ja mam dobry patent odkrecam oslaone od aku. pozniej odkrecam 3 druby od nadkola odginam nadkole od ramy i wyciagam zarowke zajmuje mi to 20min max ze skreceniem 2 razy wymienialem dobry sprawdzony sposob
ja mam dobry patent odkrecam oslaone od aku. pozniej odkrecam 3 druby od nadkola odginam nadkole od ramy i wyciagam zarowke zajmuje mi to 20min max ze skreceniem 2 razy wymienialem dobry sprawdzony sposob
Jak to się mówi "strach ma wielkie oczy"
Chyba więcej czasu zabrało mi podniesienie auta lewarkiem i odkręcenie śrub i nadkola niż sama wymiana żarówki Zrobiłem to bez wyciągania nadkola , wystarczyło tylko odkręcić śrubki mocujące ,chyba trzy ,bardziej od strony zderzaka.Dojście do żarówki jak bajka po lekkim odchyleniu nadkola,także panowie do dzieła !
Dodam że akumulator został na swoim miejscu
Powiem tak, moj ojciec sie za to wzial i wymienil ją bez zdejmowania czegokolwiek więcej niż pokrywa aku. Fakt ze to stary mechanik i porysowal sobie troche reke ale przy odrobinie cierpliwosci idzie to zalatwic bez wiekszego rozbierania.
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design
DO radia kod sobie można wygenerować na podstawie nalepki na radiu, ESP kalibrujesz dwa razy przekręcając kierownicą i cała filozofia, nie wiem gdzie Ty widzisz tu problemy.Napisał tyshek
Nigdzie żarówka już dawno wymieniona bez odłączania akumulatora i kalibracji ESP 8)Napisał Hipo
Za pierwszym razem żarówkę świateł mijania wymieniałem 3,5h i kląłem na czym świat stoi, 2 tygodnie temu od strony akumulatora wymieniłem w 15min - rekord świata, jak dla mnie. odkręcałem aby osłonę górną aku. Dodam , że dłoń też sobie przyrysowałem przy tej operacji. Czynność te w ten sposób mogą wykonać osoby które nie posiadają zbyt wielkiej graby co najwyżej średnią i sporo cierpliwości. I na pewno nie za pierwszym podejściem.
kiedyś się podpiszę
ja h7 wymieniam tez po odkreceniu osłony aku,ale kierunkowskazy i halogeny juz przez nadkole:]
ja zamówiłem na allegro teraz dwie H7 i będę wyjmował całe lampy i czyścił od środka porządnie bo ciemne są strasznie
Stilo W P R
Ja po zakupie Stilo wymieniałem najpierw lewą żarówke, za chwile padła prawa, potem 3 miechy spokoju i znowy lewa,a co dalej......... zaraz znowu prawa, pojechałem prywatnie do elektryka z Fiata i ten powiedział mi że nie ma sensu, bo to normalne i zazwyczaj Stilo krótko wytrzymuje w żywotności świateł mijania (chyba bład fabryczny) idzie za duże napięcie ponoć na przednie żarówki. Kazał mi kupić w Fiacie specjalną wiązkę która osłabia napięcie (ale nie światło) i montuje się jakieś 0,5 h już niedługo minie rok i odpukać narazie święty spokój.... Njaciekawsze jest to że produkują specjalnie taką wiązkę żeby po części wyeliminować problem , a nie zamontują jej seryjnie w autku...
Rafi NS, ile dałeś za tę wiązkę ?
Stilo W P R
nie pamiętam ale chyba coś koło 80-100 zł tylko nie pamiętam czy z robocizną czy bez, bo montował mi to ten sam elektryk z Fiata, tylko na prywatnej audiencji
Ja wymieniałem lewy reflektor, bo poszły mi wszystkie mocowania. Jak uderzyłem w sarnę. Musiałem do tego zdemontować cały przedni zderzak i chyba będe tak robił przy wymianie żarówki. Mam auto już prawie 1,5 roku i na razie musiałem tylko wymienić jedną żarówkę, druga mi poszła przy uderzeniu. Próbowałem się dostać od góry, od strony silnika, ale miałem problem ze skrzynką od akumulatora.
Siedziałem nad nim 3 godziny. Ale taraz wiem za co się trzeba zabrać, gdzie szukać śrub i teraz wystarczy pewnie mniej niż 1 h.
Wymiana lewej żarówki jest możliwa poprzez zdjęcie nadkola.
http://download.fiat-bg.org/Books/St...ing_bumper.pdf
Polecam też zaglądanie na Autokącik.
Tam jest mnóstwo manuali z serii Jak To Zrobić.
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat...#Post284024243
Mam nadzieję, żę moderator nie będzie mieć za złe odnośnika na inne forum z kategorii STILO.
Warto korzystać z obu forum. Oba bardzo cenne
Panowie, jeśli chodzi o wymianę w lewym leflektorze to wyjmujemy akumulator, następnie możemy nagiąć w stronę podszybia plastikową skrzynkę od akumulatora i dostęp gotowy, jeśli idzie o prawy reflektor to odkręcamy zbiornik spryskiwacza.
Darek
Stilo JTD
Marea 1,6 LPG
Jak pisałem wyżej - jeśli ktoś jest mocno sprawny manualnie i nie ma niedźwiedziego łapska - wystarczy zdjąć obudowę od aku i żaróweczkę wymieniamy jedną ręką. Trzeba uważać tylko, żeby wtyczka od żarówki nam nigdzie nie spadła bo ciężko będzie się wtedy po nią dostać
Ale jak ktoś ma mniej wprawy i więcej czasu to polecam zabawę w rozbieranie aku, nadkól itd
Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
115 ps, przebieg ponad 250tyś.
grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design