Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Cześć stacyjka na każde włączenie zapłonu zezwala tylko na jednokrotne załączenie rozrusznika, ze względu na bezpieczeństwo rozrusznika, który mógł by ulec spaleniu podczas załączania przy kręcącym się silniku... czasem upierdliwe, ale czego się nie robi dla ochrony podzespołów silnika... pozdrawiam...
U mnie, najpierw auto gasło okazjonalnie, ale po chwili szło je normalnie odpalić. po ok miesiącu pojawiły się poważne problemy z odpaleniem auta po wystąpieniu awarii. po wizycie w serwisie w gdańsku panowie przez 4 dni szukali usterki i idąc "po kablach", "doszli". Wymiana "hybrydowej centralki wtrysków" pomogła. koszt? 5200zł (-1600zł rabatu za zwrot starej). Po wymianie "auto jeździ i pierdzi" bo na nieszczęście, po zimie jeszcze tłumik nie wytrzymał
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
aso plichta,
Trochę mnie dziwi ta cena. Z salonem Plichty na szadolkach zawsze miałem 10% upusty jak im mówiłem o klubie.
Strasznie drogo. Na przeszłość daj znać to mam zaprzyjaźnionego mechanika z aso fiata. Ma swój warsztat w Rumii.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
U mnie było identycznie, na 99% wina sterownika , przegrzewa się ponieważ jest zbyt blisko silnika.W moim przypadku wystarczyło zdjąć go ,otworzyć , wyczyścić małym pędzelkiem, przetrzeć denaturatem , zalepić silikonem odpornym no wysokie temperatury .Mechaników dwóch nic nie poradziło ,elektryk wmawiał , że auto było zalane lub z powodzi, tak Stilo wariowało . Szczęśliwie odpowiedz była na jakimś forum i tak trzeba było zrobić z tym sterownikiem.
tak, też gdzieś czytałem że konstruktorzy Fiata Stilo z silnikiem 1.6 dali trochę ciała lokując sterownik z bliskiej odległości od silnika. także szukanie usterki dziwnych błędów i gaśnięcia auta bez powodu zaczałbym od zamontowania porządnej słony termicznej na ECU.
koleżanko inez, wysłałem ci pm'a
Witam, jestem nowym forumowiczem . Właśnie zakupiłem Stilo 2,4 abarth automat , masa rzeczy do zrobienia ale meczy mnie podobny problem. Mianowicie po zapaleniu jest ok jade i wszystko działa , po przejechaniu paru km gdy zatrzymuję sie np na swiatlach albo rondzie samochód gaśnie, obroty spadają do zera i nawet czasami nie wiem kiedy to sie stało ze silnik nie chodzi. Po ponownym przekręceniu kluczyka jest ok do kolejnego ronda np . Zauważyłem dziś urwany czujnik od miski olejowej nie wiem może to jest przyczyną. Kontrolki jakie sie zapalają to : kontrolka cisnienia oleju czerwoan( tak mi sie wydaje ) i czasami samochod z kłódką na pomaranczowo. Ktoś ma pomysł co sie zepsuło i jak to naprawić ?
dasz mi namiary na tego mechanika z Rumii ?
Co do problemu ze sterownikiem silnika (wtrysków) w stilo 1,6 to polecam kontakt z firmą Robtron we Wrocławiu. Sam miałem ten problem, troche czasu i nerwów straciłem na dotarcie do rozwiązania. Panowie z tej firmy znają się na tym sterowniku i go naprawiają. Obdzwoniłem sporo elektroników zajmujących się tymi sterownikami i Ci panowie byli najtańsi.
Zapłaciłem 350zł + koszt przesyłki. Naprawa w jeden dzień i 12 m-cy gwaracncji. Od naprawy minęło już 3 miesiące i zero problemów.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co sie mogło zepsuc?
Drodzy forumowicze czy komuś z was bez odpalania auta też wyskakują błędy abs esp falture itd. i auta nie można odpalić, w czasie jazdy też błędy wyskakują i gaśnie. Męczę się już z tą usterką prawie rok czasu miałem już go u 5 elektryków, wpakowane już ponad 1tys. zł (nowy aku, nowa przepustnica, czyszczenie mas, styków, sprawdzenie instalacji, body computera, zakup osłony na aku, przeniesienie kompa w inne miejsce) i nadal bez poprawy. Najgorzej w zimne wilgotne dni, w ciepłe, gorące spokój jak ręką odjął. Jak wywalił błędy u elektromechanika to jego diagnoza była taka że ECU nie dawał znaku życia założył mi inny komputer, było dobrze niecały tydz. i to samo. W kompie brak jakichkolwiek błędów. Jakieś pomysły jeszcze ktoś ma???
Podmien skrzynke bezpiecznikow i zaopatrz sie w oslone jej i akumulatora