy to ta wina odkrecilem znow przepustnice mowie zajrze do krokowego ale ku mojemu zdziwnieniu zanitowany jest czy u was tez ?
    jak np go wyczyscic bo moze on robi cala awanture z obrotami?czekam na odp jak znajde troszke czasu to pod kompa go podlacze pod fes-a lecz moze da sie cos z Tym zrobic bez kompa ?
    [COLOR=Silver]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 09:54 ---------- Poprzedni post dodany był o 09:53 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]i niewiem adaptowalem przez fes-a i obroty sa 1000 bez załączonej klimy i nizej nie zejda z załączoną klima spadaja na 920 moze nizej
    ale co zauwazylem jak dopale samochod i zdejme ta rure dolotowa co na przepustnice wchodzi to obroty spadaja z 1000 na 800 i jak zaloze to znow 1000 co moze byc gdzies chyba Tu wina leży.

    przed awaria obroty bardzo falowały wiec doczytalem ze warto przeczyscic przepustnice
    nieraz podczas jazdy z klima gdy wyrzucalem na luz obroty spadały prawie do zera i samochod gasł no a teraz jest tak..
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 30-06-2012 o 18:05



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie masz gdzieś nieszczelności na dolocie?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    kolego o interpunkcji słyszałeś? nawet trzy kropka nie napisałeś poprawnie. masz 5 lat? bo tak sie czyta ten wpis...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2010
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 dynamic
    lecz jak wypatrzyć czy nie mam nieszczelności ?? gdzie szukać już obsłuchałem cały silnik lecz nie wiem coś słychać ze ciągnie powietrze w przepustnicy tylko czemu jak zdejmę rurę to obroty są na 800 a jak dołożę obroty się podnoszą

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał qronax Zobacz post
    kolego o interpunkcji słyszałeś? nawet trzy kropka nie napisałeś poprawnie. masz 5 lat? bo tak sie czyta ten wpis...
    Bez przesady choć kolega mógłby uważać na "ogonki"

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Problem z obrotami
    Napisany przez constantine na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-06-2012, 23:13
  2. Problem z obrotami Punto 1,2 8V
    Napisany przez Aquila na forum Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-11-2010, 22:46
  3. pomocy - BRAVA 1.2 16V PROBLEM Z OBROTAMI
    Napisany przez basik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-05-2010, 23:47
  4. problem z obrotami
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-10-2009, 16:17
  5. 1.2 8v Benzyna + LPG Problem z obrotami
    Napisany przez Adrian na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-08-2009, 15:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

adaptacja przepustnicy fiat stilo

fiat stilo adaptacja przepustnicy

adaptacja przepustnicy fiat stilo 1.8

fiat stilo czyszczenie przepustnicy

adaptacja przepustnicy scenic

czyszczenie przepustnicy stilo 1.8

fiat stilo nie wchodzi na obroty

fiat stilo problem z obrotami

silniczek krokowy stilo 1.8

czyszczenie przepustnicy fiat stilo

stilo obroty

wymiana przepustnicy fiat stilo 1.8

jak czyscic przepustnice w stilo

adaptacja stilo 1.8

adaptacja przepustnicy stilo jtd

reset systemu autoadaptacji przepustnicy fiat stilo

fiast stilo obroty do 2000

uszczelka przepustnicy stilo

czym przeczyscic przepustnice w fiacie stilo

czyszczenie przepustnicy w stilo

adaptacja przepustnica stilo 1.8

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl