Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    84
    Auto
    Stilo MW 1.9 JTD

    Unhappy Problem? z alarmem "po wypięciu"akumulatora?!

    Pojawił się Koledzy problem. Podczas postoju po wcześniejszej jeździe poluzowała się minusowa klema od akumulatora. Zanim zaskoczyłem że może być to aku próbowałem odpalić ...troszkę choinki na liczniku i brak prądu na całe auto. Więc otwieram klapę, dokręcam - a właściwie dobijam klemę i bez problemu jadę dalej. Ale pojawił się (wydawało mi się że znany mi )problem. Mianowicie po zamknięciu z pilota auta po ok.30s pojawia się szybki ok.5-6 krotne BIP z alarmu. To samo przy otwarciu ( z tą różnicą że równocześnie z reakcją centralnego zamka). Pewny swego wymieniłem baterię w kluczyku ( tak samo miałem zimą po demontażu aku na ładowanie - i objaw ustąpił;bateria pilota była faktycznie na wykończeniu-sprawdzone testerem u zegarmistrza) i NIC !!! Wymieniłem baterię na drugą , trzecią - każda z innego źródł i producenta i NIC!!! Dalej to samo! Dzisiaj wyczyściłem porządnie klemy i bolce ( takim fajnym dinksem do tego) oraz zmieniłem śruby na nowe. Trzyma że można na przewodach akumulator wyrwać i...NIC !!! Dalej to samo!! Bezpieczniki Wszystkie sprawdzone, komp nie krzyczy o żadnych błędach, dioda w drzwiach też nic nie komunikuje, zamek działa jak dotychczas , więc gdzie ten pies pogrzebany...???? Pomocy bo już z sił opadam. Może ma ktoś instrukcję Mety po polsku ? Metka M782us/M882us.
    STILO Multiwagon 1.9 JTD 115KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Znalazłem gdzieś w net.
    Jak widać, mamy tutaj warianty 5/6-krotnych "bipów". O ile 5 bipów to bym wziął schemat i szukał tego modułu, to 6 bipów - "alarm dodatni pod kluczem" Trochę zagadkowe.
    Metka-M782us-M882us-system-kody.jpg
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    84
    Auto
    Stilo MW 1.9 JTD
    Dzięki , tyle tylko że ten opis dotyczy diody a nie typowego BIP syreny Poza tym mam ten opis w "dodatku" do samochodu , ale to nie to. Pomału myślę czy nie będzie to oznaczało że "niezależne" zasilanie syreny siada (Mogło to nastąpić już zimą i teraz się poglębiło). Gdzieś czytałem że jest tam bateria -chyba 9v, ale nie wiem gdzie szukać i jak się dobrać
    STILO Multiwagon 1.9 JTD 115KM

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    475
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Nie znam tego alarmu ale zasilanie dodatkowe zazwyczaj jest w syrenie i raczej jest to akumulator.
    Alarm zazwyczaj ma wyznaczony czas na uzbrojenie i pobekiwanie w trakcie uzbrajania może oznaczać usterkę jakiegoś obwodu.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    84
    Auto
    Stilo MW 1.9 JTD
    Problem rozwiązany Przyczyną takich objawów okazała się czujka krańcowa maski silnika. Podczas szybkiego demontażu osłony akumulatora zostało ono rozłączone.
    Na ten ślad zostałem naprowadzony tel. w kilka sekund po przedstawieniu objawów przez serwis Meta. Dzisiaj połączenie wyczyściłem , poprawiłem i ...jest jak dawniej cicho
    Postaram jeszcze popracować nad instrukcją po polsku i kodami dźwiękowymi tego alarmu może się uda
    STILO Multiwagon 1.9 JTD 115KM


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1,6 16V - Gaśnie po wrzuceniu na "luz" i falujące obroty
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-02-2013, 20:28
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 16:14
  3. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 21:33
  4. Problem z "autoclose"
    Napisany przez wojtek4u na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-12-2010, 23:09
  5. Nie domykający się podłokietnik, brak "części"
    Napisany przez gopher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 16-11-2010, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

meta system alarm instrukcja

alarm meta instrukcja

fiat stilo alarm problems

metasystem m782us

alarm meta system instrukcja

m782us

montage alarme M882us

m782us chomikuj

meta m782us pdf

alarm meta system m782us

meta system m782usm882usjaki bezpiecznik jest do auto alarmu lancia lybrafiat stilo problem z alarmemealarm meta system lancia lybraproblem z alarmem fiat temprainstrukcja alarmu metaktory bezpiecznik od alarmu fiat stilogdzie jest bezpiecznik od alarmu w seicentoakumulator a blad alarmuschemat alarm stiloproblem z alarmem stilo
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl