Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał xander2004 Zobacz post
    Na 1 i 2 pinie w zegarach po przekręceniu stacyjki jest +12v bez żadnego problemu.
    Ale czy względem pinu 7 ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Przejścia pomiędzy pinami w CAN zegarów i złącza OBD są poprawne tak samo między zegarami i wtyczką z tyłu body computera. Nie wiem o co chodzi. oże to body od jakiegoś jtd czy coś takiego. Nie mam pojęcia już i troche nawet nerwów.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    tak napiecia mierzyłem biorąc mase z piny nr 7

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Jest zasilanie , teoretycznie jest również CAN ( brak pomiaru poziomów napięć oscyloskopem ) wychodzi że , problem tkwi w liczniku .
    Skoro założyłeś zestaw startowy to rozumiem że, BSI , ECU i kluczyki , więc musi być od 2,4 .
    To zasilanie można by sprawdzić pod obciążeniem , być może przy obciążeniu napięcie zasilające siada .
    Ostatnio edytowane przez ampro ; 15-11-2017 o 22:12

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Co masz na myśli mówiąc pod obciążeniem? Tak zestaw startowy tak jak napisałeś ale czy na 100% od 2.4 to nie wiem tzn ECU raczej na pewno bo silnik by nie pracował albo przynajmniej nie tak dobrze. Ale jak łączyłem sie ze wspomaganiem to przy paramatrach w opcji typ silnika wyskakiwało mi 1.9 jtd tylko czy to ma znaczenie że body jest z innego silnika? Myślisz że jakby ECU było z 2.4 a BSI z 1.9jtd to auto by odpaliło, jeździło normalnie, selespeed i wszystko inne by działało? No chyba że skrzynia nie ma nic do body to wtedy mogłoby to chyba tak zadziałać. Ale generalnie wszystko działa światła kierunki klima radio dzisiaj padało wiec nawet czujniki deszczu raczej działają, czujniki parkowania też. Więc nie wiem. Czy spróbować kupić jeszcze jedno body z kluczykami? Czy może spróbować jutro wymienić ECU na moje stare? Nie wiem.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Też typowalbym chyba licznik bo już w zeszłym roku miałem z nim problemy. Mam licznik bez tego kolorowego wyświetlacza czy muszę kupić identyczny czy mogę taki z wyświetlaczem kolorowym. Czy jest jakaś różnica? Chyba generalnie nie od diesla. Te z wyświetlaczem jeśli się nie mylę były chyba tylko do 2003r. Ja mam produkcja grudzień 2003r. Powinno więc chyba podejść i jest ich zdecydowanie więcej do kupienia. Bez kolorowego wyświetlacza taki jak mój znalazłem tylko jeden. Podpowiedzieć proszę czy nie będzie problemu?

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    Ja w 1.6 miałem licznik kolorowy. Nie bylo problemu. Tylko musiałem dociągnąć dodatkowe przewody z airbagu. Tylko ten licznik słaby jest i zmienilem z powrotem na zwykły.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Zaskoczę was bo dziś po myciu auta na myjni zegary wstały i działały jakieś 20 min. Później znów przestały. Na ten moment szukam przyczyny pod maską. Czyli poprawiam wszystkie masy które znajdę ogarniam skrzynkę bezpieczników przy akumulatorze bo podobno często tam jest awaria i generalnie sprawdzam wszystko co tam się znajduje. Czyszczę pryskam kontaktem i co chwile sprawdzam. I jest tak raz działają raz nie. Przekręcę kluczyk i wszystko ok a przekręcę drugi raz i lipa. A może winna jest skrzynka z bezpiecznikami na body kompie ta pod deską? Nie wiem ale sprawdzę i jak trzeba wymienię obie. Zobaczymy bo zegary chyba raczej są sprawne. Jeśli ktoś ma jakąś teorie to proszę się nie krępować

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Myślę że rozwiązałem problem i chcę się z Wami tym podzielić. Otóż rozwiązanie było następujące:
    -podłączyłem z powrotem passive entry NPE
    -wykonałem osiowanie proxi
    -zegary wstały ale powrócił problem immo
    -więc odpiąłem ponownie NPE i wykonałem osiowanie
    -wyszło że NPE jest podłączony a osiowanie nieudane nadal brak możliwości uruchomienia a deska rozdzielcza obecna i osiowanie ok
    -więc wykonałem ponowne osiowanie i w tym momencie węzeł NPE w ogóle zniknął z BSI i pojawił się komunikat że osiowanie zostało wykonane poprawnie i nie jest wymagane, licznik przebiegu nie mruga i wszystko działa bez najmniejszego błędu.

    Pozytywem całego tego zamieszania, które trochę trwało jest to, że zrobiłem ogromny porządek w przewodach zarówno pod deską jak i pod maską razem z masami i skrzynką bezpieczników. Na szczęście posiadam wszystkie osłony więc mam nadzieję, że długo będę cieszył się takim stanem.
    Stwierdzam na dzień dzisiejszy że przekładka EASY GO na stacyjkę nie jest takie trudne jakby mogło się wydawać a przede wszystkim dzięki Wam jestem o wiele mądrzejszy jeśli chodzi o to auto, gdyż o ile mechanicznie daję sobie z nim raczej rade i po mechanikach nie jeżdżę to ten problem momentami przerastał moje umiejętności.

    Dziękuje za wszystkie podpowiedzi, odpowiedzi i sugestie, wszystkie były bardzo pomocne i powoli doprowadziły mnie do rozwiązania problemu.
    Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!!!


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Problem z otworzeniem , rozkodowany pilot
    Napisany przez sebek95 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-09-2017, 20:35
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-10-2016, 10:15
  3. Zgubiony element w trasie
    Napisany przez Euzebiash na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-09-2016, 11:39
  4. Problem z zamykaniem na pilot
    Napisany przez mssbig na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-03-2016, 21:11
  5. Easy & Go - problem z rozpoznaniem CID
    Napisany przez PeterGuja na forum Stilo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 06-08-2014, 07:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl